וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי יעזוב את קרית שמונה בתום העונה

יצחק סולומון

15.4.2008 / 17:54

קשר הקבוצה לא השיב להצעה שהוגשה לו להאריך את חוזהו. בקרית שמונה מעריכים כי צרפתי יחזור למכבי ת”א. גם לביא עשוי לעזוב

גיא צרפתי יסיים את דרכו בתום העונה בעירוני קריית שמונה, לה סייע בעונה שעברה להעפיל לליגת העל, והעונה תקע איתה יתד בצמרת ונאבק איתה על הכרטיס לגביע אופ"א. בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין צרפתי, מלך הבישולים של הקבוצה, לאנשי הקבוצה, שלא הסתיים בהצלחה.

יו"ר קרית שמונה, איזי שירצקי, אף התבטא בנושא ואמר: "הצענו לו הצעה נדיבה לשלוש שנים. הוא לא יקבל הצעה כזו בשום מקום". מסתבר שההצעה לא כל כך סיפקה את צרפתי. על פי גורם בקבוצה, נמסר: "כנראה שהוא היה נחוש לעזוב גם אם יציעו לו מיליון שקל לעונה". על פי אותו גורם, "מכבי תל אביב רוצה שיחזור. הוא יקבל שם את אותו הכסף וישחק קרוב לבית".

הקבוצה הוציאה היום הודעה רשמית בה נמסר: "המועדון הודיע לקשר הקבוצה, גיא צרפתי, כי בסיום העונה הנוכחית יהיה חופשי והוא רשאי לחפש קבוצה. הגשנו מזה זמן רב הצעה לחוזה ארוך טווח בעל שדרוג משמעותי לשחקן במטרה להמשיך בבניית תשתית הקבוצה לעונה הבאה. מסיבות שאינן ברורות, בחר השחקן להשהות את החלטתו ומיאן להשיב עבורה במשך כל תקופה זו. אי לכך ובהתאם לזאת הודיע איזי שרצקי כי השחקן חופשי לחפש לעצמו קבוצה לקראת העונה הבאה וכי החוזה אשר הוצע לשחקן מבוטל".

גם עם הקפטן, יניב לביא, העניין על סף פיצוץ. בשעה שלביא רואה את חבריו חותמים על חוזים ארוכי טווח, הוא לא קיבל הצעה כזו. רק בשבוע שעבר סגר הבלם שלצידו, סאלח חסארמה, לעונה נוספת. ללביא בן ה-31 חוזה גם לעונה הבאה, אולם הוא ציפה לקבל הצעה למספר עונות, בתקווה לסיים את הקריירה שלו בקריית שמונה. לביא, שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, משחק כבר שש עונות בקבוצה ונחשב לשחקן בית לכל דבר.

מההנהלה נמסר בתגובה: "ליניב לביא חוזה לעונה הבאה ואין לנו ספק שהוא ימשיך עונה נוספת במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully