וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחפשת מגן ימני זר

13.4.2008 / 14:09

קלטות של מועמדים יועברו לאלישע לוי, וזאת ללא קשר לעתידו של משומר. רנאטו יינזף, רנה לימה עבר הניתוח: "מתגעגע לישראל"

מכבי חיפה מחפשת מגן ימני זר, ורשמים כאלה הועברו בימים האחרונים למספר סוכני שחקנים. קלטות עם ביצועים של שחקנים, בין היתר ממזרח אירופה, אמורים לעבור בשבועות הקרובים למאמן הבא, אלישע לוי. העובדה שמגן ימני זר עשוי לחתום בחיפה אינה קשורה לעתידו של אייל משומר בקבוצה. המגן צפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה ולהתחרות על מקומו בהרכב.

בקבוצה כועסים מאוד על רנאטו, שהוחלף אתמול בדקה ה-57 ולא לחץ לאושרי גיטא יד. השחקן ירד לחדר ההלבשה בזעם והוא צפוי להיות מוזמן לבירור אצל הצוות המקצועי, במהלכו הוא יינזף, אךטרם הוחלט איזה עונש יקבל. ייתכן ובמהלך השבוע רוני לוי יערוך איתו שיחה בארבע עיניים ויבהיר לו במה טעה.

אתמול צפו ראשי הקבוצה במשחקה של בני סכנין מול הפועל כפר סבא והתרשמו מאוד מהביצועים של שלושה שחקנים שמועמדים להגיע לקבוצה בעונה הבאה: מאור בוזגלו, אילייה יבוריאן וחאמד גנאים.

במועדון עדיין גוברת ההערכה שהנשיא יעקב שחר יבקש מג'ובאני רוסו ואלון חרזי לפרוש. נראה כי רק אחד מהם, לכל היותר, יקבל תפקיד במועדון. רוסו, שמבוקש בהפועל חיפה והפועל באר שבע, אמר למקורביו כי לא ייפגש עם נציגי קבוצות אחרות עד שיובהר מעמדו בחיפה. במהלך הימים הקרובים צפוי שחר להודיע לרוסו מהן עמדותיו, ומאוחר יותר תיערך פגישה בין הנשיא לאלישע לוי בכדי לאשר את ההחלטה.

לימה עבר הניתוח: "מתגעגע לישראל"

קשר הארגנטינאי רנה לימה עבר אתמול ניתוח והתאושש ממנו. הקשר אמר למקורביו: "אני צריך לעבור עוד כמה בדיקות, אבל כרגע אני במצב רוח טוב. אני מתגעגע ורוצה לחזור כמה שיותר מהר לישראל ולהתכונן לעונה הבאה". לקשר יש מספר הצעות מארגנטינה, ואם הוא יהיה כשיר הוא ישקול אותן ברצינות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully