וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון טכני בפינג וונג

12.4.2008 / 11:32

צ'ין מינג וונג היה דומיננטי, היאנקיז פתחו את המפגשים עם הרד סוקס בניצחון 1:4. הושג סיכום: שחקנים המוזכרים בדו"ח מיצ'ל לא ייענשו

לפני המשחקים, חדשות תחילה. סיכום חדש הושג בין הליגה לאיגוד השחקנים, לפיו יוחמרו חוקי הענישה על שימוש בסמים אסורים, כשמנגד לא ייענשו שחקנים שהוזכרו בדו"ח מיצ'ל. זהו הדין בין היתר גם למיגל טחאדה, השורטסטופ של יוסטון, שהואשם בצריכת סמים אסורים באוקלנד ב-2003: "אני ממשיך הלאה, טוב להתרכז רק בבייסבול", אמר טחאדה. ועם זאת, רוג'ר קלמנס עדיין בצרות, בשל החקירה על מתן עדות שקר בניסיונו לנקות את עצמו.

ולפני שניגשים למשחק בין היאנקיז לרד סוקס, הנה משהו קטן על קללות. ה"ניו יורק פוסט" מדווח כי אחד מהעובדים על האיצטדיון החדש של היאנקיז, שאמור להיפתח ב-2009, קבר, לפי דיווחים של חבריו, חולצה של הרד סוקס מתחת לחדר ההלבשה של האורחים. זאת, על מנת לנחס את הקבוצה מניו יורק. בקבוצה הגיבו בהומור לא נטול בהלה: "אלה שטויות, אוהדי היאנקיז יודעים שלקבור משהו מתחת בטון זה לא דבר טוב. לעיתון אנחנו יכולים לומר שפספסתם בעשרה ימים את ה-1 באפריל".

טייוואני סוג א'

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 4:1

צ'ין מינג וונג תמיד היה מגיש ביתי טוב, אבל בחוץ ה-ERA שלו לא מדהים, בלשון המעטה. אלא שהלילה וונג לא התחשב בתחזיות, ועם תשעה אינינגים מעולים (שלוש הכשות) ניטרל כמעט לחלוטין את המחבטים של הרד סוקס. וונג הרשה הומראן לג'יי די דרו, ומלבד זאת נתן עוד חבטה אחת בסך הכל, לקוקו קריספ. ג'ייסון ג'יאמבי חבט להומר באינינג השביעי, בו רשמו היאנקיז שתי ריצות על מייק טימלין, המפסיד של המשחק. שישה אינינגים טובים לקליי בוכהולץ ברד סוקס.


קליבלנד - אוקלנד 9:7

האייז ממשיכים לכבוש את המזרח והמרכז, ואחרי הסוויפ בטורונטו זכו בניצחון גם בג'ייקובס פילד. סי סי סבאתיה חטף עמוק בראש, כשכל תשע הריצות של אוקלנד נרשמו לחובתו. האינדיאנס, בפיגור 9:1, רשמו שש ריצות באינינג השמיני וערערו את ג'ו בלנטון, ששייט עד אז. הוא סיים עם 7.2 אינינגים, חמש ריצות חובה וניצחון. יוסטון סטריט סגר את הברז, בובי קרוסבי עם שלוש חבטות.


טמפה ביי - בולטימור 5:10

הבולפן של האוריולס, שעבד מצוין במשחקים הראשונים, מתערער. ג'רמי גאת'רי עזב את המשחק לאחר שישה אינינגים ביתרון 2:5, רק כדי לראות איך קרלוס פניה והרייז מתעללים בו. פניה ירה לשני הומרים ושישה ריביז, וגם הולך לתוך בסיסים מלאים באינינג השמיני, בו השיגה טמפה ביי את חמש הריצות המנצחות, וסייע לאל רייס לקצור את הניצחון. אותו רייס, שובב שכמותו, נעצר בבאר בטמפה ביי בבוקר יום שישי, לאחר קטטה בה היה מעורב. דניס סרפאטה (או דני צרפתי, בלשון העם) היה אחראי להפסד של בולטימור.


טקסס - טורונטו 8:5

אחרי הסוויפ לאייז, הבלו ג'ייז התאוששו בארלינגטון. לייל אוברביי חבט לדאבל בן שלוש ריצות, ורנון וולס סגר ערב של שלוש חבטות והשניים נתנו יתרון מספק לג'סי ליץ' (5.2 אינינגים), שאפילו הבולפן לא הצליח לחרב. הומר וארבעה ריביז לג'וש המילטון בטקסס, הומר בכורה העונה להאנק בליילוק והפסד לויסנטה פאדייה. השמירה שייכת לסקוט דאונס.


קנזס סיטי - מינסוטה 5:0

בינתיים, לפחות, ליבאן הרננדז עושה את מה שמצפים ממנו כמגיש מספר 1 של הטווינס. ליבאן הגיש שבעה אינינגים טובים, שסידרו לו ניצחון שלישי העונה. הוא נעזר בהומר של ג'סטין מורנו על גיל מש (איך נתנו לאיש הזה 55 מיליון לחמש שנים, יא אללה). שלוש חבטות לשורטסטופ של מינסוטה, מאט טולברט.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 5:2

או, הנה הטייגרס מנצחים, ועד שזה קורה, זה עולה בדם. דונטרל וויליס הגיש 14 הגשות בלבד, לפני שהחליק מהגבעה ונטש. הוא הספיק, אגב, לרשום ריצת חובה אחת וייבדק שוב ביממה הקרובה, כדי לבדוק מתי יוכל לחזור. מי שהחליפו היה אקילינו לופז שקצר את הניצחון אחרי ארבעה אינינגים של עבודה, כשהוא נעזר בשמירה של טוד ג'ונס. 6.2 אינינגים לחוזה קונטרראס בהפסד.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 5:8

במשחק הקודם פליקס הרננדז שלט בבולטימור וראה איך הבולפן מחרב לו ניצחון. הפעם, למרות שבעה טיגונים, הרננדז היה פגיע, נתן הומרים לגארי מת'יוס ג'וניור ולג'ף מאתיס, אבל למרות ארבע ריצות חובה סיים עם ניצחון. ראול איבנייז היה גיבור המשחק של סיאטל עם שני הומרים, ג'רד וויבר נחל את ההפסד אחרי 5.2 אינינגים של עבודה וחמש ריצות חובה.

תפיסת נלסון

ניו יורק מטס - מילווקי 2:4

עבור נלסון פיגרואה, שגדל בקוני איילנד כאוהד של המטס, הניצחון הראשון עם קבוצת ילדותו היה מרגש: "זה כמו לקוח מהאגדות". פיגרואה הגיש שישה אינינגים וחישמל שישה חובטים בדרך לניצחון, שעליו שמר בילי וגנר. זה היה ניצחונו הראשון בליגה מ-2003. מני פארה רשם את ההפסד.


אריזונה - קולורדו 2:8

ההגשה המשובחת של אריזונה ממשיכה לעבוד היטב, כשברנדון ווב ממשיך לרמוז על כוונתו להחזיר לעצמו את הסיי יאנג. ווב הגיש שמונה אינינגים וכתש שישה חובטים, כשהוא נעזר בהומרים של אריק בירנס, אורלנדו הדסון וג'סטין אפטון. ג'ף פרנסיס רשם את ההפסד.


יוסטון - פלורידה 10:6

נטולי כל ציפיות, המארלינס ממשיכים לנצח ולהוביל את המזרח. הם רשמו שיא קבוצתי של שישה הומרים, שנחבטו מידיהם של ג'רמי הרמידה (2), הנלי רמירז, מייק ג'ייקובס, חורחה קאנטו ומארק ראבלו. ריקי נולאסקו זכה בניצחון, רוי אוסוולט המאכזב עם ההפסד.


וושינגטון - אטלנטה 3:0

טים הדסון היה חד ביותר וקצר ניצחון לאחר שמונה וחמישה, כשהאוסטרלי פיטר מוילאן רושם את השמירה. שמונה ושלושה טובים למאט צ'יקו, שלא מנע הפסד מהנשיונאלס.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 7:5

במפגש הקודם בין בראד פני לג'ייק פיבי הכריעו ארבע ריצות של סן דייגו על פני כבר באינינג הראשון. הפעם נכנע פני לארבע ריצות באינינג הרביעי, ורשם עוד הפסד מול פיבי, שסגר שישה אינינגים. ג'ף קנט יכול היה להפוך את התוצאה באינינג התשיעי, אבל עם בסיסים מלאים סגר עליו טרבור הופמן (חלש מאוד) את הדלת עם סטרייקאאוט. הוף רשם עוד ריצת חובה, וה-ERA שלו עומד על 11.57. ג'יימס לוני מלוס אנג'לס עם הומר על פיבי.


סן פרנסיסקו - סט. לואיס 8:2

המחבט של אלברט פוחולס עובד. פוחולס חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג החמישי, הוסיף ריבי וסייע לקייל לוהש לקצור ניצחון שני. כמובן שמנגד עמדו בלוף כל הזמנים, בארי זיטו וחוזה ה-126 מיליון דולר שלו, שנחלו הפסד שלישי. למרות זאת, זיטו רשם הופעת איכות כי ההומר של פוחולס הושג לאחר שגיאה של ריי דורהאם עם שני אאוטים, מה שאומר שכל ריצה שנרשמה אחריה לא מחייבת את המגיש.


פילדלפיה - שיקגו קאבס 3:5

הפעם קרלוס זמבראנו לא הצליח להושיע את הקאביז, שרשמו את כל הריצות שלהם מהומרים של המחבטים הגדולים, אלפונסו סוריאנו, דרק לי ואראמיס רמירז. פאט ברל שבר שוויון עם דאבל באינינג השישי, לאחר שלפני כן עוד רשם הומראן. ברט מאיירס רשם ניצחון עם שמונה וחמישה, בראד לידג' עם שמירה נקייה וגיליון של 0.00 ב-ERA שלו.


פיטסבורג - סינסינטי 0:1

טעות של ג'רד בארטון גרמה לו לזרוק למרכז הצלחת, ג'ייסון ביי חבט להומר שני העונה ורשם את הריצה היחידה במשחק. ג'ון גראבו עם הניצחון, מאט קאפס עם השמירה ובארטון עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully