וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "לא מוותרים על חאלד חלאיילה"

יצחק סולומון

9.4.2008 / 21:23

בקבוצה לא מתרגשים מהדיווחים על כך שהקשר מועמד לקרית שמונה. יבוריאן לקראת כפ"ס: "מי שחושב שיהיה קל, לא יודע על מה הוא מדבר"

בבני סכנין לא מתרגשים מהפרסומים לפיהם עירוני קריית שמונה רוצה את הקשר חאלד חלאיילה לעונה הבאה. "כנראה שהם רוצים להחזיר לנו על כך שכביכול פנינו לגיא צרפתי", אמר היום (רביעי) גורם בסכנין. "לא התרגשנו אז מהרעש שהם עשו, ואנחנו לא מתרגשים היום. אין לנו ספק שחאלד יהיה בעונה הבאה בסכנין. הוא שחקן בית שלנו, ואנחנו לא מוותרים עליו". בינתיים, ממשיך חלאיילה לסבול מפציעה טורדנית, שככל הנראה תמנע ממנו לשחק בשבת, מול הפועל כפר סבא. היום הוא התאמן לבדו בצידי המגרש, ואת מקומו בשבת אמור למלא חאמד גנאים.

החלוץ איליה יבוריאן אמר לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא: "צפוי משחק קשה. זה שהם באים בהרכב חסר רק מדאיג אותי, משום שלשחקנים מחליפים תמיד יש יותר מוטיבציה", אמר החלוץ. "בסך הכל כפר סבא קבוצה טובה, עם שחקנים טובים, ומי שחושב שהולך להיות לנו קל, לא יודע על מה הוא מדבר".

הקשר הרומני בוגדאן אפוסטו אמר היום, לגבי השמועות על מעבר אפשרי שלו: "מצטטים אותי בעיתונות הרומנית, אבל אני לא אמרתי מילה. אף אחד לא התקשר אלי, לא דיבר איתי. ככה זה עם העיתונות ברומניה, וזה לא פעם ראשונה שזה קורה, אבל זה לא מעניין אותי". אפוסטו הוסיף: "אותי רק מעניין שבני סכנין תגיע לאירופה. זו המטרה שלי וזה מה שמעניין אותי כרגע. מעבר לזה הכל שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully