וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי קיבל הצעה לשחק בחו"ל

8.4.2008 / 16:40

לקשר מכבי חיפה הוצע לשחק בארה”ב, אך יש לו חוזה לעונה הבאה. רוסו וחרזי ימתינו להבהרות משחר. מחנה האימונים עשוי להידחות

סוכני שחקנים הציעו לגוסטבו בוקולי לעבור לשחק בחו"ל. הקשר קיבל לאחרונה מספר פניות לשחק בליגה בארצות הברית, אבל השיב כי יש לו חוזה לעונה הבאה. אם תונח לפניו הצעה מפתה, ייתכן שישוחח עם מכבי חיפה ויבקש לעזוב.

הקשר ג'ובאני רוסו והבלם אלון חרזי צפויים לשוחח בקרוב עם הבעלים יעקב שחר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שחר צפוי להודיע להם בשיחה כי הוא ממליץ להם לפרוש מאחר והוא מתכוון לנקוט במדיניות של שיתוף צעירים, ואילו השניים תופסים מקום של שחקנים מהסוג הזה.

חרזי, אם אכן יפרוש, יקבל תפקיד ניהולי משום שלתפקיד עוזר המאמן מונה גיאורגי דרסיליה. אם רוסו לא יקבל תפקיד במועדון, הוא ינהל שיחות עם הפועל חיפה והפועל באר שבע. הסיכויים שישחק בחיפה יהיו טובים יותר אם הקבוצה תעלה לליגת העל. בבאר שבע, כזכור, אישרו כי הם מעוניינים בשחקן.

הקבוצה ערכה היום (שלישי) אימון בוקר והמאמן רוני לוי חזר למתכונת הרגילה ולא הקשה על השחקנים. הניתוח של הקשר הארגנטינאי רנה לימה נדחה ליום חמישי. בקבוצה עוקבים בדריכות אחר מצבו הרפואי. ייתכן ועוד העונה, אם יחוש בטוב, הוא יחזור להתאמן עם הקבוצה בכדי לשמור על כושר, אך עדיין, לא בטוח שמצבו הבריאותי יאפשר זאת.

המאמן רוני לוי איננו מתכוון בשלב זה לשחרר את דייגו קרוסה, אלא אם כן הבלם יודיע שהוא מעוניין לעזוב בעצמו. במקרה כזה, הוא לא יקבל את שכרו עד תום העונה משום שמדובר בהפרת חוזה.

בקבוצה עדיין לא גיבשו תאריך סופי למחנה האימונים באוסטריה, משום שעדיין לא ידוע האם הקבוצה תשחק באירופה. אם חיפה תעפיל לאופ"א, המחנה ייערך בתחילת יולי, ואם לא, הוא יידחה למועד אחר. המחנה ייערך בכל מקרה באוסטריה, סמוך לעיר גראץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully