וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - מכבי הרצליה: לצאת לפסח עם אליפות ביד

11.4.2008 / 12:19

האלופה תארח את הרצליה לקרב שבסיומו היא עשויה לחגוג את התואר. ללא גרשון ואלברז, בית"ר עשויה לסיים את הערב בכיכר ספרא

לאחר שני משחקי ליגה ללא ניצחון, מארחת בית"ר ירושלים את מכבי הרצליה (20:50, ערוץ 10) בתקווה לחגוג אליפות שנייה ברציפות ושישית מאז הקמתה. במחזור האחרון הכל היה ערוך לחגיגות ובית"ר הייתה צריכה רק ניצחון קטן בבלומפילד על הפועל ת"א, אלא ששחקניו של אלי גוטמן הרסו את התוכניות של וכעת, לאחר שהתאוששה מההפסד, חוזרת בית"ר ירושלים לאיצטדיון טדי מלא במטרה לנצח ולהבטיח את האליפות באופן רשמי. אם הקבוצה אכן תנצח, מתכננים אוהדיה לפרוץ לכר הדשא בטדי.

שני שחקנים יעדרו מהסגל של יצחק שום וצפויים להחמיץ את החגיגות על כר הדשא בסיום. הראשון הוא המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז, שבחודשיים האחרונים סובל מפציעה ונמצא מחוץ לסגל. המגן אמנם חזר באופן הדרגתי להתאמן, אך בצוות המקצועי לא רצו לקחת סיכונים ומקווים כי הוא יהיה כשיר למשחק הגביע ביום רביעי מול מכבי נתניה. השני הוא הבלם שמעון גרשון, שיישב ביציע בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

יצחק שום יפתח בהרכב מעט שונה מזה שהפסיד להפועל תל אביב. תומר בן יוסף, שפתח כמגן ימני, עמדה אותה הוא לא מכיר, יחזור למיקום המקורי שלו כבלם לצידו של אריק בנאדו. על עמדת המגן הפנויה יתחרו הקפטן דוד אמסלם והכישרון הצעיר שמוליק קוזוקין.

בקישור צפוי לערוך שום שינוי נוסף: אבירם ברוכיאן, שפתח על הספסל במחזור האחרון עקב פציעה, צפוי לחזור להרכב ככל הנראה על חשבון אחד החלוצים: עמית בן שושן או הברזילאי רומולו, שנמצא בתקופה לא טובה.

למעלה מ-15 אלף אוהדים הבטיחו כבר את הגעתם למשחק, וההערכה היא כי טדי יהיה מלא לקראת הזכייה באליפות. חגיגות האליפות הרשמיות יתקיימו רק לאחר חג הפסח, אך מיד לאחר המשחק, במידה ובית"ר תזכה בניצחון, צפויים אלפי אוהדים להגיע לכיכר ספרא ולחגוג שם את הזכייה באליפות. מרבית השחקנים קיבלו בימים האחרונים טלפונים מאוהדים שהנחו אותם להגיע לכיכר העירייה במידה ואכן הניצחון יושג.

הרכב משוער: טברקטו קאלה; יואב זיו, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמוליק קוזוקין (דוד אמסלם); דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, עידן טל, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן), אנטונלי רומולו

* בסיום המשחק יתקיים דיון בנושא האליפות של בית"ר בתכנית בטריבונה (22.50, ערוץ 1).

בהרצליה שואפים לקלקל את החגיגות

לאור הפסדי יריבותיה לתחתית, מכבי הרצליה מקווה מאוד לקלקל לאוהדי בית"ר ירושלים את החגיגה לה הם מצפים. הקבוצה מהשרון מודעת לכך שסיכוייה לצאת עם נקודה מטדי נמוכים מאוד, אבל אחרי שניצחון על אשדוד במחזור הקודם, בקבוצה מאמינים ביכולתם להפתיע.

הקבוצה תחסר את שוערה הפצוע, איתמר ניצן, ובין הקורות יעמוד אמיר אדרי, שנתן הופעה טובה במחזור הקודם מול אשדוד. איבן ווקמנוביץ' בספק למשחק בשל כאבים בכף רגלו, אך יכלל בסגל. מי שצפוי לשוב להרכב הוא איתן עזריה, ששב מהרחקה.

הרכב משוער: אמיר אדרי, אסי משיח, מיטייה מורץ, חיים מלכה, כפיר אדרי, דייהו דייויס, אסף קריספיס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, דייהו ג'ייאובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully