וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבה נתפייסה

9.4.2008 / 15:30

ביל באקנר הגיש את כדור הפתיחה בפנוויי, וסכסוך בן 21 שנים הגיע לקיצו. הרד סוקס גברו על הטייגרס, המטס שוב הפסידו, לפיליז

בוסטון - דטרויט 0:5

הרד סוקס ערכו את הבכורה שלהם בפנוויי פארק, קיבלו את טבעות האליפות ונתנו לביל באקנר את הכבוד להגיש את כדור הפתיחה למשחק. באקנר היה השחקן שביצע את השגיאה במשחק 6 בוורלד סירייס של 1986, שעלתה לבוסטון באליפות, ומאז יצא לו שם רע של לוזר בעיר. הוא, מצידו, נטר טינה וטען תמיד כי לא הוא צריך לבקש סליחה מהאוהדים, אלא הם ממנו. הסכסוך הזה הסתיים אמש לקול תשואות הקהל. "לפני שהגעתי לפה הייתי צריך לסלוח", אמר באקנר, "לא לאוהדי בוסטון אלא לתקשורת, על מה שעשתה לי ולמשפחתי. סלחתי, מבחינתי זה נגמר".

במשחק עצמו הגיש דייסקי מאטסוזקה 6.2 אינינגים משובחים, נתמך בשלוש חבטות של קווין יוקיליס וזכה בניצחון שני העונה. רצף של 186 משחקים ללא שגיאה של פלאסידו פולאנקו, שחקן הבסיס השני של דטרויט, הסתיים. מה שלא נגמר הוא רצף ההפסדים של הטייגרס, שעומד על שבעה מתחילת העונה. הם עדיין עם אפס בטור הניצחונות.


טקסס - בולטימור 8:1

הללויה, אוריולס. הציפורים על מאזן 1:6, כשכל ששת ניצחונותיהם הושגו ברצף לאחר משחק הפתיחה. אוברי האף רשם משחק גדול של ארבע חבטות וארבע הכנסות רצים, בריאן בורס הגיש שישה אינינגים סולידיים ולוק סקוט וסקוט מור חבטו להומרים על ג'ייסון ג'נינגס המפסיד.


קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 2:5

לבריאן בניסטר היו בעיות שליטה בפתיחה, אבל הוא התגבר, הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון. שתי חבטות ושני ריביז לרוס גלואד מקנזס סיטי, שמירה לג'ואקים סוריה והרויאלס כבר על מאזן 2:5. שלושה אינינגים בלבד לפיליפ יוז. דרק ג'יטר יחמיץ שלושה משחקים לפחות בגלל פציעה.


טורונטו - אוקלנד 9:8

הבלו ג'ייז כבר חזרו באינינג השמיני עם שתי ריצות והשוו ל-8:8, אבל מייק סוויני חבט לטריפל, העלה את האייז ליתרון בתשיעי ויוסטון סטריט שמר בהצלחה על הניצחון של אלן אמברי. ורנון וולס, פרנק תומאס וארון היל חבטו להומרים בטורונטו, מה שלא הספיק בגלל יכולת חלשה של איי ג'יי בארנט - 4.2 אינינגים ושש ריצות חובה.


טמפה ביי - סיאטל 6:5

אחרי הסוויפ בבולטימור, המארינרס התאוששו בסיועו של האס, אריק בדארד, שסופסוף עלה להגיש. זו לא הייתה פתיחה טובה, שישה אינינגים וחמש ריצות (שלוש לחובתו), אבל ניצחון הוא ניצחון. בדארד סיפק הומרים לשון ריגנס ולקרלוס פניה, אבל התקפת סיאטל הייתה יותר מדי עבור הרייז. ריאן רולנד סמית' האוסטרלי שמר בהצלחה.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 4:3

כשלא הולך עם הקלוזרים, לא הולך, והפעם האיינג'לס לא יכלו להציל את המשחק אחרי פישול. ג'סטין ספייר עלה להגיש במקום פרנסיסקו רודריגז (פציעה בקרסול) באינינג התשיעי ביתרון 2:3, אבל הגיש קצת למרכז הצלחת, ולא טראוויס הפנר יוותר על ההזדמנות להומר טוב. הפנר העיף את הכדור ליציע לשתי ריצות, והעניק לג'ייק ווסטברוק, שפתח מעולה את העונה, ניצחון אחרי משחק מלא של תשעה וארבעה. ולאדימיר גררו עם הומר לאיינג'לס.

לפתוח ככה ב"שיי"? לא יפה

ניו יורק מטס - פילדלפיה 5:2

זה היה משחק הבכורה של המטס בשיי סטדיום העונה, והאיצטדיון המלא בקווינס התאכזב מההפסד לפילי, אותה פילי שעקפה את המטס בקאמבק מדהים בעונה שעברה בדרך לפלייאוף. שישה אינינגים טובים לג'יימי מוייר ושמירה לטום גורדון. 5.2 אינינגים לאוליבר פרז, כשאת ההפסד נחל סקוט שונווייס.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:10

דאג דייויס חזר להגיש בדיאמונדבקס, ועשה זאת היטב עם שישה ושבעה. מארק ריינולדס הלוהט חבט להומר חמישי העונה, וצ'אד בילינגסלי קיבל הזדמנות לפתוח ופישל בגדול, עם 2.1 אינינגים והפסד.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 2:3

בנג'י מולינה חבט באינינג ה-11 להומר, השני שלו במשחק, והג'איינטס זכו בניצחון לאחר שכבר איבדו יתרון באינינג התשיעי. בראד הנסי עם הניצחון, קליי מרדית' עם ההפסד.


קולורדו - אטלנטה 3:4

אובלדו חימנז פתח היטב עם שישה ושלושה וקצר את הניצחון, מני קורפאס רשם שמירה שלישית העונה ומאט הולידיי ממשיך להפליא, עם שלוש חבטות ושני ריביז. שבעה ושלושה לא עזרו לג'ייר ג'רג'נס, המפסיד של אטלנטה, מארק קוטסאי עם הומר לברייבס.


מילווקי - סינסינטי 2:3

באינינג העשירי חבט ריקי וויקס לסינגל מנצח, ומנע מבוכה נוספת מאריק גאנייה הגמור, ששוב שבר שמירה לברוורס לאחר שנתן הומר לקורי פטרסון באינינג התשיעי. ג'וני קואטו, שפתח עם עשרה סטרייקאאוטים וניצחון ברדס, היה חד עם 6.1 ושמונה הכשות, אבל את הניצחון רשם סלומון טורס ממילווקי, בגלל משחק עיקש של ג'ף סופאן (שבעה אינינגים). הומר לביל הול מהברוורס.


יוסטון - סט. לואיס 5:3

דאבל של טרוי גלאוס באינינג השמיני עשה את ההבדל במשחק, כשאנתוני רייס זוכה בניצחון וג'ייסון איזרינגהאוזן בשמירה מספר 4 העונה. ג'ף גרי עם ההפסד.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל באקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully