וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום לשחקניו: "העונה לא גמורה"

אסף שקד

11.4.2008 / 13:14

מאמנה של בית"ר ירושלים הזכיר את שחקניו מפני שאננות במשחק נגד מכבי הרצליה. למעלה מ-6,000 כרטיסים נמכרו למשחק

למעלה מ-6,000 כרטיסים נמכרו עד כה למשחקה של בית"ר ירושלים ביום ראשון מול מכבי הרצליה, לאו דווקא בגלל היריבה שנאבקת על חייה בליגה, אלא בעיקר לאור העובדה שבית"ר ירושלים צפויה לחגוג בתום המשחק את האליפות השנייה שלה ברציפות והשישית בכל הזמנים.

הנהלת בית"ר ירושלים מתכננת לקיים חגיגות מסודרת בגן סאקר לאחר חג הפסח, חגיגות בהם צפויים להיות למעלה מ-50 אלף אוהדים, במתכונת שהייתה בעונה שעברה. עם זאת, שחקנים בקבוצה מודעים לעובדה שכבר ביום ראשון צפויים האוהדים לחגוג את האליפות ונלקחת האפשרות שהשחקנים יגיעו לחגוג עם האוהדים בחגיגות "ספונטאניות" שככל הנראה יתקיימו במרכז העיר.

רגע לפני החגיגות והתכנונים, קיים הבוקר יצחק שום אימון לשחקניו וניסה לשדר להם מסר ברור: "הליגה לא גמורה, יש לכם משחק חשוב מול מכבי הרצליה שנאבקת על חייה בליגה". אצל השחקנים עצמם גם לא מורגשת אווירה שכזאת והקבוצה תגיע דרוכה למפגש מול הקבוצה מהשרון, "אחרי 2 המשחקים האחרונים שבהם הוצאנו רק נקודה אחת", אומר אחד השחקנים הבכירים, "אנחנו חייבים לנצח בבית ולתת לאוהדים את האפשרות לחגוג כבר עכשיו את האליפות".

טברקטו קאלה שנפצע בקרסולו ביום רביעי, כשיר במאת האחוזים למשחק ויפתח בהרכב. כריסטיאן אלברז שחתם אתמול על חוזה לשלוש עונות, צפוי להיעדר גם השבוע מהסגל וזאת במטרה להכשירו למשחק הגביע ביום רביעי מול מכבי נתניה.

משטרת ירושלים הבהירה כי לא תאפשר כניסת אוהדים לכר הדשא, אך עם זאת במידה ואכן האוהדים יפרצו לתחומי המגרש, לא יעשה שימוש בכוח מצידם של השוטרים כפי שהיה בעונה שעברה, וזאת על מנת לא ליצור מהומה כפי שקרתה במשחק האליפות בעונה שעברה.

משחקה של קבוצת הנוער מול בני סכנין יתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 20:00 ויעבור בשידור חי בערוץ ספורט 5 לייב. המשחק היה אמור להתקיים תחילה מחר בבית וגן, אך על פי דרישת המשטרה הועתק המשחק ליום שלישי ויתקיים באצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully