וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "שחקנים עם חוזים לא יהיו פה בעונה הבאה"

10.4.2008 / 18:47

הבעלים של מכבי חיפה הגיע לאימון הקבוצה והמשיך לתקוף את השחקנים בעקבות היכולת המאכזבת. דנין וקרוסה עשויים לפתוח מול פ"ת

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע הערב (חמישי) לאימון הקבוצה, וכמו בשבוע שעבר הביע ביקרות חריפה על השחקנים. "אני מצפה שתתאמצו", אמר שחר הנזעם. "שחקנים שיש להם כאן חוזה לעונה הבאה לא יהיו כאן". בהמשך בישר שחר שהקנסות שנתן לשחקנים, מבוטלים.

ראשי מכבי חיפה ובני סכנין ייפגשו בתום העונה במטרה לגבש הסכם החלפת שחקנים. בקרית אליעזר אימצו בימים האחרונים את האפשרות הזאת, לאור העובדה ששתי הקבוצות מעוניינות במספר שחקנים של הקבוצה היריבה.

במכבי חיפה, מתברר, עקבו במהלך התקופה האחרונה אחר הקשר השמאלי של סכנין, חאמד גנאים (21), שאלישע לוי מעריך אותו מאוד. גם הקשר ג'ון קולמה, אותו רצה המאמן רוני לוי, בתוכניות. בחיפה מוכנים לעסקת חליפין, במסגרתה יעבירו לסכנין את החלוץ תומר חמד ואת לוקאש סורמה. בעקבות כך שבוזגלו צפוי גם הוא לעזוב את סכנין, חיפה תסכים להשאיל עוד מספר שחקנים שלא ימצאו את מקומם בסגל. תחילה עלתה האפשרות שגם בלם הרצליה, דייהו דיוויס, יושאל לסכנין. אבל בסופו של דבר התברר שחיפה כבר לא מחזיקה בכרטיס השחקן שלו. אם הרצליה תרד לליגת המשנה, בחיפה ינסו לשכנע את הבלם לעבור, לאור ההיכרות האישית איתו. ייתכן ובמועדון אפילו ישתתפו בשכרו.

בפגישה אתמול בין אלישע לוי למנכ"ל איתמר צ'יזיק לא התקבלו החלטות מכריעות. השניים קבעו נהלי עבודה וקבעו לשוחח לאחר שצ'יזיק יחזור מחו"ל. לוי יגיש בסוף העונה את רשימת השחקנים שבהם הוא מעוניין.

במועדון כועסים מאוד על יניב קטן וליאור רפאלוב, שלאחרונה מרבים לדבר בכלי התקשורת. בלי קשר, מסתמן כי לפחות אחד מהשניים לא יפתח בשבת מול מכבי פתח תקוה.

במהלך האימון שנערך היום (חמישי) דווקא תירגל המאמן את יניב קטן בתוך ההרכב, וזה משום שהוא בלט מעל יתר השחקנים בהתקפה. ליאור רפאלוב לא תורגל בהרכב ונראה כי יפתח על הספסל. למרות שהיה נראה שיפתח בהרכב, הבלם שי מימון עשוי לאבד את מקומו ודייגו קרוסה עשוי לפתוח כבלם לצדו של דקל קינן. מספר טעויות שעשה בהגנה במהלך האימון, גרמו לרוני לוי להתלבט. המגן השמאלי פיטר מסיללה עשוי גם הוא לא לפתוח בהרכב, וזאת משום שביומיים האחרונים הוא מתלונן על מתיחה. אם לאחר האימון מחר ימשיכו הכאבים, אלירן דנין יפתח בהרכב.

הבלם אלון חרזי העביר בימים האחרונים מסר לבעלים יעקב שחר לפיו הוא מעוניין להמשיך במועדון. חרזי ייפגש עם שחר שמעוניין שהשחקן יפרוש ויקבל תפקיד במועדון. עדיין לא נקבע תאריך לפגישה בין השניים, אך מקורביו של חרזי המליצו לו שלא לפרוש. במקביל, שחר צפוי להיפגש עם אלישע לוי ולדווח לו מהן עמדותיו בעניין.

ג'ובאני רוסו עדיין שוקל ברצינות לעבור להפועל חיפה או הפועל באר שבע, אם חיפה לא תרצה שימשיך. כלל לא בטוח שהשיקולים המקצועיים מהווים צד בהחלטה של שחר, הדוגל במדיניות שיתוף שחקנים צעירים.

עוזר המאמן סלובודאן דראפיץ' בדק בימים האחרונים מספר הצעות מהליגה הלאומית. אם רוני לוי יעזוב לחו"ל, ייתכן ויעזוב איתו. אם לא, הוא יבדוק אפשרות לאמן קבוצה כמאמן ראשי. במועדון מעריכים מאוד את דראפיץ' וייתכן שימשיך בלי קשר לעובדה שגיאורגי דרסיליה מונה לתפקיד עוזר המאמן.

הנהלת המועדון הודיעה לשלושה אנשי מקצוע בכירים ממחלקת הנוער - שמוליק חנין, יניב כהן ואיתי מרדכי, כי הם צפויים לצאת בקרוב להשתלמות מאמנים בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully