וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”מתיאוס? אני חושב על בית”ר”

אריק רחמיאן וקרן שמש

12.4.2008 / 21:22

ראובן עטר סירב להתייחס למינוי של המאמן הבא של מכבי נתניה אחרי הניצחון 0:3 על הפועל תל אביב, וחושב רק על חצי גמר הגביע. יאמר אישר להיפגש עם שלום תקוה. גוטמן: ”נחפש ימים יפים יותר”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ימים מעניינים עוברים על מכבי נתניה, אבל למרות שאתמול (שישי) סיכמו דניאל יאמר ולותר מתיאוס על כך שהאחרון יאמן את הקבוצה בעונה הבאה, הערב הגיעו השחקנים למשחק מול הפועל תל אביב מפוקסים וניצחו את האדומים 0:3.

עטר: "אני לא צריך שירחמו עליי"

עבור ראובן עטר מדובר בימים קשים יותר מאשר מעניינים. אחרי שהוליך את נתניה למקום השני בעונה שעברה ולצמרת הטבלה גם העונה, המאמן לא זכה לאמונו של יאמר ולא ימשיך. למרות זאת, הוא סירב להתייחס לכל ההתפתחויות ובחר לדבר על המשחק: "היה משחק טוב של החבר'ה ואני שמח שהצעירים האלה הצליחו במשחק נגד קבוצה שרק לפני שבוע ניצחה את בית"ר ירושלים. גם לאור התוצאות שהיו היום הם השקיעו וכל הכבוד להם".

עטר הוסיף: "בשבוע הקרוב אני אתכונן למשחק מול הקבוצה הכי טובה בארץ בחצי גמר גביע המדינה. יהיו הרבה אוהדים ואני מקווה שנצא עם תוצאה חיובית. יש רק ארבע קבוצות שמגיעות למעמד חצי הגמר. אנחנו באים לשחק מקום ראשון מול מקום שני. יש לנו אתגר גדול ושאר השאלות לא רלוונטיות כרגע. הבאתי את האנשים למצב שאני לא צריך שירחמו עליי ושיתקשרו אליי. כרגע מה שמעניין אותי זה איך אני מכין את הקבוצה שלי למפגש מול בית"ר".

איתי שכטר הצטיין הערב, כבש צמד ואחרי המשחק אמר: "היה לנו משחק מצויין מהפתיחה. מגיע לכל הקהל הזה את הניצחון הזה. אנחנו מאוד אוהבים את ראובן עטר ומה שהוא עושה בשביל כולם פה זה תענוג. ראובן עושה עבודה מצוינת ומגיע לו את כל הקרדיט, אבל אני לא נכנס לסוגיית המאמן".

מתיאוס: "ויתרתי על הצעות מפאוק וגלאטסראי"

דניאל יאמר, שהיה במצב רוח מרומם לאחר הניצחון, ניהל שיחה ארוכה עם חברי ההנהלה ועדכן אותם בכל הקשור לסיכום עם לותר מתיאוס. במהלך השיחות עם נשיא המועדון גיל לב נתן יאמר אור ירוק לפגישה עם שלום תקוה, המאמן המועדף על חברי הנהלתו להיות האיש שיעבוד לצד מתיאוס. ככל הנראה הפגישה תצא לפועל כבר ביום ראשון.

עדיין לא ברור האם מתיאוס יגיע לישראל לצפות במשחק חצי הגמר שייערך ביום רביעי מול בית"ר ירושלים, אבל הגרמני כבר החל להעביר מסרים לאוהדים: "ויתרתי על שתי הצעות לאמן קבוצות בחו"ל - גם גלטאסראי וגם פאוק סלוניקי רצו שאבוא לאמן אותן - אבל בחרתי לקבל את ההצעה של דניאל יאמר וויתרתי על חוזים שהבטיחו לי הרבה מאוד כסף.

"אני רואה בהגעה שלי לישראל סוג של שליחות וגשר של אהבה בין גרמניה לישראל. זה מה שהניע אותי לקבל את ההצעה של דני לבוא ולאמן בישראל ואני מקווה להגיע בקרוב".

מתאוס כבר הצהיר שהוא אינו מתכוון לערוך שינויים גדולים בסגל הקבוצה, אולם כדי להיאבק על האליפות מול בית"ר בעונה הבאה מתכוון המנג'ר הגרמני להביא לפחות שני שחקנים זרים מהרמות הגבוהות בעלות כספית גבוהה. יאמר נתן לכך את הסכמתו, אולם עדיין לא ברור על אילו שחקנים מתכוון המנג'ר המיועד לוותר.

גורם בקבוצה מספר כי "ראובן לא חשב שההחתמה של מתיאוס היא נכונה, והבנו ממנו שהוא לא מוכן לעבוד תחתיו. אם הוא ישנה את דעתו, אנחנו יותר מנשמח".

בנתניה מקווים מאוד שפצעיתו של הבלם גולן חרמון אינה רצינית והוא יעמוד לרשותו של עטר ביום רביעי.

גוטמן: "רציתי את ההמשכיות, אבל זה מה שיש"

בהפועל תל אביב הייתה אכזבה גדולה מהתוצאה. ראובן עובד זעם ובכניסה לחדר ההלבשה שבר מנורה. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, אמר בסיום: "המשחק היה שווה כוחות. השער של שכטר כשלעצמו יפה, אבל די מקרי. במחצית השנייה אחרי הכניסה של שלומי ארבייטמן שלטנו במשחק והיינו יותר מסוכנים, אבל לא הבקענו, כאשר הגיע ה 2:0 נגמר המשחק. אנחנו קבוצה לא יציבה. זו לא פעם ראשונה שאני לוקח את זה על עצמי, רציתי את ההמשכיות, אבל זה מה שיש.

"הטבלה לא משקרת, אנחנו קבוצה שנלחמת על חייה. מגיע לכל קבוצות התחתית להיות בתחתית, ולאלה שבצמרת להיות בצמרת, משום שהן יציבות. אנחנו צריכים לשחק טוב כמו במשחקים נגד בית"ר או חיפה. נחפש את הימים היפים יותר".

כאשר נשאל גוטמן האם הוא מבין מה עובר לראובן עטר בראש, עם הבאת מאמן חדש למכבי נתניה, ענה המאמן: "אני לא הייתי רוצה להתייחס לראובן, אבל בכל זאת, אני חושב שהוא עושה עבודה נפלאה ומוציא משחקניו את מקסימום היכולת". על יכולתו של ביברס נאתכו במשחקו הראשון מאז מות אביו, אמר גוטמן: "נתתי לביברס לשחק, וזה בדיוק מה שהייתי צריך לעשות".

לאחר סיום המשחק ניגשו אל מאמן האדומים אלי גוטמן כמה מאוהדי מכבי נתניה על מנת ללחוץ את ידו, ולהביע הכרת תודה על בניית סגל השחקנים בהיותו מאמן הקבוצה. האוהדים ציינו בפני גוטמן שהם לא שכחו את חלקו בהצלחתה הנוכחית של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully