וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי חזר, אבל זה לא הספיק

15.4.2008 / 15:12

ה"ביג יוניט" רנדי ג'ונסון שב להגיש לאחר פציעה ארוכה, אריזונה הפסידה לסן פרנסיסקו. רמירז והרד סוקס הפכו וניצחו את קליבלנד 4:6

סן פרנסיסקו - אריזונה 4:5

רנדי ג'ונסון ערך את הופעת הבכורה שלו באריזונה לאחר פציעה ארוכה, הגיש חמישה אינינגים וניפנף שבעה חובטים כשהוא יוצא ביתרון 3:4, אבל דווקא הבולפן האמין של אריזונה הכזיב, והשאיר את המגיש בלי ניצחון. ג'ונסון חזר לאחר ניתוח שעבר בגבו בשנה שעברה. קייצ'י יאבו ניצח עבור הג'איינטס בזכות אינינג שביעי בן שתי ריצות, והפך למגיש היפני הראשון שניצח לענקים משחק מאז 1965. הומר ושלושה ריביז לקונור ג'קסון באריזונה, הפסד לצ'אד קוולס ושמירה לבריאן ווילסון.


לוס אנג'לס דודג'רס - פיטסבורג 6:4

הדודג'רס ממשיכים לגמגם, כשהפעם טקאשי סאיטו אחראי להפסד, כשנתן פצצה בת שלוש ריצות לנייט מקלאות' התותח באינינג התשיעי. "לא משנה לי מי חובט את כדור הניצחון", אמר מקלאות', "יום אחד זה אני וביום אחר זה מישהו אחר", אמר מקלאות'. גם חוזה באוטיסטה חבט להומר, טיילר ייטס זכה בניצחון ומאט קאפס עם השמירה.

קליבלנד - בוסטון 6:4

ג'ו בורובסקי הוא אחד שכל עליה שלו לגבעה יוצרת מתחים בלתי רצויים. ביתרון 3:4 עלה בורובסקי, כמו סאיטו, להגיש, וחטף נוגרה בת שלוש ריצות לראש ממני רמירז, שממשיך באפריל החלומי שלו. בורובסקי שיבש עוד משחק טוב של ג'ייק ווסטברוק, עם 6.1 אינינגים, חמש הכשות ו-ERA של 2.38, כשהוא יוצא במצב 1:4 לשבט. מייק טימלין היה האיש שהשיג את הניצחון, ג'ונתן פפלבון שמר וקווין יוקיליס חבט להומר משלו על רפאל בטנקורט.


בולטימור - טורונטו 3:4

קווין מילאר חבט להומר והכניס שלוש ריצות, ולמרות שמירה רעה של ג'ורג' שריל (שתי ריצות חובה מהומר של אלכס ריוס), השיג הקלוזר את השישית שלו העונה בדרך לחזרה של האוריולס לראשות המזרח. מאט אלברס עם הניצחון, דסטין מקגאוון עם ההפסד.


דטרויט - מינסוטה 9:11

סדרת מפתח לדטרויט בשל פתיחת העונה הגרועה החלה ברגל ימין, כשהטייגרס נחלצו מפיגור 5:0 באינינג השישי והפליאו מחבטיהם בטווינס עם ארבע ריצות בתחתית האינינג ועוד שש באינינג השמיני. מינסוטה הובילה 0:5, דטרויט צימקה ל-4:5, הטווינס עלו בשביעי ל-4:9, הטייגרס צימקו ל-9:5 וביצעו מהפך גדול בשמיני, הודות לטריפל בן שתי ריצות של איבן רודריגז. שלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים לקרלוס גיין בדטרויט, הומר לרודריגז, ניצחון לפרנסיס בלטראן ושמירה לטוד ג'ונס. הפסד לפאט נשק.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 8:7

אלכס רודריגז חבט להומר ה-521 שלו, ניו יורק הובילה 2:7 והרייז מחקו את הפיגור עם חמש ריצות באינינג השביעי. אבל רובינסון קאנו חבט להומראן לאחר שעלה מהספסל בשמיני, בריאן ברוני זכה בניצחון ומריאנו ריברה בשמירה. גם ג'וני דיימון ומורגן אנסברג חבטו להומרים בניו יורק, קרל קרופורד, בי ג'יי אפטון ואבאן לונגוריה עם הומרים לרייז. אל רייס עם ההפסד.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:4

הופעה טובה של ארווין סנטנה, עם שבעה ושישה, העניקה לו את הניצחון, כשפרנסיסקו רודריגז נכנס באינינג התשיעי ושומר ללא דופי. מייק נאפולי ירה להומראן מידי ג'ייסון ג'נינגס, האנק בליילוק עם הומר לריינג'רס, באחת הטעויות הבודדות של סנטנה במשחק.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 2:1

האייז חזרו לנצח, כשגרג סמית מנהל קרב עם מארק בהרלי, שבסיומו הוא מסיים עם ניצחון ראשון במייג'ורס. שני המגישים צלחו שבעה אינינגים וטיגנו ארבעה חובטים. יוסטון סטריט עם השמירה.


סיאטל - קנזס סיטי 5:1

זאק גריינקי, כישרון שנמוג בשנים האחרונות, חזר בפתיחת העונה בגדול למרכז הבמה. גריינקי צלח את כל תשעת האינינגים, הוסיף ארבעה חשמולים ועומד על ERA של 0.75 בשלוש פתיחותיו (המאזן שלו - 0:3). בילי באטלר ומיגל אוליבו חבטו להומרים בקיי סי, ג'רוד וושבורן רשם את ההפסד בסיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully