וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחים עוד תיקו

11.4.2008 / 7:30

משהו אומר לנו שהמפגש הקרוב בין מכבי נתניה להפועל תל אביב יסתיים ללא הכרעה. כל תוצאות התיקו של האדומים היו בחוץ וגם נתניה מרבה בתיקו

משחק מספר 57: מכבי נתניה – הפועל תל אביב 2.0, 2.8, 2.6

פתאום בין מכבי נתניה והפועל תל אביב מפרידים רק חמישה מקומות. זה לא שנתניה נעשתה גרועה יותר, אבל הפועל תל אביב אט אט צברה ניצחונות והתקדמה אל המקום השביעי. האדומים לא יצאו מאיזור הסכנה, אך יכולים להרים את הראש אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים 1:3. כעת הם פוגשים קבוצת צמרת נוספת בתקווה לצבור ניצחון נוסף שיעשה צעד נוסף לעבר המטרה האמיתית: הישארות בליגה. אנחנו כאן כדי לשתף אותכם במספר נתונים שיעזרו לכם להחליט על מי להמר.

מבחינת סטטיסטיקה קרה, נספר כי נתניה היא קבוצת בית גרועה, שכן בקופסא היא השיגה רק ארבעה ניצחונות מתוך ה-12 שלה. מעבר לכך, היא כבשה בבית רק 11 שערים, פחות מכל קבוצה אחרת, נתון שבוודאי לא עושה טוב לאוהדים. יחד עם זאת, מבחינת ספיגת השערים בבית היא מצטיינת, שכן פרט לבית"ר ירושלים רק נתניה ספגה פחות בבית. מעבר לכך, נתניה היא מלכת התיקו, יחד עם קרית שמונה, סכנין והפועל כפר סבא (בעשרה משחקים הן סיימו בתיקו מתוך 27 משחקים).

הפועל תל אביב, כמו רוב הקבוצות, משחקת טוב יותר בבית מאשר בחוץ, אך מאזן הספיגות שלה מעורר דאגה מחוץ לבלומפילד: 20 שערים ב-14 משחקי חוץ זה מאזן שלא מוסיף שקט לאלי גוטמן. פרט לכך, כל המשחקים של הפועל תל אביב שהסתיימו בתיקו היו דווקא מחוץ לבלומפילד, בארבעה משחקים.

ומה בדבר המפגשים העונה בין שתי הקבוצות? במחזור הראשון נפגשו השתיים וסיימו משחק מאכזב בקופסא ב-0:0, תוצאה שחזרה על עצמה לא מעט אצל נתניה. באותה תקופה שתיהן היו מוטרדות ממשחקי גביע אופ"א, מה שהקרין גם על המפגש בליגה. במשחק השני שנערך בבלומפילד, ניצחה נתניה 0:1 כשאוקוצ'ה היה אחראי לשער הניצחון שבע דקות מהפתיחה. אלמוג כהן ראה את הכרטיס האדום במשחקו הראשון של גוטמן בהפועל תל אביב. מאז כידוע עברו הרבה מים בנהר האדום.

אם נסתכל על הרצפים שאיתם הקבוצות מגיעות למשחק נראה כי הפועל תל אביב ניצחה בשני משחקיה האחרונים: את בית"ר ואת בני יהודה (בגביע). עוד קודם לכן האדומים הפסידו למ.ס. אשדוד (2:1), ניצחו את מכבי הרצליה (1:2) ואת בני יהודה פעם נוספת, הפעם בליגה, 2:3. נתניה, שרחוקה נכון לעכשיו 15 נקודות מבית"ר, מגיעה אחרי עוד 0:0 מאכזב מול מכבי תל אביב, ניצחון בפנדלים על הכח בגביע, 1:1 מול כפר סבא בליגה, 0:1 על מכבי פתח תקווה והפסד 2:0 למכבי חיפה.

משהו אומר לנו שגם המשחק הזה הולך להסתיים בתיקו. במקרה כזה תוכלו לזכות ביחס מצוין של פי 2.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully