וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לא תאפשר פריצת אוהדי בית"ר אל הדשא

אסף שקד

10.4.2008 / 18:32

במכתב שהועבר מטעמה להנהלת בית"ר ירושלים נמסר כי לא תיתן לאוהדים לרדת אל כר הדשא. קאלה נפצע באימון יום רביעי, אבל יהיה כשיר

משטרת ירושלים העבירה היום (חמישי) מכתב להנהלת בית"ר ירושלים, ובו הבהירה כי היא אינה מאפשרת ירידה של אוהדים לדשא, ובכך למעשה ירדה האופציה שהאוהדים יזכו לרדת אל הדשא כדי לחגוג עם השחקנים, במשחק הקרוב מול מכבי הרצליה. עם זאת, גורמים במשטרה לא פוסלים אפשרות שאוהדים אכן יפרצו לתחומי המגרש כמו בעונה שעברה, ובמידה ודבר כזה יקרה, יאפשרו השוטרים לאוהדים לרדת. במקביל הוחלט לדחות את משחק הנוער שהיה אמור להתקיים ביום שבת בבית וגן מול סכנין ליום שלישי הקרוב. הסיבה לכך היא שהמשטרה חוששת מקיום המשחק בבית וגן, הן בשל העובדה שהיריבה היא סכנין, והן בשל העובדה שבית"ר עלולה לחגוג את האליפות. שעת המשחק טרם נקבעה ונטולה לשיקולי הטלוויזה שתשדרו.

הקבוצה ממשיכה להתכונן למשחק מול מכבי הרצליה (ראשון, 20:50). באימון הקבוצה אתמול, סובב השוער טברטקו קאלה את קרסולו. מחר צפוי השוער לקבל מנוחה, אך כבר ביום שישי יחזור לאימונים ולא יחמיץ את המשחק.

במקביל נרשמת התעניינות גדולה במיוחד בקרב אוהדיה לקראת המשחק. הנהלת הקבוצה, שהחליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק, גרמה לבהלת כרטיסים ועד כה נמכרו למעלה מ-4,000 כרטיסים. ההערכה היא כי אצטדיון טדי יהיה מלא למרות היריבה הלא אטרקטיבית.

מלבד בהלת הכרטיסים, אוהדי הקבוצה מתחילים את ההכנות לחגיגות האליפות. גם ההצהרה של הנהלת המועדון, שלא תקיים חגיגות רשמיות, לא מונעות את התכנונים. על פי התכנון של אוהדי הקבוצה, במידה ובית"ר תבטיח אפילו באופן תיאורטי את האליפות (ביחס שערים עדיף), יתרכזו אלפי אוהדים בכיכר ספרא או בגן סאקר כשגם לשחקנים נשלחה ההוראה לשתף פעולה ולהגיע לחגוג עם האוהדים הרבים. "חלק מהשחקנים כבר קיבלו עדכון בנושא, ויתר השחקנים יקבלו בימים הקרובים עדכון", מספר אחד האוהדים המוכרים של הקבוצה, "לא נפגענו מההחלטה של הנהלת הקבוצה שלא לקיים חגיגות אליפות, החגיגות הכי שמחות הם אלו שבאות בספונטניות, ואנחנו כבר מתחילים לארגן את כל מה שצריך מסביב".

לקראת משחק הגביע ביום רביעי הבא, בצוות המקצועי של בית"ר יעשו את כל המאמצים על מנת להכשיר את המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז, שפצוע למעלה מחודש וחצי. המגן שחזר לאימונים חלקיים, צפוי להחמיץ גם את המשחק הקרוב מול מכבי הרצליה, אך בקבוצה מאמינים שמול מכבי נתניה בחצי הגמר, יהיה השחקן כשיר ויחזור לעניינים. אלברז צפוי לחתום היום על חוזהו החדש שישאיר אותו בבית"ר לשלוש עונות נוספות.

לאור ההפסד שספגה בית"ר ביום ראשון, צפוי יצחק שום לערוך שינוי בעמדת המגן אותה אייש תומר בן יוסף. יתכן כי שמוליק קוזוקין שפתח בעמדה זו מול מכבי חיפה בליגה ומול הפועל כפר סבא בגביע, יזכה לחולצת ההרכב.

המגן הצ'יליאני, כריסטיאן אלבארז, חתם היום (חמישי) רשמית על החוזה לשלוש שנים נוספות במועדון.

עדכון ראשון: 9.4 11:47
עדכון אחרון: 10.4 19:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully