וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מחכים לגביע הקדוש

אריק רחמיאן

9.4.2008 / 22:57

המדורגת שניה בטבלה מעדיפה להתמקד יותר בחצי גמר גביע המדינה בשבוע הבא, מאשר בליגה. אלמוג כהן סיכם ל-5 שנים נוספות בקבוצה

במכבי נתניה מייחסים חשיבות גדולה להתברגות באחד המקומות המובילים לגביע אופ"א בעונה הבאה. בקבוצה מקווים לעשות את זה דרך הליגה, כאשר המטרה היא כמובן לסיים את גם העונה כסגנית האלופה. לשם כך חייבים חניכיו של ראובן עטר לנצח את הפועל תל אביב בשבת, לאחר התיקו 0:0 נגד תל אביבית אחרת, מכבי.

אולם חרף החשיבות של הליגה, עיקר תשומת הלב בנתניה מופנית כעת למשחק חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום רביעי בשבוע הבא. בקבוצה עושים את כל המאמצים להכשיר למשחק חשוב זה את פצועי הקבוצה. הקשר הצעיר אלמוג כהן, שעומד על סף גיוס, הפך העונה למניה הכי בטוחה של עטר. היום (רביעי) אמר הקשר, שסיכם את תנאיו בקבוצה עד 2013 לאתר המועדון: "המקום השני חשוב לא פחות מהגביע. המאבק הצמוד בטבלה יוצר אצלנו לחץ חיובי".

המגן/קשר טל מעבי, שסובל בשבועיים האחרונים מקרע חלקי ברצועת הברך, ערך אימון מלא. נראה כי הטיפולים האינטנסיביים שעבר בימים האחרונים על ידי הצוות הרפואי של המועדון עברו בהצלחה. השחקן נראה כשיר למשחק. מעבי צפוי לפתוח בשבת מול הפועל תל אביב בעמדת המגן הימני, במקום דדי בן דיין, המחלים מפציעה וירצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. הערב התקבלו בדיקות האולטרסאונד השני שעבר לאחרונה השחקן. מתברר שבן דיין סובל מרגישות בשריר הירך האחורי והוא יזדקק לטיפולי פיזיותרפיה.

החלוץ פרנסיס קיויו, שנפצע בברך במשחק רבע הגמר מול הכח עמידר רמת גן, עדיין מקיים אימוני ריצה סביב למגרש. בקבוצה מקווים שביום חמישי החלוץ הקמרוני יוכל לחזור להתאמן באופן מלא. הסיכויים שיוכל לשחק בשבת קלושים ביותר ובנתניה נעשים מאמצים להכשירו למשחק חצי הגמר מול בית"ר. גם החלוץ אוקוצ'ה, המרצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, יחסר בסגל של עטר בשבת ונראה שיחיאל צגאי יתפוס את מקומו.

הבלם גולן חרמון, ששיחק בשבת במקום אבי סטרול המורחק, ערך היום אימון חלקי. חרמון, הפצוע בשריר התאומים זכר למפגש עם לירן שטראובר במשחק הבית מול כפר סבא, ירד בשבת לספסל וייכלל בסגל לשבת כשסטרול יחזור להרכב. בנתניה מקווים שחרמון יחלים לחלוטין ויעמוד לרשות עטר במשחק חצי הגמר. ביום חמישי יקיים עטר אסיפה טקטית, במהלכה יצפו השחקנים בקטעי וידאו של הפועל ממשחק הניצחון שלה על בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully