וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוקוצ'ה ובן דיין ייעדרו מול הפועל ת"א, קיויו בספק

אריק רחמיאן

7.4.2008 / 23:10

גם חרמון ומעבי פצועים, ראובן עטר ייאלץ שוב להסתדר עם סגל חסר. יאמר ייצא לגרמניה להיפגש עם מתאוס, עטר יעודכן רק אחרי שיחזור

מכבי נתניה, ששיחקה בשבת האחרונה מול מכבי ת"א בסגל מצומצם בשל מכת הפציעות בקבוצה, תארח גם בשבת הקרובה את הפועל ת"א בקופסא (19:15), וכבר כעת ברור שהמגן השמאלי דדי בן דיין הפצוע ייעדר, הפעם בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם החלוץ אוקוצ'ה ייאלץ לצפות בחבריו מהיציע בשל צבירת כרטיסים צהובים.

הבלם גולן חרמון והמגן טל מעבי עדיין לא החלימו ולא התאמנו היום יחד עם חבריהם. במצבו של חרמון, שספג חבטה קשה מהשוער לירן שטראובר בשריר התאומים במשחק מול כפר סבא, חלה הטבה מסוימת, והוא יעמוד לרשותו של עטר למשחק. בכל מקרה לא צפויה להיות בעיה לעטר בעמדת הבלמים, שכן אבי סטרול - שריצה עונש הרחקה בשבת האחרונה - חוזר לסגל ולהרכב.

טל מעבי, הסובל מקרע חלקי ברצועת הקרסול, עדיין מטופל על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. מעבי אמור לתפוס גם השבת את מקומו של בן דיין הפצוע. כזכור, ביום שישי האחרון נכשל מעבי במבחן הכשירות, אולם בצוות הרפואי לא הרימו ידיים, והמשקם הרפואי גיא בכור ערך לשחקן סדרת טיפולים בשבת בבוקר.

החלוץ פרנסיס קיויו עדיין סובל מנקע בקרסול. היום הוא ערך אימון ריצה בלבד, ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק בשבת. הקשר הקולומביאני חורחה לוז קאבז'ארו מתקשה לרדת במשקל, למרות האימונים ומשטר המזון הקפדני שהוא מנהל בליווי הצוות המקצועי. מסיבה זו הוא גם לא משחק למעלה מחודשיים, ולעומתו בצוות המקצועי מציינים בחיוב את העובדה שסבסטיאן רוזנטל הצליח לעמוד ביעדים שהציב בפניו עטר וירד במשקל, וזו גם הסיבה ששותף בשבת האחרונה במשחק מול מכבי ת"א.

בכל מקרה, חורחה לופז, החתום עד תום העונה עם אופציה לעונה הבאה, לא ימשיך ככל הנראה בקבוצה. גורמים בנתניה הביעו אכזבה מקשיי הקליטה של השחקן בארץ. תחילה סברו בקבוצה שחוסר השתלבותו קשור לקשיי קליטה, אולם גם לאחר הצטרפותה של בן זוגתו לא חל שינוי אצל השחקן.

הבעלים דניאל יאמר אמור לצאת בימים הקרובים לגרמניה במסגרת עסקיו, ועל פי גורם בקבוצה, צפוי יאמר לפגוש בגרמניה את המאמן הגרמני לותר מתאוס. השניים אמורים להמשיך את השיחות בקשר להצטרפותו של מתאוס לצוות המקצועי של המועדון. על פי ההערכות, יאמר ייפגש עם עטר לאחר חזרתו לארץ, כשהדברים יתבהרו יותר סביב המגעים עם מתאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully