וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-כפ"ס: על הנייר זה קל, מה יקרה בדוחא?

הכפר-סבאים, שעדיןי לא הבטיחו את הישארותם בליגה, יחסרו חמישה שחקני הרכב מול המארחים, שלא מתכוונים לוותר על אירופה

"כבר חודשיים אנחנו משחקים עם הרכב לא מלא. נקלענו למצב לא טוב בגלל פציעות והרחקות", כך אמר מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, לאחר שנודע לו שיצטרך לשחק ללא מרבית שחקני המפתח במפגש מול סכנין (שבת, 17:00). במהלך השבוע, מתוך סגל של 23 שחקנים, עשרה לא התאמנו. "בשבוע הבא יש פגרה ואם נעבור בצורה טובה את המשחק בסכנין, אז המצב שלנו ישתפר משום שהשחקנים יחזרו לכושר עד לאחר הפגרה. אנחנו קבוצה טובה. נכון שהמצב לא אידיאלי, אבל אני לא מתלונן".

כפר סבא תחסר את המגן השמאלי לירודיאו גונזלבאש, הקשרים בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ' ויעוזה אבובקרי והבלם דגלאס דה סילבה. שני האחרונים יעידרו בגלל צבירת כרטיסים צהובים. לאחר האימון אתמול, עופר טלקר עדיין התלונן על כאבים ולא בטוח שיוכל לפתוח בהרכב. "מי שישחק צריך לעשות את המקסימום", אמר המאמן.

הנהלת הקבוצה ואוחנה עצמו לא מתכוונים לחתום על חוזה לפני שהקבוצה תישאר בליגה. "לאף אחד אין זמן להתעסק בזה כשהקבוצה בצרות", אומר אוחנה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כחודשיים, ההנהלה כבר הגיעה עם אוחנה לסיכום לפיו הוא ממשיך בעונה הבאה.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן (עופר טלקר), לירון זרקו, גיל קין (אורי אוזן), עידן שום; קובי מויאל, אביחי ידין, מאור מליקסון, אבי קנפו (אבי אבינו); סמואל יבואה, ביל גונזאלס (אבי קנפו).

בסכנין עדיןי חולמים על אירופה

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, קיים הבוקר (שישי) אימון מסכם באצטדיון דוחא. לוי הקרין לחניכיו קטעי וידאו של כפר סבא, והזהיר: מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה שרוצה להישאר בליגה. אנחנו צריכים להיות עירניים ולבוא מפוקסים, כמו שהיינו מול מכבי פתח תקוה. יש לנו מטרה להגיע לאירופה, לכן חשוב לנצח".

הפצוע היחיד בסגל של לוי, הקשר חאלד חלאיילה, התאמן היום כרגיל, אם כי הוא לא צפוי לפתוח. לוי צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מכבי פתח תקוה. חאמד גנאים ימשיך לקבל אשרי על חשבון חלאיילה.

החלוץ איליה יבוריאן, מבקש לא להקל ראש בכפר סבא. "הם קבוצת תחתית ויבואו להילחם על כל כדור. הם מסוכנים ויכולים לעשות לנו צרות. אנחנו צריכים להיות רגועים, לשחק את הכדורגל שלנו, ולהשאיר את הנקודות בבית".

הקפטן מאיר כהן: "פעם ראשונה בקריירה שלי שבשלבי סיום העונה במקום להיות במאבקי התחתית, אני נלחם בצמרת, ועוד על מקום באירופה. זו הרגשה נפלאה, ואני מקווה שנעמוד במשימה. השחקנים דורכים ומוכנים, ואני מאמין שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully