וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נס ציונה מושלמת מול הפועל ראשל"צ

אתר שוטר

11.4.2008 / 18:28

הקבוצה של רן קנון גברה בפעם השלישית העונה על האדומים מעיר היין 24:27. פלייאוף תחתון: הפועל ר"ג-ארזים 36:41, ק"ש חולון-רמה"ש 24:24

אתר שוטר מדווח על משחקי המחזור ה-21 בליגת העל בכדוריד. במשחק חסר משמעות שהביא שתי קבוצות להסתכל בעיקר על המשך הדרך, נפגשו א.כ. נס ציונה והפועל ראשון לציון. האורחים שלטו בקצב המשחק עד הדקה ה-40 ששם כבר התחלפו היוצרות כשנס ציונה רצה לה בפעם השלישית העונה לניצחון על שחקניו של סער פרנקל בתוצאה 24:27.

המשחק החל בצורה דיי מבולגנת, כשאיבודי כדור אפיינו את שתי הקבוצות. בדקה העשירית הובילה נס ציונה 4:6 אך שש דקות לאחר מכן, הצליחה הפועל להפוך את התוצאה ל-9:8. סמוך לירידה לחדרי ההלבשה, הבקיע ארז גורלנד שלושה שערים, שהורידו את קבוצתו ביתרון 16:13 להפסקה.

פתיחת המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה עבור נס ציונה, כשאסיסט נהדר של אמיר לנגליב אל הקו מצא את יונתן וינוקור שמצדו איזן את התוצאה 18:18 בדקה ה-42. שער רדף שער, ותוצאת השוויון נשמרה זמן רב על לוח התוצאות עד שארבע דקות לסיום, העלו אייל שור ומריו סאריץ' את המארחים ליתרון של שני שערים, 23:25 ועד הסיום רצה נס ציונה לניצחון שלישי העונה על האדומים מראשל"צ, 24:27.

הרבו לנס ציונה: יונתן וינוקור כבש שישה שערים, מריו סאריץ' עם חמישה (שני פנדלים), אבי עטון ואייל שור ארבעה שערים כל אחד. הרבו לראשון לציון: גיל יעקב שבעה שערים (ארבעה פנדלים), יורי מנקובסקי ארבעה.

במשחק שנערך ביום חמישי גברה בקושי אס"א ת"א על בני הרצליה 22:24, וכעת פניה מועדות לעבר יום רביעי הקרוב, שם יתרחש גמר הגביע בו היא תתמודד מול מכבי ראשל"צ.

במשחקים אחרים שנערכו היום בפלייאוף התחתון, גברה הפועל ר"ג על יריבתה העירונית ארזים, בתוצאה 36:41. קרית שרת חולון ורמת השרון סיימו בתיקו 24:24, לאחר שבמחצית הובילה חולון 8:12 על רמה"ש.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully