וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמש קם צייד

8.4.2008 / 14:28

טוריי האנטר חבט לשני הומרים וחמישה ריביז, בהם גראנד סלאם מנצח ב-4:6 של האיינג'לס על קליבלנד. סוויפ לבולטימור על סיאטל

לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 4:6

דואל משובח בין ג'ו סונדרס (שמונה וחמישה באיינג'לס) לפאוסטו קרמונה (שישה וחמישה באינדיאנס) הפך למשחק פרוע באינינג התשיעי, שהגיבור שלו היה טוריי האנטר, שכבר חבט קודם להומר. בפיגור 2:1 רשמו האינדיאנס שלוש ריצות על פרנסיסקו רודריגז, ועלו ליתרון 2:4. אבל אז באה קריסה של ג'ו בורובסקי המצחיקול, שמילא את הבסיסים ונתן להאנטר להפציץ אותו עם גראנד סלאם מנצח - 4:6 בסיום, ומשחק ענק של שלוש חבטות, שני הומרים וחמישה ריביז לצייד. סקוט שילדס היה המנצח, ג'ו (מצחי)קול המפסיד.


בולטימור - סיאטל 4:5

אוברי האף חבט להומר שובר שוויון באינינג השמיני על ה"כוכב" אריק או'פלהרטי (האיש יקבל בקרוב בעיטה למיינורס, תהיו בטוחים), והיקנה לאוריולס סוויפ נאה. הפתיחה של בולטימור, שימו לב - 1:5, הטובה ביותר באמריקן ליג. זה היה סוויפ ראשון בסדרה של ארבעה משחקים לאוריולס על סיאטל מאז 1999. מלווין מורה הוסיף הומר, דניס סרפאטה עם הניצחון וג'ורג' שריל עם שמירה שלישית בארבעת המשחקים על קבוצתו לשעבר. איצ'ירו סוזוקי וראול איבנייז עם הומרים למארינרס.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 1:6

מייק מוסינה נתן את הדרוש להופעת איכות - שישה אינינגים, ניצח והשווה את מאזן ניצחונות הקריירה שלו לבוב גיבסון - 251, מקום 42 ברשימת כל הזמנים (מרתק, נתון מרתק במיוחד). הומר לבובי אבריו, הפסד לג'ייסון האמל.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 4:7

ג'ו קרידי חבט לגראנד סלאם באינינג השביעי, הכניס ארבע מחמש הריצות של הגרביים באינינג ועזר להם לנצח במשחק הביתי הראשון שלהם העונה. שבעה ושמונה במשחק טוב לחאווייר ואסקז, שרשם את הניצחון, שמירה רביעית העונה לבובי "בטטה" ג'נקס. אוזי גיין, מאמן הוייט סוקס, הורחק (כמובן), מאט גרייר עם ההפסד.

NL: מאד דוג כועס, מאד דוג טורף

אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:9

מארק ריינולדס משדר שהוא הולך לעונה גדולה. ריינולדס חבט לשני הומרים ושלושה ריביז, כריס יאנג הוסיף הומר רביעי העונה (וחתם על הארכת חוזה לחמש שנים באותה הזדמנות), ואורלנדו הדסון חבט לאחד. דני הארן זכה בניצחון ראשון כנחש, כשהוא מרשה הומר לג'ף קנט. ארבעה אינינגים מסריחים לאסטבן לואייזה המפסיד.


קולורדו - אטלנטה 1:2

מאט הולידיי חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השמיני, והציל את ארון קוק מהפסד, לאחר שהגיש שבעה אינינגים טובים. מני קורפאס שמר על הניצחון של מאט הרג'ס, בליין בוייר רשם את ההפסד. 6.1 אינינגים טובים לטום גלאווין.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 8:4

גרג מדוקס לא התרגש מהעובדה שזה היה משחק הבית הראשון של הג'איינטס. מאד דוג הגיש שבעה אינינגים מפוארים עם חמש הכשות, וסיים את המשחק עם הניצחון ה-348 שלו בקריירה. מאט קיין רשם את ההפסד, בין היתר בגלל הומר לאדריאן גונזאלס. בארי בונדס לא היה, למי שתהה, באיצטדיון.


סינסינטי - פילדלפיה 5:3

קול האמלס הגיש שבעה וניטרל ארבעה, פאט ברל (עם צמד), ג'ימי רולינס וג'ף ג'נקינס עזרו לו עם הומרים, והפיליז חזרו לנצח. בראד לידג' זכה בשמירה הראשונה במדיו החדשים, ברונסון ארויו נוצח אחרי 5.2 אינינגים ושש הכשות.


יוסטון - סט. לואיס 3:5

ואם מדברים על לידג', הקבוצה הקודמת שלו, יוסטון, סיבכה את עצמה באינינג התשיעי, רק כדי לחזור מהמבוכה ולנצח. מיגל טחאדה חבט להומר בן שתי ריצות בתחתית האינינג, לאחר שהקרדינלס כבר איזנו ל-3:3 באינינג התשיעי עם שלוש ריצות, כשחוזה ולוורדה המזעזע שובר שמירה בברוטאליות (וזוכה בניצחון). לאנס ברקמן, קרלוס לי וג'יי אר טאוולס חבטו להומרים ביוסטון.


וושינגטון - פלורידה 10:7

הנלי רמירז, שידבר חזק מאוד העונה, חבט להומר עם שני ריביז, דני אוגלה ורוברט אנדינו הוסיפו הומרים משלהם ורניאל פינטו זכה בניצחון. טים רדינג עם ההפסד.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 10:8

הקאביז כבר הובילו 0:7 כדי לראות את היתרון שלהם מנותץ, ובאינינג ה-12 שמו את שתי הריצות שעשו את ההבדל. ג'ון ליבר היה המגיש המנצח, הודות לחבטת הקרבה של אראמיס רמירז, קרלוס מרמול עם שמירה ראשונה העונה. איבאן מיק עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully