וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: 7,000 כרטיסים נמכרו לחצי הגמר

אריק רחמיאן

14.4.2008 / 22:39

בנתניה מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים לחצי הגמר ומאמינים שרבבת אוהדים תגיע לר"ג. סטרול וקיויו בספק למשחק. בן דיין חוזר

מכבי נתניה משלימה את הכנותיה לקראת מפגש חצי הגמר ביום רביעי מול בית"ר ירושלים. היום (שני), ערכו ראובן עטר וחניכיו את האימון בתנאי מזג אויר קשים בשל החום הכבד ששרר בצהרים. מסיבה זו החליט עטר לקיים מחר את האימון המסכם בערב לאור זרקורים. שיחת היום אצל השחקנים במהלך האימון הייתה כמות הכרטיסים הגדולה, במושגים של מכבי נתניה, שנמכרה לפני המשחק. למעלה מ-7,000 כרטיסים נמכרו עד הערב ובנתניה מעריכים שעד ערב המשחק הכמות תגיע לעשרת אלפים. "זוהי הבעת אמון מוחלטת של הקהל בקבוצה", אמר שחקן בקבוצה, "נקווה שלא לאכזב את האלפים שילוו אותנו לר"ג".
.
לפני האימון קיים עטר אספת שחקנים במהלכה צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחק הניצחון במוצ"ש על הפועל ת"א. בנתניה לא בונים על ההתעסקות של בית"ר במשחק שהופסק בטדי. בכיר בצוות המקצועי אומר הערב: "בבית"ר משחקים שחקנים עם ניסיון רב במעמדים כאלה ומדובר בשחקנים בעלי יכולת שידעו להתעלות על כל הבעיות שיש סביב לקבוצה ולהביא את מה שהם יודעים לעשות למשחק. כך שאנחנו כלל לא בונים על הבעיות של בית"ר וסומכים אך ורק על עצמנו".

הבלם אבי סטרול, שנכנס לשחק בשבת בדקה ה-81 רק בגלל פציעתו של גולן חרמון, יעבור הערב בדיקת אולטראסאונד במדיקל סנטר בהרצליה כדי לעמוד על חומרת פציעתו. סטרול המטופל בזריקות ובמשככי כאבים סובל מכאבים ומתקשה לדרוך על הרגל וקיים ספק גדול באשר לשיתופו במשחק. ההערכה היא שעטר יפתח במשחק עם חרמון, שהתגבר על פציעתו וערך היום אימון מלא.

גם החלוץ פרנסיס קיויו, שמתלונן בימים האחרונים על כאבים בברך, יעבור בדיקת MRI, החשש בצוות הרפואי שהחלוץ הקמרוני, שנפצע במשחק רבע הגמר מול הכח, סובל מקרע חלקי של המניסקוס והבדיקה הערב נועדה כדי לעמוד על חומרת פציעתו.

לבד מסטרול וקיויו שנמצאים בספק, כל הסגל יעמוד לרשותו של עטר, שעדיין מתלבט באשר להרכב הפותח. בעמדת הקשר האחורי צפוי עטר לערוך שינוי ולפתוח לראשונה לאחר שבועות רבים עם הקשר הקולומביאני חורחה לופז קאבז'רו, שראה בשבועות האחרונים רק את הספסל. קאבז'רו שותף במשחק הניצחון על הפועל ת"א ובישל את השער השלישי לזכות נתניה תוך שהוא מגלה יכולת טובה. המגן השמאלי דדי בן דיין החלים גם כן ויפתח במשחק לאחר היעדרות של שבועיים.

סטרול: "במשחק נתון אנחנו מסוגלים להתעלות"

עטר התייחס הערב לאווירה השוררת בקבוצה ערב המשחק ונשמע אופטימי באשר לסגל שיעמוד לרשותו במשחק : "כבר היום הורגשה אוירה שונה אצל השחקנים. הידיעה על כך שנמכרו למעלה מ-7000 כרטיסים יומיים לפני המשחק עוררה התרגשות אצל השחקנים, שמתחילים לקלוט את גודל המעמד והמחויבות שלהם. אין ספק שמדובר בחוויה משמחת עבורנו ואלו רגעים שילוו את השחקנים עוד הרבה שנים. צריך לזכור שבמכבי נתניה משחקים לא מעט שחקנים צעירים שחווים את החוויה הזו פעם ראשונה בחייהם וזאת בהחלט התרגשות ושמחה גדולה. יחד עם זאת המטרה היא לעבור כמובן לשלב הבא ולהגיע למשחק הגמר".

סטרול, שזכה להניף גביע במדי מכבי ת"א הוסיף: "אנחנו שוברים שיאים חדשים כל הזמן. ניצחנו אחרי הרבה מאוד שנים את מכבי חיפה בקריית אליזר ואת שתי התל אביביות בבלומפילד. כעת אחרי למעלה מ-10 שנים עלינו לשלב חצי הגמר. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שהוכיחה את עצמה ברוב שלבי העונה אבל במשחק נתון אחד מכבי נתניה הוכיחה שהיא יודעת להתעלות לגבהים ולעשות את זה. בתור אחד שטעם את הטעם של הנפת גביע המדינה אין דבר מתוק מזה".

כחלק מההכנה למשחק יתכנסו השחקנים והצוות המקצועי כבר משעות הבוקר של יום המשחק במלון שרתון מוריה בת"א, השחקנים יאכלו ארוחת צהרים משותפת וינוחו בחדרים עד מועד היציאה לאצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully