וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרבים להיכנע

15.4.2008 / 22:10

הוד השרון רצתה להשלים סוויפ בגמר הכדורעף, אבל מכבי תל אביב נלחמה וצימקה ל-2:1 בסדרה. חילו: "הם עוד יצטערו שהם ניצחו"

עמי שומן

צילום ועריכה: אמיר לב

מכבי תל אביב הוליכה את ליגת העל בכדורעף בבטחה לכל אורך העונה, אבל הערב (שלישי) היא כמעט ונאלצה לחזות ביריבתה הגדולה, מכבי מוסינזון הוד השרון, חוגגת אליפות שניה ברציפות דווקא במגרשה הביתי בהדר יוסף. אחרי שנקלעו לפיגור של 2:0 בסדרת הגמר, פיגרו הצהובים 2:1 במערכות במשחק השלישי, אבל נלחמו וחזרו למשחק בדרך לניצחון 13:15 במערכה החמישית והמכריעה, וזכו לשרוד לפחות לעוד משחק אחד בסדרה, שתעבור כעת בחזרה להוד השרון למשחק הרביעי בסדרה, שיתקיים ביום רביעי במוסינזון.

בסדרת הגמר אשתקד הלכו שתי הקבוצות למשחק חמישי ומכריע, בסיומו חגגה הוד השרון אליפות ראשונה והשלימה דאבל היסטורי, אלא שהעונה הגיבה מכבי תל אביב עם ניצחון בגמר הגביע, זכתה בתואר ראשון אחרי עשר שנים וקיבלה תיאבון לדאבל משלה. שני המשחקים הראשונים בסדרה הכניסו אותה לבור רציני, אבל החניכים של זוהר בר נצר יודעים שהניצחון ביתי הערב החזיר אותם חזק לתמונת הסיכויים.

מהלך המשחק

הוד השרון פתחה היטב ועלתה ליתרון 4:7, לפני שסדרה של מכות פתיחה לא מוצלחות של האורחים איפשרו למכבי תל אביב להשוות ולעלות ליתרון 8:11. ישראל חילו הזעיק פסק זמן וניסה להרגיע את השורות, אבל הצהובים המשיכו לשלוט במשחק ועלו ליתרון 11:16, משם שייטו לניצחון 20:25 במערכה הראשונה.

גם המערכה השניה החלה בדקות טובות של הוד השרון, שפתחה יתרון של 4:8 בהנהגתו של סרגיי ז'יבולוז'ני הבלתי נלאה. המקומיים לא ויתרו וחזרו כל הדרך לשוויון 14:14 עם הרבה מלחמה, אבל אז שוב התעלתה האלופה ועלתה ל-17:21, כשגם פסק זמן של בר נצר לא בלם את המומנטום והמערכה הסתיימה בתוצאה 21:25 להוד השרון.

במערכה השלישית חזר אותו התסריט כשהאלופה עלתה ליתרון 5:10, אבל הפעם מכבי תל אביב התאוששה במהירות ובסדרת הנחתות מרשימה השוותה ל-10:10. הוד השרון חילצה נקודה, אבל הצהובים עלו ל-11:13 ונראו בדרכם לזכייה במערכה, אבל הוד השרון נשארה קרובה, הצליחה להציל שתי נקודות מערכה וניצחה בסיום 25:27 במערכה השלישית.

מכבי תל אביב ראתה את האליפות מתרחקת והסתערה ליתרון 5:9 בפתיחת המערכה הרביעית. הוד השרון צמצמה ונשארה במרחק של שלוש נקודות לכל היותר במשך רוב המערכה, לפני שבריחה נוספת של הצהובים בסיום העניקה להם ניצחון 19:25 במערכה הרביעית.

שתי הקבוצות עלו נחושות למערכה המכרעת, שהיתה צמודה לכל אורכה, והמתח באולם הגיע לשיאים חדשים. הוד השרון הרגישה את התואר כשעלתה ליתרון 12:13, אבל אז לקח עומר רובינשטיין את העניינים לידיים, רשם שתי חסימות עצומות בשתי הנקודות האחרונות וקבע ניצחון גדול 13:15 למכבי תל אביב במערכה החמישית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חילו: "את האליפות ניקח בבית"

המאמן המנצח, זוהר בר נצר, אמר בסיום: "אני חושב שאנחנו אוהבים לשחק עם הגב לקיר. אם לא היינו מנצחים זו היה מכה קשה כי הקהל הזה הוא משהו מדהים. הם באו בהמוניהם וזה טוב לכדורעף שהסדרה נמשכת. צריך להתרכז למשחק הבא. זה היה מאוד קשה אבל אם נבוא מפוקסים ומרוכזים נוכל להחזיר את הסדרה הביתה. גם כשאנחנו מביאים 50 איש אנחנו מרגישים בבית, להוד השרון אין קהל כמו שלנו. גם במשחק הקודם הקהל שלנו היה דומיננטי".

ישראל חילו לא התרגש מההפסד: "יחסית לסף העצבים שהיינו בו הצלחנו לייצר כדורעף סביר, אבל לא באנו משוחררים, לא נהנו מספיק ועשינו טעויות מוגזמות ורבות מידי אבל בבית אני מבטיח שהכל יראה אחרת. לא הגענו בטוחים מדי. הם עשו הכל כדי להוציא אותנו מהמשחק. שלחו את הקהל שלנו לפינה, הצלחנו להתעלם אבל היה קשה והיה צמוד. בכדור אחד לכאן או לכאן זה היה נגמר אחרת.

"יש בזה צד טוב", הוסיף חילו. "כי את האליפות אנחנו ניקח בבית עם הקהל שלנו ואנחנו נחגוג כמו שלא ראו הרבה זמן. בבית אני לא צריך לעשות כלום. אנחנו משחקים בבית עם כל הקהל וכל הוד השרון תהיה שם. אנחנו נעשה להם כזאת קבלת פנים שהם יצטערו שהם ניצחו היום".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully