וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף השחרור בחוזה של קינן: 800 אלף דולר

14.4.2008 / 19:46

הבלם אמור להישאר בחיפה, אלא אם תגיע הצעה מפתה מחו"ל. אפשרות: לימה יחזור להתאמן העונה. רנאטו ננזף, טרם נודע מה גובה הקנס שישלם

אם מכבי חיפה תמכור את הבלם דקל קינן עד תום החוזה עימו היא תרוויח לא פחות מ-800 אלף דולר. בחוזה של השחקן מופיע סעיף יציאה לחו"ל הקובע זאת מפורשות. השחקן אמור להישאר בחיפה בעונה הבאה, אבל ייתכן שיבדוק בסוף העונה אפשרות לצאת לחו"ל. קינן נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה, ואם יעזוב את חיפה היא עשויה לשלם מחיר כבד. במועדון עדיין לא החליטו האם להחתים בעונה הבאה בלם זר במקום דייגו קרוסה, או "להישען" על שני השחקנים הצעירים, שי מימון ומור דהן.

הקשר הארגנטינאי רנה לימה שעבר ניתוח בשבת, עשוי לחזור להתאמן עם הקבוצה, זאת במידה ותוצאות הבדיקות שעבר אחרי הניתוח יבשרו שהוא בריא ויאשרו זאת. לימה נח כרגע בביתו. בחיפה לא מעריכים כרגע את הסיכויים שיחזור לישראל, אלא מחכים שיבריא.

הקשר הברזילאי רנאטו התאמן היום עם הקבוצה, למרות שנכלל בסגל הקבוצה למשחק בשבת. המאמן רוני לוי קיבל את ההחלטה לאור המעשה שביצע השחקן במשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה. כזכור, רנאטו לא לחץ את היד של מחליפו אושרי גיטא וירד לחדר ההלבשה ללא אישור. רנאטו ננזף על ידי אנשי המועדון, אבל טרם הוחלט מה יהיה גובה הקנס שישלם. ליאור רפאלוב ואלירן דנין נעדרו מהאימון היום באישור הצוות הרפואי.

הקשר שאבייר אנדרסון יגיע לקראת תום העונה לישראל, משום שהוא מבקש להגיע עם הקבוצה להסדר כספי. לאנדרסון יש חוזה לעונה הבאה בחיפה. במועדון טוענים שהשתחררו מהחוזה עם פאוליניו. הקשר לוקאש סורמה, שגם הוא חתום על חוזה במועדון, לא ישחק כנראה בקבוצה בעונה הבאה. ההערכה היא שסורמה ימשיך בסכנין, במסגרת עסקת החלפת שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully