וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר יציבות

11.4.2008 / 7:30

בפינת המומנטום אנחנו בוחנים את השינויים משבת לשבת של קבוצות הלאומית

כבר דובר כאן על חוסר היציבות של קבוצות הליגה הלאומית. רמת הקבוצות די דומה האחת לשנייה, מה שמגביר את המתח לקראת מחזורי הסיום. שישה מחזורים נשארו עד שנדע סופית מי עולות ומי יורדות, ואנחנו בוחנים כעת את המומנטום של הקבוצות לקראת משחקי סוף השבוע.

משחק מספר 1: הכח עמידר רמת גן – עירוני ראשון לציון (הכח ראשונה, ראשון לציון עשירית). הכח עשתה את העבודה שלה במחזור האחרון כשניצחה 0:1 את הפועל באר שבע בדרך לשמור על המקום הראשון. החניכים של ג'קי דהאן מגיעים עם רצף של ניצחון-הפסד-הפסד-תיקו-ניצחון. ראשון לציון לעומת זאת נכנעה מול הפועל פתח תקווה והרצף שלה הוא הפסד-תיקו-תיקו-הפסד-הפסד. אין ספק שהמומנטום של הסגולים טוב יותר.

משחק מספר 2: הפועל נצרת עילית – הפועל עכו (נצרת במקום ה-12, עכו במקום ה-11). נצרת עילית הפסידה למכבי אחי נצרת במחזור האחרון 2:1 ובכלל במחזורים האחרונים היא לא מנצחת ומנציחה את הדעה כי היא אכן הקבוצה החלשה ביותר בליגה. הרצף שלה הוא הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון. עכו הפסידה 4:2 לרמת השרון ועומדת על רצף רווי בתוצאות תיקו: הפסד-תיקו-תיקו-תיקו-תיקו.

משחק מספר 3: מכבי אחי נצרת – הפועל חיפה (נצרת שביעית, חיפה שלישית). אחי נצרת ניצחה את נצרת עילית 1:2 במחזור האחרון ועומדת על רצף של ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד-הפסד. חיפה, שכבר נראה היה שהולכת לכבוש את הפסגה, נוצחה בבית בשבוע שעבר 1:0 על ידי הפועל רמת גן, אך מחזיקה ברצף של הפסד-ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון, מומנטום טוב יותר.

משחק מספר 31: הפועל רעננה – הפועל באר שבע (רעננה שישית, באר שבע שמינית). רעננה איכזבה במחזור האחרון עם 2:2 מול הפועל בני לוד ובמשחקיה האחרונים היא מגמגמת. המומנטום שלה הוא תיקו-הפסד-ניצחון-תיקו-הפסד. באר שבע המידרדרת של גילי לנדאו נוצחה כאמור 1:0 על ידי הכח ומגיעה אחרי הפסד-תיקו-תיקו-תיקו-הפסד.

משחק מספר 62: הפועל פתח תקווה – עירוני רמת השרון (פתח תקווה שנייה, רמת השרון תשיעית). פתח תקווה חזרה לנצח במחזור האחרון, 0:2 את עירוני ראשון לציון ומחזיקה ברצף של ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד-הפסד. רמת השרון ניצחה 2:4 את הפועל עכו במחזור האחרון ובעלת רצף של ניצחון-ניצחון-תיקו-תיקו-הפסד. מומנטום בינוני כאמור לשתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully