וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד אל גאני בחצי גמר תחרות ההזדמנות האחרונה

10.4.2008 / 12:52

המתאגרף בן ה-20 זקוק לעוד ניצחון אחד בתחרות ביוון כדי לקבוע קריטריון לאולימפיאדה, אך אם יעשה זאת יצטרך לעמוד בפני ועדת החריגים

המתאגרף הישראלי, יוסוף עבד אל גאני, ניצח היום (חמישי) יריב הונגרי והעלה לחצי גמר תחרות ההזדמנות האחרונה שנערכת ביוון. שני הראשונים בתחרות כל משקל, כלומר השניים שיעפילו לגמר, יעפילו לאולימפיאדה. התחרות מיועדת למתאגרפים שעד כה לא השיגו קריטריון לבייג'ינג.

עבד אל גאני, תושב עכו, מתחרה לראשונה במשקל הכבד ביותר, מעל 91 ק"ג, זאת לאחר שעלה במשקל. אתמול ניצח המאגרף בן ה-20יריב מאירלנד בנקודות ובחצי גמר הוא צפוי לפגוש יריב ליטאי.

עבד אל גאני מסומן כתקווה אולימפית גדולה, אבל כלול בסגל העתידי לאולימפיאדת לונדון 2012. חשוב לציין שגם אם יעפיל לגמר התחרות ביוון, מה שלמעשה יהווה קריטריון אולימפי, עליו יהיה לעמוד בפני ועדת החריגים של היחידה לספורט הישגי בישראל מכיוון שגם לה ולוועד האולימפי הישראלי יש קריטריון והוא עלייה למקומות 1-8 באליפות אירופה, דבר אותו לא הצליח עבד אל גאני להשיג.

כזכור, גם השחיין תום בארי לא השיג את הקריטריון באליפות אירופה בשחייה, אבל בתחרות מאוחרת יותר השיג תוצאה נהדרת ויעמוד בפני ועדת החריגים. עם זאת, יש להזכיר שכדי שעבד אל גאני יעמוד בפני ועדה דומה, עליו לנצח את היריב הליטאי בקרב מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully