וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות של שינוי

11.4.2008 / 11:51

אדווין ג'קסון וטמפה ביי נראו רעננים ב-0:7 על סיאטל. אוקלנד טאטאה את הבלו ג'ייז בטורונטו, המטס ניצחו את הסדרה מול הפיליז

טמפה ביי - סיאטל 0:7

אדווין ג'קסון נחשב בעבר הלא רחוק לפרוספקט מבריק, עד שהתרסק ומצא את עצמו בבולפן של טמפה ביי. אבל אחרי שתי ]פתיחות העונה, ה-ERA של ג'קסון עומד על 0.64, הודות למשחק משובח של שמונה אינינגים ושש הכשות. שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים למייק די פליס, הפסד למיגל באטיסטה.


טקסס - בולטימור 1:3
טקסס - בולטימור 4:5

אחרי פתיחה מצויינת לעונה, האוריולס חטפו סוויפ בדאבל הדר (לא בסדרה). במשחק הראשון היה קווין מילווד דומיננטי עם שבעה אינינגים טובים, סי ג'יי ווילסון סיפק את השמירה וסטיב טראקסל נחל את ההפסד - 1:3. במשחק השני, בו ניצחו הריינג'רס 4:5, חבט איאן קינסלר לסינגל שובר שוויון באינינג השמיני והעניק לג'יימי רייט ניצחון, למרות ששבר שמירה. ווילסון קצר שמירה שניה. מייקל יאנג עם הומר על אדם לואן, הפסד לצ'אד בראדפורד.


בוסטון - דטרויט 6:12

באינינג הרביעי, השביעי והשמיני סיפקו הרד סוקס ארבע ריצות, וזה היה ההספק שלהם במשחק. טים וייקפילד זכה בניצחון עם חמישה אינינגים, בסיועם של ג'יי די דרו, עם שלוש חבטות, שני ריביז ושתי ריצות, והקלוזר ג'ונתן פפלבון, שמנע התדרדרות במעלה האינינג השמיני, לאחר שהטייגרס שמו שלוש ריצות על הלוח. לדטרויט זה היה הפסד שמיני בתשעה משחקים. לא טוב בכלל.


טורונטו - אוקלנד 3:2

שון מרקום יכול לבוא בטענות להתקפה שלו. מרקום הגיש שבעה אינינגים אדירים, טיגן שמונה חובטים ורצה בכל מאודו למנוע סוויפ, אבל כוכבת הפורנו דיינה איבלנד (6.1 אינינגים מוצלחים) והבולפן של האייז לא ממש שיתפו פעולה. דאבל של טראוויס באק באינינג ה-12 הכניס שתי ריצות הביתה וגרם לטאטוא של האייז ברוג'רס סנטר. ג'ואי דיוויין עם הניצחון, קית' פולק עם השמירה וברנדון ליג עם ההפסד.


קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 6:1

בניגוד לבלו ג'ייז, היאנקיז כן נחלצו מסוויפ, הודות ליכולת טובה של אנדי פטיט, עם 6.2 אינינגים וניצחון. ג'ון בייל רשם את ההפסד, הידאו נומו עלה מהבולפן של קנזס סיטי. מלקי קבררה, אלכס רודריגז וחורחה פוסאדה חבטו להומרים ליאנקיז.


המשחק בין שיקגו וייט סוקס למינסוטה נדחה.

NL: מיני מיני נקמה

ניו יורק מטס - פילדלפיה 3:4

אחרי הטרור שעשו הפיליז למטס בסיום העונה שעברה, ניו יורק השיגה ניצחון בסדרה הראשונה ביניהן העונה. זה קרה הודות לסינגל של אנחל פאגאן באינינג ה-12, ששלח את חוזה רייס לדפוק גליץ' על הצלחת. חורחה סוסה זכה בניצחון וטום גורדון נוצח. שישה וחמישה לג'ון מיין במטס.


מילווקי - סינסינטי 4:1

אם כלום לא ישתנה במצב הבריאות שלו, ארון הראנג ימשיך להיות אחד המגישים המובילים ב-NL העונה. הראנג הגיש שמונה והכיש שלושה, אדווין אנקרנסיון הכניס בהומר שתיים משלוש הריצות המנצחות באינינג השביעי ופרנסיסקו קורדרו שמר היטב. קרלוס וילנואבה עם ההפסד.


וושינגטון - פלורידה 4:3

שבעה אינינגים של מארק הנדריקסון בתוספת שמירה של קווין גרג, סייעו למארלינס להשלים סוויפ על הנשיונאלס. אודאליס פרז עם ההפסד, רוני בליארד עם הומר לוושינגטון.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 7:3

ריץ' היל, הפותח של שיקגו, יצא אחרי שלושה אינינגים, וג'ון ליבר תפס פיקוד, כשהגיש 4.1 אינינגים נטולי ריצות מהבולפן וזכה בניצחון. מייק פונטנו וג'ובאני סוטו הפליאו בהומריהם, שבעה אינינגים לא מנעו ממאט מוריס הפסד בכורה העונה.


סן פרנסיסקו - סט. לואיס 1:5

אחרי פתיחת עונה לא קלה בכלל, הג'איינטס מתחילים להראות סימני חיים. קווין קוריה הגיש 7.2 אינינגים משובחים וזכה בניצחון, אדם וויינרייט רשם הפסד, כשהגיש שבעה, חישמל שישה ונכנע לארבע ריצות חובה. שמירה לבריאן ווילסון.


המשחק בין אטלנטה לקולורדו נדחה.

הטבלה

AL - מזרח:

1. בולטימור אוריולס 3:6
2. בוסטון רד סוקס 5:5
3. ניו יורק יאנקיז 5:5
4. טמפה ביי דוויל רייז 5:4
5. טורונטו בלו ג'ייז 5:4

מרכז:

1. קנזס סיטי רויאלס 3:6
2. שיקגו וייט סוקס 3:5
3. קליבלנד אינדיאנס 5:4
4. מינסוטה טווינס 5:4
5. דטרויט טייגרס 8:1

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 4:6
2.. אוקלנד אתלטיקס 4:6
3. טקסס ריינג'רס 4:5
4. סיאטל מארינרס 6:4


NL - מזרח:

1. פלורידה מארלינס 3:6
2. ניו יורק מטס 4:4
3. פילדלפיה פיליז 6:4
4. אטלנטה ברייבס 6:3
5. וושינגטון נשיונאלס 7:3

מרכז:

1. סט. לואיס קרדינלס 3:7
2. שיקגו קאבס 3:6
3. מילווקי ברוורס 3:6
4. סינסינטי רדס 4:6
5. פיטסבורג פייראטס 6:3
6. יוסטון אסטרוס 7:3

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 2:7
2. סן דייגו פאדרס 5:5
3. קולורדו רוקיז 5:4
4. לוס אנג'לס דודג'רס 5:4
5. סן פרנסיסקו ג'איינטס 6:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully