וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמת אחים בקהל בית"ר קרובה"

אסף שקד

15.4.2008 / 19:27

לה פמיליה, ארגון אוהדי בית"ר, יצא בהודעה רישמית לאור אירועי טדי. הנהלת בית"ר קוראת לאוהדים: "הימנעו מקללות לעבר לוזון"

ארגון האוהדים המיליטנטי של בית"ר ירושלים, "לה-פמיליה", פרסם היום (שלישי) הודעה לתקשורת לאור האירועים במשחק ביום ראשון מול מכבי הרצליה, בו פרצו אוהדי בית"ר בדקה ה-86 אל עבר הדשא וגרמו לפיצוץ המשחק.

"בעקבות האירועים האחרונים במשחק מול מכבי הרצליה נוצר עליהום מצד התקשורת ומצד גורמים פוליטיים, שלא מעורבים ישירות בספורט, על אוהדי בית"ר בכלל ועל ארגון 'לה פמיליה' בפרט. לכן בחרנו לצאת בהודעה הבאה: אוהדי בית"ר פרצו לדשא אך ורק כדי לחגוג עם שחקני בית"ר את האליפות המיוחלת. לרגע אחד לא עברה בראשנו מחשבה לפגוע בקבוצה, בשחקנים, באוהדים ובהנהלה".

בהמשך ההודעה נכתב: "איננו מביעים חרטה על הנעשה אלא רק על ההשלכות. אוהדי בית"ר מעולם לא יצרו את ההשלכות למעשים. בשנים קודמות כשפרצו למגרשים מעולם בית"ר לא נענשה או כל קבוצה אחרת. אז מה נשתנה הלילה הזה? שאלו בימים האחרונים מדוע לא יכולנו לחכות שלוש דקות ולרדת לדשא לאחר שריקת הסיום. בשנה שעברה אוהדי בית"ר ירדו לדשא אחרי שריקת הסיום ובכל זאת נענשנו. המסקנה ברורה – בכל מצב מחפשים להעניש את אוהדי בית"ר. אנחנו ידועים באהדה הרבה והעזה לקבוצה והיה קשה מאוד לאוהדים להתאפק, אפילו אם מדובר בפרק זמן קצר".

ארגון לה פמיליה המשיך בהסבר לאירועים: "במקרה הזה כמו במקרים אחרים, גורמים לא סימפטיים ואפילו עויינים הופכים את התנהגות אוהדי בית"ר להתנהגות פרועה ומופרעת. בשנים עברו כשנכנסו לדשא דאגו השדרנים, הפרשנים ואנשי התקשורת להחמיא לקהל, וזה בדיוק אותו קהל שהיום הם מבזים. הקהל של בית"ר אינו בר שינוי ולא צריך להשתנות. כאלו אנחנו ואנחנו לא מתביישים באופי שלנו".

בנושא מלחמת האוהדים אמרו בלה פמיליה: "נזק גדול נגרם כשאוהדי היציע המערבי בחרו לשרוק בוז, לקלל ואף להשליך חפצים על אותם אוהדים שבחרו לחגוג בדשא ולאהוב את השחקנים מקרוב. בכך למעשה נתנו אוהדי היציע המערבי את הכח להתאחדות ולגורמים אחרים להעניש את הקבוצה. חלקם אף אמרו שטוב יהיה אם נקבל עונש רדיוס ו/או שישללו מאתנו את האליפות. אלה אותם אוהדים שנשארו ביציע, שלכאורה לא רצו לפגוע בקבוצה. עכשיו נשאלת השאלה מי פגע יותר בקבוצה?".

"לא חסר הרבה או לא צריך הרבה בכדי שתפרוץ מלחמת אחים בקהל של בית"ר. מעולם לא פחדנו ממלחמות ותמיד יצאנו כשידינו על העליונה, אבל אם וכאשר תפרוץ מלחמה בקרב אוהדי בית"ר, המאושרים ביותר יהיו יריבינו ושונאינו ואיננו חפצים בכך. אנחנו קוראים לכל אוהדי בית"ר להיות מאוחדים, ללא אבחנה, ולא משנה באיזה יציע כל אחד בחר לשבת. כולנו אוהבים את הקבוצה וכולנו רוצים בטובתה ובהצלחתה למרות הדרכים השונות".

את דבריו סיים ארגון האוהדים ברוח פייסנית: "לסיום אנחנו רוצים לומר לשחקנים שאנחנו אוהבים אותם ותמיד נהיה מאחוריהם. אנחנו רוצים לחגוג איתם ככל שניתן וגם אם לא הכל התרחש כראוי, הכל נעשה אך ורק מאהבה עזה לקבוצה. לא הייתה לנו שום כוונה לפגוע בשחקנים או בקבוצה. השחקנים צריכים להיות גאים שיש להם את הקהל הכי חם ואוהב בעולם".

הנהלת בית"ר קוראת לאוהדים לשמור על איפוק

אולי לאור אירועי המשחק מול הרצליה או אולי בעקבות הפילוג ההולך ומתרחב בקהל אוהדי הקבוצה, בחרה הנהלת בית"ר לפנות לקהל אוהדיה באתר הרשמי של הקבוצה: "אנו מבקשים מקהל אוהדי בית"ר 'ב.יאיר' ירושלים לנהוג באחריות ולהתרכז מחר בעידוד הקבוצה במשחק הגביע החשוב מול מכבי נתניה. הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה זקוקים לכם. אנא התרכזו בעידוד ובדחיפה של הקבוצה קדימה ולא בשום דבר אחר, הימנעו מקללות מכל סוג שהוא ובמיוחד לעבר יו"ר ההתאחדות, מר אבי לוזון, והראו לכולם שאתם יכולים גם אחרת".

הנהלת הקבוצה הוסיפה: "מועדון בית"ר ירושלים רוצה לראות אתכם האוהדים, שפויים, טובים, אלו שטובת הקבוצה עומדת אל מול עיניהם, ממלאים מחר את אצטדיון רמת גן ועורכים מפגן עידוד מרשים - כוחנו באחדותנו! כאשר כולנו יחדיו נתרכז ונעשה את הדברים שיאדירו ויפארו את שמה של בית"ר ירושלים, נוכל להתקדם קדימה במלוא העוצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully