וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברנו את בית"ר, נעבור גם את זה?

קרן שמש

8.4.2008 / 15:32

בהפועל תל אביב פתחו בהכנות למשחק החוץ מול נתניה, כשניצחון ישאיר אותם ככל הנראה בליגה. נאתכו שב לאימונים

ביברס נאתכו שב היום (שלישי) לראשונה לאימוני הפועל תל אביב מאז מות אביו. נאתכו הגיע למתחם חודורוב מלווה בבני מפשחה, כאשר אוהדי הקבוצה תלו לכבודו שלט הזדהות. השחקן אמור לפתוח בהרכב במשחק החוץ מול מכבי נתניה בשבת הקרובה.


שחקני הפועל תל אביב חזרו מיום חופש והחלו בהכנות לקראת המשחק בנתניה. המאמן אלי גוטמן נהנה מסגל מלא, מלבד שי אבוטבול שסובל מכאבים בקרסול. אבוטבול צפוי לעבור בדיקות ביום חמישי על ידי רופא הקבוצה, אך נראה כי הוא יהיה כשיר למשחק הקרוב. גוטמן שיבח את חניכיו על היכולת שהפגינו במשחק הניצחון מול בית"ר ירושלים. בזמן האימון נראה היה כי מאמן האדומים מרוצה מהמתרחש על הדשא, והרבה לפרגן לשחקנים.


קרוב ל-2,000 כרטיסים הוקצו לאוהדי הפועל תל אביב למשחק בנתניה, אותם ניתן להשיג בקופות "לאן" במחירים של 90 שקלים למבוגר ו-45 לילד.


ההתאחדות לכדורגל פירסמה את שעות משחקי חצי הגמר שיערכו ביום רביעי בשבוע הבא (16.4). הפועל תל אביב ובית"ר/שמשון יפתחו את ההצגה הכפולה ב-17:45, המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה ייערך ב-20:15. אוהדי הפועל תל אביב ישבו ביציעים 1, 13 ו-16 באיצטדיון רמת גן. המועדון קיבל הבוקר את הרשיון המיוחל להשתתפות בגביע אופ"א לאחר שעמד בדרישות לקבלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully