וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הקסם שלנו בגביע"

קרן שמש

16.4.2008 / 21:24

גם יגאל אנטבי יודע שמשהו קסום קורה להפועל ת"א כשהיא מריחה גביע, חשש למצבם של סבג וארבייטמן. ויינשטיין: "זה הכי אכזרי שיש"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מסתערים על הגביע

ושוב איתכם. הפועל תל אביב העפילה היום (רביעי) לגמר גביע המדינה אחרי ניצחון 8:9 בבעיטות 11 מטר על בית"ר/שמשון תל אביב (אחרי 1:1 בתום 120 דקות), והאדומים - שעדיין נאבקים בתחתית ליגת העל - יסתערו על גביע שלישי ברציפות. הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה הבטיח לאדומים גם מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה, כיוון שבית"ר תשתתף במוקדמות ליגת האלופות.

הסינדרלה מתחתית הליגה הארצית תקווה להתחיל במסורת כמו שעשו קבוצות אחרות, כמו הפועל רמת גן, כדי לשוב לאיצטדיון רמת גן כמה שיותר מהר, אחרי שהחניכים של רונן ויינשטיין לא ממש היו רחוקים מסנסציה.

נאתכו: "היינו צריכים לסיים את המשחק קודם"

מאמן האדומים, אלי גוטמן: "עלינו לגמר גביע, וזה הדבר הכי חשוב. השחקנים גילו הרבה בגרות ואופי, וצריך את זה בשביל לנצח בפנדלים. היינו צריכים לסיים את המשחק קודם, אבל זה לא קרה. ספגנו שער מנבדל והמשכנו ל-120 דקות של משחק. כל הכבוד לבית"ר שמשון על המשחק שלהם, אבל הדבר הכי חשוב הוא שהפועל תל אביב בגמר גביע המדינה.

"שילמנו מחיר יקר במשחק הזה עם פציעות של שלומי וסבג (השניים נפגעו בברכם ויעברו בדיקת MRI, ק"ש), ואני מקווה שהכל יהיה בסדר איתם. עכשיו נלך לחגוג את החג עם המשפחות שלנו ונחזור למאבקים בליגה. אניימה אמר לי לפני המשחק שאנחנו נהיה בגמר, והוא עמד בהבטחה שלו".

ביבראס נאתכו חווה רגעי אושר מתוקים אחרי ימים קשים: "עשינו לכולם וגם לנו חיים קשים. היינו צריכים לסיים את המשחק קודם, אבל זה לא קרה. ידענו שאנחנו קבוצה טובה, לא הגענו שאננים ולא חשבנו שיהיה קל".

יגאל אנטבי סיכם: "לא היה משחק טוב שלנו, אבל אולי זה הקסם שלנו בגביע. הכי חשוב שניצחנו. עכשיו יש לנו חופש, נבוא רעננים לליגה. בגמר מי שיבוא ברוך הבא".

ברוך דגו: "תודה לאל שניצחנו. המשחק נראה כמו כל העונה שלנו, אבל אנחנו שמחים שעברנו את זה וזה הכי חשוב".

וינסנט אניימה: "אמרתי לגוטמן שאנחנו בגמר, לא ידעתי איך, אבל ידעתי שאנחנו נהיה. בפנדל לא הרגשתי לחץ, ידעתי שבעזרת אלוהים אנחנו נהיה בסדר". על הביקורת שהופנתה כלפיו אמר: "אין לי מה להגיד על אנשים שמבקרים אותי. אנשים מדברים, ואם הם לא היו מדברים לא הייתה תקשורת ולא הייתה טלוויזיה. הכי חשוב שניצחנו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

ויינשטיין: "השחקנים הראו הרבה לב על המגרש"

ומנגד, בצד השני של תל אביב, הייתה תחושת החמצה נוראית. מאמן הקבוצה רונן ויינשטיין ידע שהוא היה קרוב לעוד סנסציה. "לא נשארו לי כוחות", אמר המאמן, "זה היה הכי אכזרי שיכול להיות. מגיע לקבוצה הרבה פרגון על זה שהם נתנו פייט אדיר, שיחקו עם מתיחות, פציעות, ולמרות זאת הם הראו הרבה לב על המגרש. אני גאה בקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. אנחנו לא רגילים למעמדים כאלה והגענו עם הרבה עבודה ומחשבה".

יו"ר בית"ר/שמשון, אלי שמש: "אני גאה בשחקנים, זה הישג פנטסטי. שמנו על המפה את הקבוצה. במשחקי גביע מישהו צריך לשלם, והפעם זה היינו אנחנו. חבל שהחמצנו את הפנדל האחרון, אבל יש לנו חלום. המקום שלנו הוא לא בארצית. לראות 1,000 אוהדים שחוזרים למגרש זה משהו שלא יכולנו לחלום עליו. ההישגים הספורטיביים יגיעו אחר כך. הציעו לנו לחבור לבני יהודה, אבל אני אוהב אותם ואני לא חושב שזה נכון. עשינו איחוד כבר פעם אחת, והייתי רוצה שהוא יצליח כמו שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully