וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת הציעה למגמאדוב חוזה לעונה הבאה

8.4.2008 / 11:14

הבלם שוחח עם שינו זוארץ, יתכן שיפרוש בתום החוזה. אובוקה קילל את המועדון באימון, יקבל כרטיס טיסה הביתה אבל לא משכורת

בלם מכבי פתח תקוה, מורד מגמאדוב, סיים את חוזהו במועדון אבל קיבל הצעה מההנהלה להמשיך עונה נוספת. מגמאדוב, שבקבוצה טוענים שחלה ירידה בכושרו, עשוי לפרוש בתום עונת המשחקים הבאה ולקבל תפקיד מקצועי במועדון. הבלם שוחח לאחרונה עם היו"ר שינו זוארץ, ואף הביע נכונות להמשיך.

במועדון יציעו במהלך השבוע לאסמעיל עאמר להאריך את חוזהו בעונה, אבל לא מתכוונים לוותר על המשך מדיניות שיתוף שחקנים צעירים. נראה כי בעונה הבאה יקבלו עומר הדר ונאור פסר יותר הזדמנויות. היו"ר, שינו זוארץ: "נשב עם שניהם. מגמאדוב לא פורש ולא הולך לשום מקום".

הקשר פליקס אובוקה אכן זומן לנבחרת האולימפית של ארצו, אבל הוא זה שביקש להיכלל בסגל הרחב. על פי החוקים בניגריה, שחקן יכול להגיע למשחק באישור המאמן, אבל אם הוא לא יכלל בסגל הצר, כלומר איננו אחד מתוך 18 השחקנים המובילים, ההתאחדות לא תעניק לו כרטיס טיסה חזרה. אובוקה אכן קיבל אישור להגיע, לא נכלל בסגל, ומתברר שהוא זה שיזם את הפניה.

אתמול הגיע השחקן למתקן האימונים בפתח תקוה, וכשלא הורשה להתאמן הוא קילל את גיא לוזון ואת המועדון. השחקנים שמעו זאת ולא הגיבו. השחקן יקבל היום ממנהל הקבוצה, איציק לוזון, כרטיס חזרה לניגריה. אובוקה לא יקבל את משכורת חודש מרץ ויחזור לניגריה ללא מזומנים. "פתח תקוה סילקה אותי מהארץ בלי כסף, הם לא התחשבו במצב שלי", אמר השחקן. זוארץ הגיב: "הוא דביל וחוצפן. גיא לוזון זה המאמן שנתן לו הכי הרבה הזדמנויות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully