וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ב"שיי": אוהד נפל אל מותו

16.4.2008 / 14:58

אנטוניו ניירנאסאמי נפל מהמדרגות הנעות שמחוץ לאיצטדיון, המשחק הסתיים ב-0:6 למטס על וושינגטון. ניצחון לרד סוקס בקליבלנד

אוהד הבייסבול אנטוניו ניירנאסאמי, בן 36 מברוקלין, מת הלילה (בין שלישי לרביעי) ב"שיי סטדיום", אצטדיונה של ניו יורק מטס בקווינס. הוא איבד את שיווי משקלו, נפל מגובה של שתי קומות ומת במקום לעיני שתי בנותיו. "אנו חוקרים את נסיבות המקרה", נמסר בהודעה של הקבוצה, "ומשתתפים בצער המשפחה. עם ניירנאסאמי היו שתי בנותיו, שראו אותו צונח אל מותו. לא עלינו.

במשחק עצמו ניצחו המטס את וושינגטון 0:6, כשמייק פלפרי, שבשנה שעברה פתח עם שרשרת הפסדים, הגיש שבעה אינינגים נקיים, במהלכם ניטרל ארבעה חובטים. דייויד רייט רשם שלוש חבטות, אחת מהן להומראן, עם חמש הכנסות רצים. הפסד לאודאליס פרז.

NL: חזרה לא טובה לדאסטי

שיקגו קאבס - סינסינטי 5:9

דאסטי בייקר חזר לריגלי פילד, המגרש בו אימן עד לפני עונה, וראה את האס שלו, ארון הראנג, נחבט על ידי דרק לי וחבריו ומפסיד את המשחק. לי, מארק דה רוסה וריאן ת'ריו חבטו להומרים בשיקגו, הראנג סיים עם חמש ריצות חובה וההפסד, ריאן דמפסטר זכה בניצחונו השני למרות שלא שיכנע. הומרים לקן גריפי ג'וניור ולג'ואי ווטו בסינסינטי.


סן דייגו - קולורדו 0:6

פטקו פארק ממשיך להיות גן עדן למגישי הפאדרס. רנדי וולף פלירטט עם נו היטר, והתפשר על שבעה אינינגים ותשע הכשות, בריאן ג'יילס הכניס את הרץ ה-1,000 שלו וקווין קוזמנוף סיים עם שלוש חבטות. הפסד לאובלדו חימנז.


סט. לואיס - מילווקי 1:6

חמישה אינינגים הספיקו לבריידן לופר כדי לקצור ניצחון שלישי העונה, בסיוע שלוש חבטות של אדם קנדי. דייב בוש עם שישה וחמישה וההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - פיטסבורג 2:11

הדודג'רס לא פתחו מדהים את העונה, אבל המחבט של ג'ף קנט, עם הומר ושלושה ריביז, של ראסל מרטין, עם הומר משלו, והזרוע של אסטבן לואייזה, שנכנס כמחליף באינינג החמישי, עזרו להם לנצח. הפסד למאט מוריס.


פלורידה - אטלנטה 0:4

תצוגת כוח של סקוט אולסן, עם שבעה אינינגים וחמש חבטות בלבד. הפסד לג'ייר ג'רג'נס.


סן פרנסיסקו - אריזונה 8:2

מייכה אווינגס עוד ידבר חזק העונה. המגיש של אריזונה רשם שישה ושישה וניצחון שלישי העונה, ביום שבו סן פרנסיסקו חגגה 50 שנה להעברת הג'איינטס לעיר. כריס יאנג וקונור ג'קסון עם הומרים לדיאמונדבקס, קווין קורייה עם ההפסד.


פילדלפיה - יוסטון 3:4

אאוץ', זה כואב. האסטרוס הובילו 0:3 באינינג התשיעי, וחטפו בראש ארבע ריצות, תחילה הומרים מכריס סנלינג ופאט ברל (שתי ריצות), ואחר כך עם דאבל של פדרו פליז, שהכניס את ג'ף ג'נקינס הביתה על הראש של חוזה ולוורדה. כל זה, כשבצד השני נמצא בראד לידג' בתפקיד הקלוזר של פילדלפיה. אלא שלידג' לא זכה לשחק מאחר שקבוצתו הייתה המארחת ונכנסה לאינינג האחרון בפיגור, ומי שזכה בניצחון הוא רודי סיאנז. מאמץ של שמונה וחמישה נמחק לשון צ'אקון מיוסטון.

AL: עוד אחד לרד סוקס בג'ייקובס

קליבלנד - בוסטון 5:3

לאט-לאט הופכים האינדיאנס לשפחות של הרד סוקס. ג'ייסון וריטק נכנס לחבוט במצב של 3:3 באינינג התשיעי, ירה להומר מידי ג'נסן לואיס ושבר את השיוויון לטובת ניצחון של דייויד ארדסמה, שמירה של הידקי אוקג'ימה וסוויפ של הגרביים על הקבוצה שניצחו ב-ALCS אשתקד. ג'נסן לואיס עם ההפסד, בכורה מצוינת לשחקן הבסיס השלישי הצעיר ג'ד לאורי, שפתח במקום מייק לואל הפצוע וסיים עם שלושה ריביז.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 1:4

ג'ון דאנקס חגג יום הולדת 23 עם 7.2 אינינגים מעולים וארבע הכשות בדרך לניצחון הראשון שלו, כשבובי "תביא עוד לאפה" ג'נקס שומר. קרלוס קוונטין עם הומר על שחקנית הפורנו דיינה איבלנד, שרשמה את ההפסד.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:4

פרנסיסקו רודריגז ממשיך לעבוד בפול טיים עם שמירה שניה בתוך יומיים, כשלריינג'רס לא הספיק יתרון מוקדם של 0:4 כדי להימנע מהפסד חמישי ברציפות. שבע ריצות בין האינינג הרביעי לשישי היקנו לדארן אוליבר ניצחון ולג'וש רופ הפסד. הומר לקייסי קוצ'מן מהאיינג'לס.


סיאטל - קנזס סיטי 6:11

מבחינת המארינרס, הבשורה הלא טובה היא שאריק בדארד נכנס לרשימת הפצועים בעקבות פציעה בירכו. חוזה לופז ניחם קצת את סיאטל עם ארבעה ריביז וחבטה אחת בלבד שלא הייתה להומראן. איך זה קרה? בזכות שלוש חבטות הקרבה, והוא הפך לשחקן ה-12 בהיסטוריה שמכניס נקודות בשלוש הקרבות במשחק. ניצחון למיגל באטיסטה, הפסד לג'ון בייל.


בולטימור - טורונטו 11:3

הבלו ג'ייז חזרו לנצח, כשדייויד אקשטיין רושם שלוש חבטות ושלוש ריצות, ארון היל חובט להומר ושון מרקום שוב מראה ניצוצות. מרקום הגיש 6.2 אינינגים טובים, המאזן שלו 0:2 וה-ERA עומד על 2.61. מלווין מורה, ניק מרקאקיס ואדם ג'ונס עם הומרים לאוריולס, סטיב טראקסל עם ההפסד.


דטרויט - מינסוטה 5:6

הטייגרס ממשיכים להתחמם בניסיונות לצאת מהבור על הפתיחה הנוראית של העונה. מיגל קבררה חבט להומר בן שתי ריצות באינינג שמיני בן שלוש ריצות, ובמהפך דומה לזה של היום הקודם, דטרויט הגיעה למאזן 10:4, קצת יותר אופטימי מבחינתה. ג'סי קריין שיבש הופעה טובה של סקוט בייקר והפסיד, קליי רפאדה עם הניצחון וטוד ג'ונס עם השמירה. הומרים גם לגארי שפילד, מגליו אורדונייז וקרלוס גיין מדטרויט.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 5:3

הידקי מאטסוי חבט להומר על היאנקי קילר המודרני, אדווין ג'קסון, והפסים התגברו על הנמסיס החדש שהתפתח בטמפה ביי. שבעה וחמישה טובים לאנדי פטיט היקנו לו ניצחון, מריאנו ריברה עם השמירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully