וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראש שלנו בגביע"

קרן שמש

12.4.2008 / 15:36

בהפועל תל אביב ניסו לתרץ את התבוסה בנתניה בהכנות לחצי גמר הגביע. בקבוצה מקווים ששי אבוטבול יוכל לקחת חלק במשחק

"לא נעים לחזור הביתה בלי נקודות, אבל אין מה לעשות", כך אמר היום (ראשון) אחד משחקני הפועל ת"א, יממה אחרי ההפסד 3:0 מול מכבי נתניה, "לא רצינו להפסיד, זה מבאס, אבל עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. אסור שהדברים האלו ישברו אותנו".

בהפועל ת"א משתדלים שלא לחפש אשמים, והם יודעים למה. ביום רביעי האדומים יפגשו את בית"ר שמשון ת"א בחצי גמר גביע המדינה, וזה לא הזמן להתסיס את המערכת. המאמן אלי גוטמן ניסה לעודד את שחקניו לאחר ההפסד וביקש מהם להסתכל קדימה ולא להישבר, אך העצבים בחדר ההלבשה לאחר משחק רע של הקבוצה היו בלתי נמנעים. ראובן עובד, שהתעמת עם דלה ימפולסקי לפני סיום המשחק, אף פרק את זעמו על מנורת הכניסה בחדר ההלבשה. "יש לנו משחק חשוב ולא קל ביום רביעי, ואנחנו חייבים לנצח", ניסה לתרץ את ההפסד אחד משחקני הקבוצה, "הראש שלנו שם".

בקבוצה עדיין מסתכלים בחשש על הקלחת בתחתית. הפועל אומנם נמצאת במקום השביעי עם 31 נקודות, כשמתחתיה מכבי פתח תקווה והפועל כפר סבא עם אותו מספר נקודות, אבל מרוחקת רק 4 נקודות מהירידה. גוטמן, שציין אמש כי קבוצתו סובלת מחוסר יציבות, מקווה גם הוא כי הקבוצה תדע להתאושש מהתבוסה ולהציג יכולת טובה יותר במשחקים הבאים.

שי אבוטבול, שסובל מפציעה בקרסול, לא שותף במשחק אמש, והיום צפוי לעבור בדיקת MRI על מנת ולהעריך את חומרת פציעתו. בקבוצה מקווים כי אבוטבול יוכל לקחת חלק במשחק הגביע הקרוב. הפועל ת"א תערוך היום אימון שחרור ומחר תתחיל היום בהכנות לקראת משחק הגביע ביום רביעי.

קבוצת הנוער של הפועל ת"א ניצחה אמש את מכבי ת"א בתוצאה 2:0 לעיני 800 צופים. מאמן הקבוצה תומר קשטן הקדיש את הניצחון למשפחתו של ביברס נאתכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully