וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "מחויב לבעלים שלי ולשחקנים"

יצחק סולומון

12.4.2008 / 20:10

מאמן קרית שמונה מרוצה מהניצחון 1:3 על קבוצתו העתידית, מכבי ת"א. לוין על השיפוט: "קיבלנו שלושה צהובים בפתיחה, זה מעיד על משהו"

במשך כל השבוע רן בן שמעון היה לחוץ. מצד אחד, הוא חייב לנצח עם קבוצתו הנוכחית, הפועל קרית שמונה, כדי להישאר חזק בתמונת המירוץ למקום בגביע אופ"א, מאידך, הוא עלול לסבך את קבוצתו העתידית, מכבי תל אביב, בתחתית. מה עושים? לבן שמעון לא היה ספק - מנצחים, ובגדול. קרית שמונה שלטה במשחק, וניצחה 1:3 את שחקניו של ניר לוין. "זה ניצחון חשוב", אמר בסיום בן שמעון, והוסיף, "אני מחויב לבעלים שלי ולשחקנים. הקבוצה משחקת כדורגל שמח".

לאתר הקבוצה אמר המאמן : "לא עלינו למשחק הזה עם מוטיבציית יתר, עלינו כמו לכל משחק אחר. אחרי הפיגור התעלינו על עצמנו וידענו לנצח. נעשה הכל על מנת להשיג את הכרטיס לאירופה". גם קשר קרית שמונה, גיא צרפתי, התייחס למפגש הפיקנטי של מאמנו בהווה עם מכבי תל אביב, והסביר מה הניע אותו ואת חבריו: "יש לנו קהל ומחויבות למערכת. זו הפרנסה שלנו ואנחנו רוצים להצליח. שיחקנו בשביל עצמנו".

יניב לביא קפטן קריית שמונה: "לא נבהלנו מהפיגור והצגנו את אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה. הגענו לשבעה שמונה מצבים טובים, בחצי הראשון זה לא נכנס, בחצי השני כבר ניצלנו מצבים. הקבוצה הטובה יותר ללא ספק ניצחה את המשחק. מצפים לנו חמישה משחקים קשים עד לסיום העונה, ואנחנו מקווים לעשות היסטוריה ולזכות בכרטיס לאירופה".

החלוץ ירו בלו, שהעלה את מניין שעריו לעשרה, אמר בסיום: "ההרגשה מצוינת, הקבוצה הטובה יותר ניצחה. גם כשהיינו בפיגור לא נכנסנו ללחץ, ידענו לחזור לתמונה. המטרה שלנו ברורה, כל אחד ואחד מהשחקנים עלה בשביל המטרה". על העונה הבאה אומר ירו בלו: "עכשיו אני חושב רק על הכרטיס לאירופה עם קריית שמונה. מה יהיה הלאה? יש מספיק זמן לחשוב על זה".

הקשר בני בן זקן חזר למגרשים לאחר היעדרות בת ארבעה חודשים והחלמה ארוכה, בעקבות שבר ברגלו. כאשר נכנס למשחק במחצית השנייה הקהל כולו נעמד על רגליו והריע לו. בן זקן: "זו הייתה הרגשה מדהימה. מאוד התרגשתי. הרבה זמן אני מחכה לרגע הזה. אין מאושר ממני לחזור לשחק, ועוד במשחק כזה עם הרבה קהל, מול מכבי תל אביב. יש לנו עוד מטרה, אני מקווה לתת פיניש טוב, לחזור ליכולת שלי, ולעזור לקבוצה להשיג את הכרטיס לאירופה".

לוין: "אנחנו פשוט לא משחקים טוב"

מנגד, הצהובים בצרות. אם נדמה היה שמכבי תל אביב עלתה על הדרך שתבטיח את הישארותה בליגה, הרי שההפסד בצפון הוכיח שהמסלול עוד ארוך וקשה. מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, היה מאוכזב מאוד מיכולתם הרפה של חניכיו. "יכול להיות שכשהובלנו היינו צריכים לחפש את השני, אבל ספגנו, ובסופו של דבר לא ידענו לשמור על היתרון. היום היינו חדירים ולא מרוכזים בהגנה, כבר מתחילת המשחק. אנחנו לא מספיק שקטים, ואנו פשוט לא משחקים מספיק טוב. חבל, כי במידה מסוימת היינו באיזה מומנטום קטן, שלא הספיק לנו לברוח מהתחתית".

ההתאחדות שלחה למשחק את חוקרי ויצמן-יער כדי לוודא שהכל יעבור בשלום. אבל אנשי מכבי תל אביב משוכנעים כי שיפוטו של ערן וקסברגר לא ממש היה הוגן, וכדאי שייבדק. "קיבלנו שלושה כרטיסים צהובים כבר בהתחלה", אמר לוין, "זה מעיד על משהו". שחקנו של לוין, משה מישאלוב, הצטרף לביקורת ואמר: "כל מה שאגיד על השיפוט יהיה מיותר, היה מודיעין אזרחי והוא ראה את הכל". בתום המשחק נאסר על שחקני מכבי תל אביב להתראיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully