וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "אני שמח שניצחנו, אלו דברים שכתובים למעלה"

קרן שמש

7.4.2008 / 23:30

ביברס נאתכו הנרגש הודה לאנשי הפועל ת"א על התמיכה שלהם בימים האחרונים, והוסיף: "מקווה שמה שעברתי רק יחזק אותי להמשך"

ביברס נאתכו, קשרה הצעיר של הפועל ת"א, שאיבד את אביו אכרם ביום חמישי האחרון, הגיע אמש (ראשון) לאימון המסכם לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים וביקש מהשחקנים לנצח בשבילו ובשביל אביו. את ניצחון האדומים הוא ראה בביתו על מסך הטלוויזיה והתרגש, היום הוא כבר סיפר על תחושותיו לאתר הרשמי של המועדון.

"הרגשתי שאני צריך להיכנס ולדבר עם השחקנים באסיפה", סיפר נאתכו, "הם באו אליי הביתה ולקחו את זה מאוד קשה, אמרתי לעצמי שאולי ברגע שיראו שאני הגעתי עד לת"א ברגע הקשה בחיי ואדבר איתם, זה ייתן להם עוד כוח ומוטיבציה למשחק. אני שמח שניצחנו בסופו של דבר, אבל אלו דברים שכתובים למעלה".

"צפיתי במשחק בבית, קשה לראות אותו כשאתה לא לשחק", המשיך נאתכו, "היו קטעים שהקהל שר לי ואנשים התקשרו אליי והשמיעו לי את השירה. זה ריגש אותי מאוד לדעת שלא שכחו אותי, הראו בטלוויזיה את השלט שהאוהדים הכינו, זה מאוד ריגש אותי".

"אם הייתי יכול, הייתי אומר לו שאני אוהב אותו"

"אבא שלי היה שמונים אחוז מהחיים שלי", מספר ביבראס, "אני הייתי עשרים והוא היתר, אבל אין מה לעשות, נמשיך בדרך שהוא התווה לי כי הוא לימד אותי כל מה שאני יודע בעשרים השנים האחרונות. אם הייתי יכול, הייתי אומר לו עוד פעם אחת שאני אוהב אותו, אבל אני מאמין שהוא ידע את זה. הייתי רוצה שהוא יראה עוד משחק שלי כובש שער".

היום הגיעו לביתו של ביברס אייל ברקוביץ' ומאמן האדומים אלי גוטמן על מנת להביע תמיכתם בשחקן. "אני מקווה שמה שעברתי בימים האחרונים רק יחזק וייתן לי כוח", אומר נאתכו, "אבא שלי היה שמח לראות את אלי גוטמן וברקוביץ' שבאו לבקר אותי היום, וגם את מוני ושחר, למרות שהיה מעדיף שיבואו בנסיבות אחרות. אבל הוא היה גאה שהם מתארחים אצלנו בבית. החלום שלו היה לראות את כולם בחתונה שלי, אבל אני בטוח שמלמעלה הוא רואה את כולם והוא שמח מאוד. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל מי שתמך בי ברגעים הקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully