וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה-מכבי פ"ת: שחר מאיים להחזיר את הקנסות

10.4.2008 / 15:36

הבעלים של הירוקים יעניש את השחקנים בכיסם, במקרה של הפסד. עידן שירזי-בנין במלאבס מתחיל, פליקס אובוקה מסרב לעזוב

רוני לוי לא משחרר בינתיים את דייגו קרוסה, והבלם הארגנטינאי יפתח במשחק מחר מול מכבי פתח תקוה (17:00, ספורט 1). כזכור, אתמול תירגל המאמן את קרוסה בהרכב ואת שי מימון, שהיה אמור לפתוח, מחוצה לו. המגן השמאלי פיטר מסיללה, שסובל ממתיחה, לא צפוי לפתוח ואלירן דנין עשוי לקבל הזדמנות נדירה. לפי האימון היום (שישי), נראה שדנין יפתח. אם מסיללה יהיה כשיר מחר, הוא יעלה בהרכב. ליאור רפאלוב שוב תורגל מחוץ להרכב, אבל יניב קטן, שכבש מספר שערים יפים באימון אתמול, יפתח. כזכור, אתמול הביעו במועדון על השניים ביקורת בגלל שבתקופה האחרונה הם הרבו לדבר בכלי התקשורת.

הבעלים יעקב שחר מקווה שדבריו אתמול באימון ("אני מצפה שתתאמצו", "שחקנים שיש להם כאן חוזה לעונה הבאה לא יהיו כאן"), נקלטו היטב באוזני השחקנים. הקנסות שהטיל עליהם נמחקו, וכעת השחקנים יצטרכו להוכיח לבוס שהם מצדיקים את ההחלטה. בחיפה גיבשו החלטה כי במידה והקבוצה תפסיד למכבי פתח תקוה, הקנסות יחזרו מהקפאה ויחולקו לשחקנים בהתאם למשכורתם.

בחיפה ממשיכים לעקוב בדריכות גם לעבר היריבה על הכרטיס לגביע אופ"א, בני סכנין, ומאמנה אלישע לוי. חאמד גנאים הצעיר וג'ון קולמה נמצאו במעקב בתקופה האחרונה. מעידה של סכנין מחר, וניצחון של חיפה, והכרטיס לאירופה יהיה קרוב מתמיד.

הבלם אלון חרזי יפתח מחר על הספסל ויכנס במידת הצורך. הבלם עדיין לא זומן לפגישה עם שחר, שתכריע את עתידו במועדון. מקורביו של השחקן המליצו לו להמשיך לשחק. ג'ובאני רוסו, לעומתו, יקבל את חולצת ההרכב. הקרואטי עדיין פוזל לעבר ההצעות שלו מהפועל באר שבע והפועל חיפה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, אלירן דנין (פיטר מסיללה); בירם כיאל, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק, רנאטו, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

אובוקה מסרב לעזוב ודורש להגיע להסדר

ניצן שירזי וטל בנין התחילו לעבוד. בימים האחרונים, מאז הגעתם לקבוצה, ערכו השניים מספר שיחות אישיות עם שחקנים מהסגל. השיחות נועדו למטרת היכרות, והשחקנים נשאלו מספר שאלות. השחקנים מעידים על "רוח חדשה" שנושבת במועדון. עוזר המאמן בנין נראה מעורב מאוד באימונים ומעביר הוראות טקטיות בעיקר לשחקני הקישור האחורי וההגנה. "הוא היה הקשר הכי טוב בארץ, אבל כיף לשמוע ממנו", העידו שחקנים.

לאימוני הקבוצה הגיעו בשבוע האחרון עשרות אוהדים, כמות גדולה יחסית לקבוצה ממלאבס. האוהדים, שמחו כנגד הישארותו של גיא לוזון, הסירו את החרם הזמני שהוטל על הקבוצה והבטיחו להרחיב את מעגל העידוד במשחקים הבאים, עד שהקבוצה תישאר בליגה.

הקשר הניגרי, פליקס אובוקה, קיבל מהקבוצה כרטיס חזרה לניגריה אבל הוא עדיין מסרב לעזוב, משום שהוא מבקש להגיע להסדר כספי עם הקבוצה. אובוקה דורש לקבל את החוזה עד תום העונה, אבל בקבוצה מסרבים לשלם לו בטענה שמדובר בהפרת חוזה. הקשר אמר למקורביו: "אני צריך את הכסף הזה. עד שלא אקבל אותו לא אעלה על המטוס". כזכור, אובוקה טס לניגריה ללא אישור, איחר לחזור והושעה בשבוע שעבר. בכל מקרה, השחקן לא ייכלל בסגל. היו"ר, משה זוארץ: "אין סיכוי שהוא חוזר".

מסע ההיחלצות של פתח תקוה מתחיל בשבת בקריית אליעזר במשחק נגד מכבי חיפה. הקבוצה מרוחקת שלוש נקודות מהקו האדום, והיא תחסר שני שחקנים פצועים: אורי לוזון וננאד סאביץ', שלא היו אמורים להיכלל בהרכב בכל מקרה. חאבייר דירסאו שהודיע בתחילת השבוע שהוא אינו מסוגל להתאמן, ערך אתמול אימון מלא ויפתח בהרכב. לירן כהן, שבילה רוב השבוע צמוד למיטה, החלים וחזר להתאמן. האחרון צפוי לפתוח גם הוא בהרכב. נראה כי לאחר זמן רב, בו לא היה מוערך על ידי הצוות המקצועי, הכשרון המבטיח אוהד קדוסי יפתח בהרכב.

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר (ניצן דמארי); בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן; רוביל סרסור (עומר דמארי), אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully