וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגף של הזקנה

יניב בינו

11.4.2008 / 7:30

יובנטוס ומילאן ייפגשו לקרב ענקיות בטורינו. בפינת ההיסטוריה בדקנו עבורכם את התפלגות ההצלחה בין שתי הקבוצות בעימותים הישירים ביניהן

משחק מספר 74: יובנטוס - מילאן 2.15, 2.75, 2.90

שתי היריבות הגדולות של הכדורגל האיטלקי נפגשות לקרב ענקיות בטורינו. הקבוצה של קלאודיו ראניירי מדורגת במקום השלישי, הרוסונרי במקום החמישי. שתי הקבוצות איבדו כבר מזמן סיכוי לזכות באליפות, כשאינטר ורומא פתחו פער גדול על שאר הליגה.

רק עונה אחת אחרי שעלתה מהסריה B, יובנטוס בעמדת זינוק טובה לתפוס כרטיס שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. יובה פתחה את העונה די טוב, אבל לא יכלה להדביק את הקצב של הגדולות. מילאן פתחה את העונה בכי רע. כבר מתחילת הליגה היא איבדה שוב את הסיכוי לזכות באליפות. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נלחמת עם פיורנטינה, המדורגת מקום מעליה עם ארבע נקודות יתרון, ועם סמפדוריה (מספר נקודות זהה לזה של מילאן, 52) ואודינזה (נקודה אחת פחות) על הכרטיס הרביעי שמוליך לליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי ההדחה בשמינית גמר הצ'מפיונס, אי הגעה לשם בשנה הבאה, תהיה בגדר אסון עבור המועדון המילאנזי המפואר.

כיאה לשתי קבוצות איטלקיות, שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ללא שערים. המפגש לפני זה, ב-29 לאוקטובר 2005, נגמר בניצחון של מילאן 1:3. לפני כן גברה יובה 0:1 על הרוסונרי. בששת המשחקים האחרונים, קיים שוויון מוחלט בין שני הצדדים, עם שני ניצחונות לכל קבוצה ושתי תוצאות תיקו. לעומת זאת, בכל היסטורית המפגשים בין שתי הקבוצות, נוטה המאזן בבירור לטובת יובנטוס. הגברת הזקנה ניצחה ב-46.66 אחוז מהמשחקים, כשמילאן עשתה זאת רק ב-26.66 אחוזים מן הפעמים. משחקי תיקו בין שתי הקבוצות גם כן תופסים נתח של 26.66 אחוזים.

אם אתם בעד יובנטוס, או לפחות חושבים שהיא זאת שתצא מהמשחק עם ידה על העליונה, הרי שאתם מוזמנים לסמן 1 בטופס, דבר שכזה יניב לכם יחס נאה של 2.15. אם אתם בדעה כי הקבוצות יסיימו עוד מפגש בתיקו ביניהן, הרי ש-X הוא ההימור שלכם, דבר שיזכה אתכם ביחס של פי 2.75. אם אתם מעוניינים ללכת על הקופה הגדולה, ניצחון של מילאן, תזוכו ביחס של 2.90. שלושת היחסים, בשילוב עם משחקים אחרים, יכולים להניב טופס עם יחס יפה. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully