וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא מן הכלל

יניב בינו

11.4.2008 / 7:30

מכבי ת"א וקרית שמונה נוטות להבקיע בממוצע קצת מעל שני שערים במשחק. במפגשים ביניהן, זה לא הפריע להן לחרוג מן הכלל. הכול ועוד על המפגש בפינת הסטטיסטיקה

סה"כ שערים: קרית שמונה/מכבי תל אביב 2.80, 1.80, 3.00

הקבוצה של ניר לוין יוצאת למשחק חוץ לא קל נגד הקבוצה של רן בן שמעון, כשהצהובים עדיין נאבקים בתחתית. אחרי התיקו נטול השערים נגד מכבי נתניה, עלתה מכבי למקום השישי, אלא שבמקרה הזה הליגה כן משקרת. לחבורה של לוין 31 נקודות והיא רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום. זה מרחק של שני משחקים, אבל בקופה נותרו עוד 18 דקות, כך שהצהובים רחוקים מלגמור את העונה.

קרית שמונה במקום השלישי בליגה. מי חלם בתחילת העונה ולפניה כי הקבוצה, שרק עלתה בעונה שעברה, לראשונה בתולדותיה לליגת העל, תתברג בצמרת. הצפוניים מתחרים עם עוד שתי קבוצות על המקום השני והשלישי, שמובילים לגביע אופ"א בעונה הבאה. המתחרות שלהם על הכרטיס הן מכבי נתניה ובני סכנין. כעת הם ממוקמים במקום השלישי.

הרבה דובר על המשחק הנ"ל. זאת בעקבות העובדה כי מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון, חתם במכבי תל אביב וידריך אותה בעונה הבאה. משרד החקירות 'ויצמן יער' טען כי הוא ישלח חוקרים מטעמו שיהיו נוכחים במשחק, שקיים בו טעם לפגם. שכן עולה הטענה, כביכול, שלרן בן שמעון אין אינטרס להוריד את קבוצתו ליגה בעונה הבאה. אנחנו מקווים ומאמינים כי המשחק יהיה כשר וללא רבב.

בפינת הסטטיסטיקה נברר מהו מספר השערים שעשוייים ליפול במשחק. 28 שערים הובקעו ב-14 משחקי הבית של הקבוצה מהצפון. ממוצע של 2 שערים למשחק. לעומת זאת, במשחקי החוץ של מכבי תל אביב נפלו 33 שערים ב-13 משחקים. ממוצע של 2.54 שער למשחק. הממוצע נופל על 2.27. שזה אומר הימור איקס (2-3 שערים במשחק) אולם דווקא בשני המפגשים העונה של שתי הקבוצות נפל פעם אחת שער אחד (0:1 לקרית שמונה בביתה ו-2:2 בבלומפילד). מבחינה סטטיסטית ההימור ה'נכון' הוא X, אבל המפגשים בין שתי הקבוצות חורגים מהכלל. עם כל הנתונים שיש בידכם, אנו משאירים את ההימור בידכם. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully