וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן מועמד לבני סכנין

יצחק סולומון

7.4.2008 / 17:22

בקבוצה גיששו אצל מאמן הארט אוף הוק הגנאית, שהוביל אותה בעבר לזכייה בגביע. מאיר כהן: "לחמן מועמד ראוי, כמו יתר השמות שמוזכרים"

שם חדש נוסף היום (שני) לבורסת המאמנים המועמדים להדריך את בני סכנין בעונה הבאה: מאמן הארטס אוף הוק מהליגה הראשונה בגאנה, אייל לחמן, מאמן הקבוצה בעבר. על פי גורם בכיר בסכנין: "היה גישוש אצל לחמן, שלא פסל את הרעיון".

לחמן חתום על העונה הטובה ביותר בתולדות סכנין, בה זכתה הקבוצה בגביע המדינה, וייצגה את ישראל בגביע אופ"א. יחד עם זאת, רבים לא אהבו את סגנון המשחק הקשוח שהנהיג לחמן בקבוצה, וזאת בלשון המעטה. גורם בסכנין, המתנגד ללחמן אומר: "לחמן שידר שבלי אגרסיביות אי אפשר להצליח. אלישע לוי הפך את התאוריה, ומוכיח שאפשר לשחק כדורגל יפה ולהצליח".

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, מעדיף לשמור את הקלפים קרוב לחזה. הוא נפגש עם נציגי מספר מאמנים, מאז חתם אלישע לוי במכבי חיפה, אך הוא מבטיח חגיגית: "רק בעוד שבועיים אחליט בנושא בנושא המאמן לעונה הבאה. כל הספקולציות בתקשורת הן באחריות הכותבים".

קפטן בני סכנין, מאיר כהן: "לחמן הוא מועמד ראוי, כמו יתר השמות שמוזכרים. התפקיד שלנו הוא לשחק ולא להתעסק במי יאמן את הקבוצה. יש לנו עוד משימה להשלים, ולא ניתן לדברים אחרים להסיט אותנו מהמטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully