וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חוששים משאננות

קרן שמש

10.4.2008 / 20:43

גוטמן גער בשחקניו באימון לקראת משחק החוץ בנתניה במטרה להוריד אותם לקרקע אחרי הניצחון על בית"ר. אבוטבול ניסה להתאמן אך פרש

הפועל ת"א המשיכה הערב (חמישי) בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה בחוץ. הפועל מודעת לחשיבות המשחק ומקווה כי שחקני הקבוצה לא יגיעו שאננים לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים (1:3) ביום ראשון.

אימון האדומים הועבר באווירה מעט לחוצה, המאמן אלי גוטמן הירבה לצעוק על חניכיו וכעס על כך שהם מרבים לצאת מהעמודות ולא לחזור למקומם. גוטמן עצר מדי כמה דקות את המשחקון הפנימי והעיר על דרך משחקם של השחקנים שלא מצמצמים פערים ולא לוחצים מספיק. באסיפה לפני תחילת האימון דווקא שיבח גוטמן את צורת המשחק של הקבוצה מול בית"ר ירושלים והקדיש דקות שיחה על חשיבות משחק תוך כדי צמצום פערים והקפדה על חזרה לעמדות.

שי אבוטבול שסובל מכאבים ונפיחות בקרסול לא יהיה כשיר למשחק בשבת. אבוטבול ניסה להתאמן עם חבריו לקבוצה אך פרש לחדר ההלבשה לאחר כמה דקות. בהפועל מקווים כי הפציעה אותה הוא סוחב לא תגביל אותו במשחקים הבאים של הקבוצה, ובתחילת השבוע הוא צפוי לעבור בדיקות נוספות.

בתחילת האימון תרגל גוטמן את טל חן כקשר אחורי לצידו של מזואה אנסומבו כאשר את חולית הקישור משלימים דמיטר טלקייסקי, ברוך דגו וביברס נאתכו. בהמשך העביר טל את חולצת ההרכב הראשון לשלומי ארבייטמן וכך נוצר הרכב זהה להרכב שפתח ביום ראשון מול בית"ר ירושלים מלבד שיתופו של ביברס נאתכו והיעדרות שי אבוטבול.

עידן סרור ורמי דואני, שאמש זומנו לשיחה על ידי מאמן הקבוצה אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס, נראו מלאי מוטיבציה באימון הערב. סוכנו של סרור, ג'קי דהן, התייחס למאורעות אמש: "אנחנו מחפשים עכשיו שקט, עידן יעשה את כל המאמצים באימוני הקבוצה, ואם ישתפו אותו במשחק נשמח ואם לא הוא עדיין ימשיך לעשות את עבודתו בצורה הטובה ביותר, אנחנו עדין לא חושבים על שנה הבאה, הכל מאוד מעורפל, אנחנו מחכים לקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully