וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ארבייטמן יפתח מול בית"ר/שמשון

קרן שמש

13.4.2008 / 19:36

אלי גוטמן צפוי לעלות בהרכב התקפי בחצי גמר גביע המדינה, שי אבוטבול ימריא לבלגיה לדוקטור מרטנס במטרה לאבחן את חומרת פציעתו

הפועל ת"א החלה הערב (שני) בהכנות לקראת משחק חצי גמר הגביע מול בית"ר שמשון ת"א שיתקיים ביום רביעי השבוע באצטדיון רמת גן. סגל מלא עומד לרשותו של מאמן האדומים אלי גוטמן, מלבד שי אבוטבול הפצוע שסובל מקרע ברצועה הקדמית בקרסול. אבוטבול ייעדר מהמשחק ביום רביעי והוא צפוי להמריא מחר לבלגיה לדוקטור מרטנס, על מנת לעבור בדיקות נוספות במטרה לאבחן את חומרת פציעתו ואת כשירותו למשחקים הבאים.

גוטמן ערך לחניכיו אימון שונה מהרגיל ופיצל את שחקניו לקבוצות, בצד אחד של המגרש עבד גוטמן על בניה נכונה של יציאה להתקפה, תוך כדי התמקדות על מהירות, דיוק ויציאה להתקפה מהאגפים. גוטמן ביקש משחקניו להניע את הכדור עם מחשבה ולא לחפש ישר את הרשת, "תפעלו במהירות, תניעו את הכדור בינכם, אל תעצרו, תחכו לזמן הנכון לשחרר את הכדור קדימה", אמר גוטמן.

בזמן שגוטמן תרגל את ההתקפה עוזר מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס תרגל את שחקני ההגנה. נראה כי שלומי ארבייטמן צפוי לפתוח בהרכב לצידו של פאביו ג'וניור ובכך להשלים מערך התקפי, טל חן שפתח במשחק ההפסד למכבי נתניה (3:0), צפוי לחזור לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully