וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשי מאסר על תנאי למאור בוזגלו

בית משפט השלום בחיפה גזר את דינו של שחקן בני סכנין ונבחרת ישראל, בעקבות עבירות התנועה שלו. רשיונו נשלל ל-8 חודשים

מאור בוזגלו, שחקנה של בני סכנין ונבחרת ישראל, קיבל הבוקר (ראשון) עונש של 9 חודשי מאסר על תנאי ועוד 180 שעות עבודות שירות, בעקבות עבירות התנועה בהן הורשע. מדובר בעונש על תנאי לתשעה חודשים, כאשר בוזגלו נקנס גם בסכום כספי של 3,500 שקלים.


כזכור, בוזגלו הועמד לדין אחרי שנתפס נוהג במהירות של 138 קמ"ש במקום 90 קמ"ש בכביש הסמוך לחדרה, ורישיונו נפסל ל-30 יום. לאחר שבועיים ימים, הוא שוב ניתפס כשהוא נוהג במבואות הדרומיים של חיפה בעת שהיה בפסילת רישיון נהיגה. בוזגלו הודה במעשים שיוחסו לו. השופט אינס סלמה ציין בגזר הדין: "אין להפלות את מאור בוזגלו לטובה או לרעה בגלל מי שהוא, בית המשפט בחן את התיק על סמך העובדות בלבד". מנגד, אמר נציג התביעה המשטרתית כי מעשיו הם בבחינת סטירת לחי למעריציו. בוזגלו יישלח לממונה על עבודת השל"צ, והוא זה שיחליט היכן ירצה אותן. השחקן מסר כי יבקש לרצות את השעות בעבודה כמדריך ספורט וכדורגל.


אביו יעקב בוזגלו אמר בתגובה לאחר המשפט: "זה בושה וחרפה, כבר נתקלתי בהרבה מקרים בחיי, אבל לא בהחלטה כזאת של בית משפט. הכל זה 'משחק בוזגלו', בשיא החוצפה התביעה גם ביקשה לתת לו מאסר בפועל. מאור קיבל למעשה את כל מה שהתביעה ביקשה חוץ מהמאסר בפועל, שהפך לתנאי. ההחלטה היא פשוט מדהימה משום ששוכחים שהוא חייל. הקנס הכספי של 3,500 שקלים לא פרופורציונלי, כי מדובר בשכר שנתי של חייל. נתנו לו 180 שעות עבודות שירות, איך הוא בדיוק ייסע? ואיך הוא ילך לאימון, ברגל? מאור לא רוצח, אבל הוא קיבל עונש שאפילו רוצחים לא מקבלים. נעכל את זה ונגיש ערעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully