וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למילווקי

14.4.2008 / 15:36

הברוורס ניצחו את המטס 7:9 ולקחו את הסדרה. גם הרד סוקס עברו את היאנקיז, גלאווין נפצע בהפסד אטלנטה, דטרויט בצרות גדולות

ניו יורק מטס - מילווקי 9:7

משחק רע מאוד של המגישים אוליבר פרז וג'ף סופאן הביא את התוצאה ל-6:6 באינינג הרביעי, עד שבשישי שברו הברוורס את השוויון עם שתי ריצות על חורחה סוסה, המחליף של המטס, והמשיכו משם לניצחון. משחק גדול של גייב קאפלר עם הומר, שלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים, סייע למילווקי להגיע לאריק גאנייה, ששמר ללא דופי. הומר גם לריקי וויקס במילווקי ולדייויד רייט במטס, ניצחון לסלומון טורס והפסד לסוסה.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 1:0

כוחו של גרג מדוקס לא תש. מאד דוג הגיש חמישה אינינגים סולידיים, הבולפן הביא את המשחק לטרבור הופמן והשמירה נרשמה בהצלחה. למדוקס היה זה ניצחון מספר 349 בקריירה, והוא רשם אותו על צ'אד בילינגסלי שהתאושש מפתיחת עונה רעה.


סן פרנסיסקו - סט. לואיס 4:7

ג'ון באוקר חבט להומר זה היום השני ברציפות והראה לאוהדים בסן פרנסיסקו שיש (בקושי) חיים אחרי בארי בונדס. שישה אינינגים בסבבה של טים לינסקאם, שעשה שניצל מ-11 חובטים. בריאן ווילסון עם השמירה, ריאן לודוויק עם הומר לקרדינלס וג'ואל פיניירו עם ההפסד.


אריזונה - קולורדו 13:5

הדיאמונדבקס נחלו הפסד שלישי בסך הכל העונה, כשקלינט בארמס, מאט הולידיי וגארט אטקינס חובטים להומרים (ארבעה ריביז לבארמס) וארון קוק רושם הופעת איכות של שישה ושלושה. אדגר גונזאלס נחבט קשות ורשם את ההפסד באריזונה.


פיטסבורג - סינסינטי 1:9

ג'וני קואטו, שפתח מעולה את העונה בסינסינטי, הרגיש על בשרו את חובטי ה-MLB, ספג חמש ריצות ונחל את ההפסד הראשון שלו בקריירת המייג'ורס. טום גורזלאני הסתייע בהומרים של ג'ייסון ביי, ריאן דואומיט וקסאווייר ניידי וזכה בניצחון אחרי 6.1 אינינגים.


יוסטון - פלורידה 1:5

או! כמה חיכינו עד שוונדי (???) רודריגז תחזור להגיש, אבל אתה זוכרים את הסיכום: כשהיא מפסידה היא וונדי (???) וכשהוא מנצח הוא וואנדי. אז וואנדי דאג לנצח עם שבעה ושבעה, ונעזר בהומרים של מייקל בורן וג'יי. אר. "מגבות" טאוולס. בורק באדנהופ (איך זה שלפלורידה יש כל מיני מגישים מוזרים תמיד?) עם ההפסד.


וושינגטון - אטלנטה 4:5

טום גלאווין נטש כבר באינינג הראשון בגלל פציעה בשריר הירך, אבל הספיק לרשום את ההפסד לאחר שהנשיונאלס שמו עליו שתי ריצות. טים רדינג עם הניצחון, ג'ון ראוש עם השמירה וצ'יפר ג'ונס מאטלנטה, שתמיד חובט להומר בוושינגטון, עשה זאת שוב.


פילדלפיה - שיקגו קאבס 6:5

קרי ווד הגיש שני אינינגים נקיים, השמיני והתשיעי, וזכה בניצחון ראשון העונה. ובזכות מי? בזכות קרלוס זמבראנו, שבאינינג העשירי עלה לחבוט והריצה שלו לבסיס גרמה לצ'ייז אטלי לטעות ולהכניס הביתה את רוני סדניו. בובי האורי שמר בהצלחה, רודי סיאנז עם ההפסד ומארק דה רוסה משיקגו עם הומר.

מה יהיה, דטרויט?

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 5:8

משחק לא טוב של דייסקי מאטסוזקה, אבל בזכות משחק הרבה פחות טוב של פיליפ יוז זכה היפני בניצחון שלישי העונה. שתי חבטות ושתי ריצות למני רמירז, שממשיך לחמם מנועים, הומר לג'ייסון ג'יאמבי מניו יורק והפסד ליוז.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 0:11

זה כבר לא העובדה שדטרויט מפסידה, זו הצורה. חאווייר ואסקז היה אילקטריק, כמו שאומרים אנשי ההארד קור של ג'מייקה, עם שבעה ותשעה, כשג'ו קרידי ופול קונרקו חובטים להומרים, ולא סתם להומרים - לגראנד סלאם. קני רוג'רס בדמדומי הקריירה, הטייגרס עם מאזן 10:2. האם ג'ים לילנד כבר עושה חושבים?


טמפה ביי - בולטימור 2:6

עד לאינינג החמישי זה היה משחק מאופס, אבל אז עבדו מחבטי טמפה ביי עם שש ריצות שסגרו עניין, מחציתן ממחבטו של בי ג'יי אפטון עם הומר בן שלוש. הומר גם לניק מרקאקיס מבולטימור, ניצחון לג'ף ניימן והפסד לבריאן בורס.


קליבלנד - אוקלנד 1:7

מסע הקסם של האייז הגיע לסיומו, כשקליף לי טיגן שמונה חובטים בשמונה אינינגים מכובדים במיוחד, וסיים את רצף חמשת הניצחונות של אוקלנד. צ'אד גאודין עם ההפסד, שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים לגריידי סיזמור.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 10:5

האיינג'לס נמנעו מסוויפ בסיאטל (בסיאטל!) בעיקר בזכות שלוש ריצות באינינג השישי ועוד שלוש בשביעי. ג'ו סונדרס לא היה דומיננטי הפעם, אבל עדיין זכה בניצחון אחרי 5.1 אינינגים. ג'ף מאתיס חבט להומר, צ'יי סונג באייק עם ההפסד.


טקסס - טורונטו 5:4

אצל הבלו ג'ייז מדברים רק בסוויפים. אחרי סוויפ על הרד סוקס בא טאטוא מצד האייז, ועכשיו ה-0 בטור ההפסדים בסדרה שוב נמצא בצד הנכון מבחינתם. בי ג'יי ריאן חזר להגיש בטורונטו ושמר בהצלחה, כדי לקצור טאטוא ראשון של טורונטו במדינת השולפים מזה 23 שנים. ג'ו אינגלט חבט לריצה המנצחת באינינג העשירי, והעניק ניצחון לג'סי קרלסון והפסד לדסטין ניפרט. הומר לג'וש המילטון מטקסס.


קנזס סיטי - מינסוטה 1:5

בריאן בניסטר היה המגיש המכיש של הלילה, עם תשעה אינינגים מלאים, כשבצד השני חוזר פרנסיסקו ליריאנו לגבעה לאחר 17 חודשים ורושם הפסד על הסובוח. הומר לאלכס גורדון בקנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully