וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס מקאליסטר ימשיך בסיינטס

15.4.2008 / 11:34

הרץ האחורי וניו אורלינס צפויים להגיע להסכם. עסקת ג'ונס כמעט הושלמה. הרשל ווקר: "היה לי משבר זהות שבגללו כמעט התאבדתי"

למרות פציעות חוזרות ונישנות ונסיגה במעמדו בעקבות הצטרפות רג'י בוש, ימשיך הרץ האחורי דוס מקאליסטר בניו אורלינס סיינטס. מקאליסטר בן ה-29 הסכים לשיפוץ בחוזהו, אבל עם מענקים יוכל להגיע ל-4.7 מיליון דולר שהיה מתוכנן לקבל ב-2008. אם הוא לא יצליח להתאושש מפציעות הברכיים שלו, הסיינטס יוכלו להשתחרר מההתחייבות כלפיו.

דאלאס מתקרבת לסגירת עסקת החתמתו של מגן פינה פקמן ג'ונס. הקאובויס מנהלים דיונים נמרצים עם טנסי, ולמרות שהעסקה טרם נחתמה, ההערכות הן שהיא תבוצע לפני הדראפט, ב-26 וב-27 באפריל. ג'ונס עצמו יגיש היום (שלישי) בקשה לחזרה למשחק ב-NFL, לאחר שהושעה לשנה באביב שעבר.

דנבר צירפה תופס, סמי פארקר ששיחק עד לעונה האחרונה בקנזס סיטי. הברונקוס צריכים תופס בעקבות עזיבתו של ג'אבון ווקר, הצ'יפס מסתמכים על דווין בואו כתופס מספר 1 שלו.

חשיפה של הרשל ווקר, הרץ האחורי המצוין ששיחק בדאלאס, במינסוטה, בפילדלפיה ובניו יורק ג'איינטס בשנות ה-80 וה-90, גילה בספרו החדש כי סבל ממשבר זהות חמור, וכי אימץ עשרות זהויות, מה שכמעט הוביל אותו להתאבד: "התעסקתי בין היתר הרבה מאוד פעמים עם מחשבות על מוות, והייתי מאוד קרוב לזה", אמר ווקר בראיון טלוויזיוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully