וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יבוריאן לחיפה? הכל שאלה של כסף"

יצחק סולומון

12.4.2008 / 20:14

בסכנין מודאגים מההתעניינות של מכבי חיפה בחלוץ, אך יסכימו לשחררו. יבוריאן בתום הניצחון: "כפר סבא הפתיעה אותי בחולשה שלה"

שמחה מאופקת הייתה הערב (שבת) בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא. המאמן אלישע לוי ביקש להוריד פרופיל ואמר לחניכיו: "עשינו צעד אחד נוסף קדימה, אבל עדיין לא השגנו את המטרה, אז אין לנו מה לחגוג".

החלוץ איליה יבוריאן הציג משחק מצוין, שכלל שער ובישול אמר: "שיחקנו מצויין. הבישול שלי למאור היה לא פחות חשוב מהגול שהבקענו. כפר סבא הפתיעה אותי בחולשה שלה, אבל הכי חשוב זה שעשינו עוד צעד בדרך להשגת הכרטיס לאירופה".

השוער מאיר כהן: "היה עלינו לחץ כי כולם זוכרים מה קרה כאשר שיחקנו נגד בני יהודה ומכבי הרצליה בבית. אני שמח שהחבר'ה באו מרוכזים ומפוקסים, ידענו שזה משחק שאנחנו חייבים לקחת, ועשינו את העבודה בצורה הכי טובה".

הבלם יא יא פטי: "השער המוקדם שהבקענו הוריד מאיתנו לחץ. ללא ספק הקבוצה היותר טובה ניצחה, ואף אחד לא היה מופתע אם התוצאה הייתה כפולה".

בסכנין מודאגים מהאיתותים שקיבלו, לפיהם מכבי חיפה מעוניינת גם בחלוץ איליה יבוריאן לעונה הבאה, ולא רק בקשר ג'ון קולמה. ליבוריאן חוזה לשנתיים נוספות בסכנין, ובחלון ההעברות בינואר גיששו אצלו קבוצות מהליגה הראשונה ברוסיה. יבוריאן נמצא בכושר מצוין בתקופה האחרונה, והוא כבש חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים. היו"ר מאזן גנאים, אומר כי אינו מתכוון לשחרר את החלוץ הבכיר שלו, אבל על פי גורמים בסכנין "הכל שאלה של כסף. אם תבוא הצעה רצינית ומסודרת, אי אפשר יהיה להחזיק אף שחקן בכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully