וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי יבהיר: אף שחקן לא משוחרר

9.4.2008 / 15:15

מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה יאמר לצ'יזיק ושחר כי אין ברצונו לשחרר אף שחקן כרגע. בקבוצה לוחצים על לוי להביא את בוזגלו למועדון

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, ישוחח היום (רביעי) עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, בנוגע לעונה הבאה. מדובר בפגישה ראשונית שאמורה לעסוק בנושאים כללים ולקבוע נהלי עבודה. יחד עם זאת, ללוי יובהר כי עד תום העונה הוא צריך להעביר להנהלה רשימה מסודרת עם שמות השחקנים להם יש חוזה לעונה הבאה במכבי חיפה, ולהחליט מי מהם, אם בכלל, משוחרר.

בשלב זה מתכוון המאמן להבהיר כי אף שחקן מהסגל, כולל יניב קטן, לא עוזב. ההחלטה לגבי שני השחקנים היחידים שמסיימים חוזה, ג'ובאני רוסו ואלון חרזי, תתקבל בנפרד לאחר פגישה בין שחר לשניים, ופגישה נוספת בין שחר לאלישע לוי. האחרון יתבקש להפעיל לחץ על מאור בוזגלו לחזור לחיפה. גם ג'ון קולמה בתוכניות לעונה הבאה.



במועדון מחזיקים אצבעות לרנה לימה, שהניתוח שהיה אמור לעבור אתמול נדחה לסוף השבוע. במועדון מקווים שיחזור לקו הבריאות, ויוכל לחזור לשחק כדורגל כבר בעונה הבאה. הוריו של הבלם דייגו קרוסה הגיעו לארץ. אם הבלם לא יבקש לעזוב על דעת עצמו, הוא לא ישוחרר לפני תום העונה. קרוסה נטל חלק באימון היום. המאמן רוני לוי נראה מחויך באימון והקרין אוירה של רוגע. המאמן מקווה שחניכיו הפנימו את הביקורת שהעביר עליהם לאחר ההפסד מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully