וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני הופיע כבר באפריל

13.4.2008 / 13:29

רמירז בלט ב-3:4 של בוסטון על היאנקיז. עוד הפסד לסנטנה עם המטס, כמעט נו היטר לפלויד מהוייט סוקס, ניצחון להארן ואריזונה

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 3:4

ג'וש בקט זכה בניצחון ראשון העונה, וזה היה ניצחון שהושג עם לא מעט מאמץ. מני רמירז חבט להומר ואחר כך גם לדאבל בן שתי ריצות, שהעלה את הרד סוקס ליתרון 2:3 בתחתית האינינג השישי, וג'ונתן פפלבון נכנס לאחר הפסקת גשם של שעתיים כדי לרשום ארבעה אאוטים ואת השמירה. בקט הגיש 6.2 אינינגים, במהלכם רשם חמש הכשות, 5.2 אינינגים למייק מוסינה בהפסד.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 0:7

גאווין פלויד הגיע חד ומרוכז, מאוד מרוכז. כל כך מרוכז, שהוא נכנס לתוך האינינג השמיני עם נו היטר. אלא שאז הגיע אדגר רנטרייה וחבט לסינגל. "רק באינינג החמישי אמר לי איזה אוהד שאני בדרך לנו היטר", אמר פלויד, "אמרתי 'תודה' והמשכתי". בסוף זה לא קרה, אבל פלויד זכה בניצחון עם 7.1 אינינגים וארבעה טיגונים. ג'סטין ורלאנדר ניהל קרב צמוד עם פלויד, אבל התפרק באינינג השמיני עם חמש משש ריצות החובה שספגו הטייגרס באינינג. הומר לאורלנדו קבררה, דטרויט עם מאזן 9:2 ואם זה לא מספיק, דונטרל וויליס נכנס לרשימת הפצועים.


קליבלנד - אוקלנד 7:3

האייז ממשיכים להרביץ, ועכשיו מאיימים בסוויפ גם על השבט. בובי קרוסבי חבט להומר ולשלושה ריביז, ואוקלנד הוציאה מהר מהמשחק את פאוסטו קרמונה, שהגיש 3.1 אינינגים בלבד. ניצחון ללני דינארדו.


טקסס - טורונטו 4:1

כשרוי האלאדיי בריא, הוא מועמד כמעט תמידי לסיי יאנג. האלאדיי היה כמעט בלתי נגיש עם תשעה אינינגים ושישה חשמולים, ורשם את ריצת החובה היחידה שלו באינינג התשיעי. שתי חבטות ושלושה ריביז לארון היל, לואיס מנדוזה עם ההפסד.


קנזס סיטי - מינסוטה 2:0

בוף בונסר הגיש שישה אינינגים נקיים, ג'ייסון קובל חבט להומר על ברט טומקו וג'ו ניית'ן השלים את העבודה מהבולפן. שישה אינינגים לטומקו בהפסד.


טמפה ביי - בולטימור 3:2

רמון הרננדז חבט להומר באינינג התשיעי על דן ווילר וזיכה את צ'אד ברדפורד בניצחון. ג'ורג' שריל ממשיך להיות דומיננטי כקלוזר של האוריולס עם שמירה חמישית, קרלוס פניה עם הומר שישי העונה בטמפה ביי.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 3:8

קרלוס סילבה היה יעיל ביותר עם שמונה אינינגים (בלי הכשה לרפואה), ראול איבנייז המשיך בכושר שלו עם הומר חמישי, ריצ'י סקסון הוסיף אחד וג'ון גארלנד הוא ממש לא הפיתרון של האיינג'לס בהגשה, לאחר שנחל הפסד שני העונה. קייסי קוצ'מן עם הומר לאיינג'לס, פרנסיסקו רודריגז חזר לסגל הקבוצה.

NL: גאנייה לא מפחד

ניו יורק מטס - מילווקי 5:3

לאחר שלושה ניצחונות רצופים ניגפו המטס, דווקא כשיוהאן סנטנה על הגבעה. בן שיטס הגיש 7.2 אינינגים מצוינים עם חמישה אוורורים, ריקי וויקס, גייב קאפלר וביל הול היממו את סנטנה עם הומרים ואריק גאנייה נכנס והשיג שמירת וינטאג', נקיה ועם סטרייקאאוט. סנטנה נחל הפסד שני לאחר ארבע ריצות חובה שהרשה, בנוסף ל-6.2 אינינגים ושבעה טיגונים.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 1:11

כריס יאנג האמין בדרך כלל נופץ לרסיסים על ידי מחבטי הדודג'רס, בראשותו של ג'יימס לוני, עם שלוש חבטות, שני ריביז ושלוש ריצות. רפאל פורקאל, מאט קמפ ואנדרה אית'ייר עם הומרים, שמונה ושישה לדרק לואו שהיה מעולה.


וושינגטון - אטלנטה 10:2

ג'ון סמולץ ממשיך להרביץ. לאחר שניצח את סנטנה והמטס בשבוע שעבר, סמולצי רשם שישה וחמישה, אבל גיבור המשחק היה ג'ף פרנקור, עם שני הומרים ושבעה ריביז לברייבס. בריאן מק'קאן עם הומר משלו, ג'ון לנאן עם ההפסד.


אריזונה - קולורדו 3:10

דני הארן הגיש שישה והכיש שבעה, והרוטציה המפחידה של אריזונה נראית טוב מתמיד. כך גם ג'סטין אפטון הנוצץ, שחבט להומר ולארבעה ריביז, הפעם החמישית העונה בה הטיס את הכדור מעבר לגדר. פרנקלין מוראלס עם ארבעה אינינגים וההפסד.


פיטסבורג - סינסינטי 3:4

6.1 אינינגים לאיאן סנל בניצחון ושמירה למאט קאפס. מייק לינקולן עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - סט. לואיס 8:7

הקרדינלס כבר פיגרו 5:0 באינינג השישי אבל התעשתו ועלו ל-5:7 בתשיעי מהומר של ריאן לודוויק. זה כמעט שלא עזר להם, לאחר שהג'איינטס חזרו ל-7:7 על ג'ייסון איזרינגהאוזן, אבל איזרי זכה בכל זאת בניצחון הודות לסינגל של כריס דאנקן בעשירי. דאנקן הוסיף גם הומר, וכמוהו ריק אנקייל, עם הרביעי העונה. ג'ון באוקר חבט להומר בג'איינטס וגם המגיש מאט קיין, שרשם שישה אינינגים של נו היטר. אנתוני רייס עם השמירה.


פילדלפיה - שיקגו קאבס 1:7

שבעה וחמישה של קול האמלס עשו את ההבדל, כשבצד ההתקפי דואגים ריאן הווארד ופדרו פליז להומרים על טד לילי המפסיד.


יוסטון - פלורידה 0:5

ברנדון בקי הגיש רק חמישה אינינגים, וזה הספיק לו כדי לנצח, בין היתר בזכות אינינג שני טוב של התקפת האסטרוס, שכלל הומר של לאנס ברקמן וארבע ריצות. אנדרו מילר עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully