וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע

11.4.2008 / 15:08

הפוטנציאל של אריזונה, השקיעה של בונדרמן, ההיעלמות של הארדן והתרחיש ב-AL מזרח. עשר נקודות לסיכום השבוע בבייסבול

1. את הניצחון היחיד עד כה רשמה דטרויט בפנוויי פארק, כשעל הגבעה מגיש ג'רמי בונדרמן. אלא שאפילו בניצחון הזה בונדרמן לא רשם הופעת איכות. בונדרמן החל להגיש בדטרויט ב-2003, ומאז הוא מסומן כאס בפוטנציה. אלא שבאף אחת מחמש עונותיו במייג'ורס (לא כולל 2008) לא ירד ה-ERA שלו מ-4.00. זו אולי השנה האחרונה של המגיש, שהעובדה שאת הסטאף המתאים יש לו ידועה לכל, להוכיח שהוא באמת יכול להיות אס. בכל מקרה, הרוטציה של הנמרים צריכה אותו במיטבו כדי לצאת מעסק הביש שאליו נקלעה בתחילת העונה.

2. אלברט פוחולס חוזר. אחרי ארבע עונות שבהן לא ירד מ-40 הומראנס, פוחולס סגר את 2007 עם 32 בלבד, ורשם 103 הכנסות רצים, המספר הנמוך שלו בקריירה. שני ההומרים שלו ביום חמישי הם רק יריית הפתיחה. העונה הוא יחזור ל-40+ ולמספרים שהוא מכיר.

3. אם ברנדון ליון יתרגל למשרת הקלוזר, אריזונה היא המועמדת שלי לזכות בוורלד סירייס. עם מחבטים כוחניים כמו מארק ריינולדס וכריס יאנג, איומי פריצה של סטיבן דרו והניסיון של אריק בירנס ואורלנדו הדסון, ועם הגשה משובחת שכוללת (בין היתר) את ברנדון ווב, מייכה אווינגס, דני הארן וחואן קרוז, הדיאמונדבקס ידברו חזק מאוד השנה.

4. ואם כבר דיברנו על הגשה חזקה, שימו עין על ג'ו סונדרס מהאיינג'לס. שני משחקים, 16 אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים ו-ERA של 0.56. אם הדומיננטיות הזו תימשך, כשלאקי ואסקובר יחזרו להרכב (ואולי וויבר יממש, סופסוף, את הפוטנציאל), למלאכים יהיה על מי לסמוך ברוטציה השנה.

5. מישהו ראה את בארי בונדס?

בלוף ה-AL מזרח

6. בשבוע שעבר שמעתי קולות רבים שטוענים שה-AL מזרח יהיה השנה תחרותי מתמיד. כמובן שרק העתיד יגיד לנו האם טמפה ביי, טורונטו ובולטימור יתנו תחרות ליאנקיז ולרד סוקס. בינתיים יש בסיס מסויים לחשוב כך, מאחר שהאוריולס מובילים את הבית, הרייז מראים ניצוצות ולבלו ג'ייז יש הרכב מעניין וסולידי. אבל ככל שינקפו חודשי העונה נגלה שטורונטו שוב סובלת מפציעות, שבולטימור שוב משחקת בשביל העונה הבאה ושהרייז יהיו נחמדים מאוד בתור קוריוז, אבל יגיעו למשהו כמו 70-75 ניצחונות. כל תוצאה אחרת תהיה מפתיעה, אפילו נחמדה ומרעננת.

7. ריץ' הארדן שוב פצוע. ב-2006 רשם המגיש של אוקלנד עם הסטאף האימתני תשעה משחקים וב-2007 ארבעה. לא שצריך לספר את זה לבילי בין, אבל הרוטציה של האייז תיבנה על ג'ו בלנטון, דיינה איבלאנד ואולי עוד מגיש מערימת הפוטנציאל שידוג בין. מהארדן לא תבוא הישועה.

8. כהרגלה בקודש, פיטסבורג שוב הולכת לעונה פיננסית. אף אחד לא חושב שהפייראטס יתנו קרב לשיקגו קאבס, למילווקי או לסט. לואיס, אולי ליוסטון במאבק על המקום האחרון. אם יש סיבה לעקוב אחרי השודדים, הרי שזהו האאוטפילדר הצעיר נייט מקלאות'. מקלאות' רשם 18 חבטות בתשעה משחקים (נכון להעלאת הכתבה), ואחרי שבעונה שעברה רשם 13 הומראנס, צפו לעונה של 150 חבטות ו-25-30 הומרים מהטאלנט.

9. לו היה פלייאוף ה-AL נערך היום, העולות אליו היו בולטימור, קנזס סיטי, האיינג'לס ושיקגו וייט סוקס. טוב, יש עוד קצת זמן עד סיום העונה.

10. טום גורדון ממשיך לפשל בפילדלפיה, לבראד לידג' עדיין יש ERA של 0.00. בתוך פישול אחד או שניים נוספים של גורדון, לידג' יקבל לידיו את משרת הקלוזר. ואז נוכל לבחון אם בעורקים שלו זורם דם חדש אחרי שנתיים מזעזעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully