וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ביזלי הולך ל-NBA

15.4.2008 / 1:33

כוכב מכללת קנזס סטייט הודיע רשמית כי יעזוב את הקולג' אחרי עונה אחת בלבד, והוא צפוי להפוך לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב

מייקל ביזלי הפך הערב (שני) לרשמי את מה שהיה ברור כשמש לכל חובב כדורסל בארצות הברית והודיע כי הוא מתכוון להירשם לדראפט הקרוב ולסיים את קריירה המכללות שלו אחרי שנה אחת בלבד. ביזלי בן ה-19 נחת בקיץ האחרון במכללת קנזס סטייט עם מוניטין של נער בעייתי עם פוטנציאל עצום, שהיה מדלג בוודאות ישירות ל-NBA אלמלא חוק הגבלת הגיל בכניסה לליגה שיזם הקומישינר דייויד שטרן לפני שנתיים, והפך מהר מאוד לשחקן המדובר ביותר בעולם המכללות, ולמועמד הכמעט ודאי לבחירה הראשונה בדראפט.

ביזלי, 2.09 מ' ו-110 קילוגרים של כישרון שיכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד ולקלוע פחות או יותר מתי שהוא רוצה גם מבפנים וגם מבחוץ, הוביל את קנזס סטייט למקום השלישי בחטיבת הביג 12 החזקה ולניצחון הראשון של המכללה בטורניר המכללות אחרי 20 שנה עם ניצחון על USC של או ג'יי מאיו בסיבוב הראשון, לפני ההפסד לוויסקונסין בסיבוב השני, שהיה בדיעבד משחקו האחרון של ביזלי במדי הווילדקאטס. הוא רשם מספרים כמעט בלתי נתפשים ברמת המכללות עם 26.2 נקודות ו-12.4 ריבאונדים למשחק, ממוצעים שעלו אפילו על אלה של קווין דוראנט שבעונת הפרשמן שלו אשתקד קלע 25.8 נקודות וקטף 11.1 ריבאונדים למשחק לפני שחתך גם הוא למקצוענים.

בדיוק כמו דוראנט, גם ביזלי צפוי להתחרות על הבחירה הראשונה בדראפט מול פרשמן אחר, שהוביל את קבוצתו להפסד בגמר המכללות. אצל דוראנט זה היה גרג אודן, שהפסיד עם אוהיו סטייט לפלורידה ונבחר בסופו של דבר ראשון על ידי פורטלנד לפני דוראנט שנלקח שני על ידי סיאטל. השנה מדובר בדרק רוז, הרכז הסנסציוני שהפסיד עם ממפיס בשבוע שעבר בגמר טורניר המכללות לקנזס, ובמידה ויחליט גם הוא לקפוץ ל-NBA כבר עכשיו יש כמה קבוצות לוטרי שעשויות להעדיף אותו על פני ביזלי בערב הדראפט ב-26 ביוני במדיסון סקוור גארדן. הגרלת הלוטרי תיערך ב-20 במאי בהשתתפות 14 הקבוצות שלא יעפילו לפלייאוף, כשכל אחת מנמושות הליגה תתפלל לזכות בכאב הראש של הבלייזרס מהעונה שעברה - התלבטות בין שני כישרונות יוצאי דופן שינהיגו את הקבוצה במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully