וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: צרפתי יעדיף לעבור למכבי ת"א

יצחק סולומון

8.4.2008 / 22:10

הקשר לא ממהר לחתום על חוזה חדש בקרית שמונה. במכבי ת"א מתעניינים בו וביובל אבידור. בן שמעון מעדיף לא לדבר עד המשחק בשבת

בעירוני קריית שמונה חוששים שהקשר גיא צרפתי לא ימהר לסגור בקבוצה לעונה הבאה, זאת משום שהוא מעדיף לחזור לקבוצת האם שלו, מכבי תל אביב, ולשחק תחת הדרכתו של מאמנו הנוכחי, רן בן שמעון.

יושב ראש עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, אישר הערב (שלישי) לרדיו "קול רגע" כי לגיא צרפתי הוצע חוזה לשלוש עונות נוספות אך הוא עדיין לא חתם עליו. שירצקי: "גיא קיבל הצעה מדהימה ואני מאמין שהוא ייקח אותה. אם מישהו ייתן לו הצעה כזו- שילך, הוא לא יקבל כזו הצעה". לאלה שטוענים שגיא יעדיף לחזור לקבוצת נעוריו ולשחק קרוב לבית אומר שירצקי: "אלו הם השיקולים של גיא. גיא רוצה לשחק בקריית שמונה ואני מאמין שיישאר".

העונה תרם צרפתי 8 בישולים והציג את אחת העונות היותר טובות בקריירה שלו. המאמן המיועד של קריית שמונה, מישל דיין, לוחץ להחתים את צרפתי ולהשאירו בקבוצה.

על ההתעניינות של מכבי תל אביב בחלוץ יובל אבידור, אומר שירצקי: "ליובל יש חוזה לחמש שנים. יובל הוא ספורטאי, הוא אישיות. יש שחקנים שאתה סוגר ולא יודע אם סגרת באמת. אצל יובל אם סגרת אתה יודע שזה סגור. אין לי ספק בכלל שהוא יהיה אצלנו".

היום החלה מכירת כרטיסים לקראת המשחק המסקרן בשבת מול מכבי תל אביב. בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא. המאמן רן בן שמעון הודיע היום (שלישי) כי ישמור על דממת אלחוט ויוריד פרופיל עד לאחר המשחק.

שחקני קריית שמונה חזרו הבוקר להתאמן לאחר שני ימי חופשה שקיבלו לאחר ניצחון החוץ על הפועל כפר סבא. באימון עסקו בעיקר בכושר גופני תחת הדרכתו של מאמן הכושר, יוסי זיגדון, שאף הוא אמור לעבור בעונה הבאה עם בן שמעון למכבי תל אביב.

בזמן שהמאבק על מקום באירופה נמשך, התבשרו היום ראשי הקבוצה כי הגיעו האישורים הנדרשים מאופ"א ובקבוצה ערוכים מבחינה מנהלתית למפעל. "מה שנשאר לנו זה רק להבטיח את הכרטיס", אומרים בקריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully