וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו קולות של מטאטא

7.4.2008 / 15:55

פרנק תומאס חבט לגראנד סלאם, טורונטו טאטאה את בוסטון עם 4:7. סוויפ לשיקגו על דטרויט, הפסד ראשון לסנטנה עם המטס, באטלנטה

טורונטו - בוסטון 4:7

המץ' אפ בין רוי האלאדיי לג'וש בקט היה אמור להיות דואל, אבל בשוויון 2:2 באינינג החמישי מילא בקט את הבסיסים, ומחליפו מני דלקארמן הרשה גראנד סלאם לפרנק תומאס, שפתח מצוין את העונה. האלאדיי המשיך לניצחון שעליו שמר ג'רמי אקארדו, למרות הומרים לג'יי די דרו, ג'ייסון וריטק וג'ייקובי אלסבורי, ורנון וולס הוסיף הומר והבלו ג'ייז מחצו בסוויפ את האלופה. הרד סוקס במקום האחרון במזרח, בו לא בילו שנתיים, מה-10 באפריל 2005.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 0:2

כדי להימנע מסוויפ היו היאנקיז צריכים לנצח את ג'יימס שילדס, והציבו לשם כך את האיש הטוב ביותר למשימה - צ'ין מינג וונג, עם משחק משובח של שישה אינינגים ושש הכשות. הומר בן שתי ריצות של הידקי מאטסוי באינינג הרביעי עשה את ההבדל, מריאנו ריברה סיפק את השמירה.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 13:2

שישה משחקים עברו, ולטייגרס אין עדיין ניצחון. שיקגו רשמה שתי ריצות ששברו שוויון 1:1 באינינג החמישי, הוסיפה שש ריצות באינינג שלאחר מכן והמשחק יצא כליל מידיהם של ג'סטין ורלאנדר והנמרים. שבעה אינינגים למארק בהרלי בניצחון, הומר לניק סווישר וארבע חבטות לג'ו קרידי. שבע ריצות חובה לורלאנדר בהפסד, וזה אמנם רק שבוע ראשון, אבל משהו צריך להתעורר בדטרויט.


בולטימור - סיאטל 2:3

פליקס הרננדז הגיש שמונה אינינגים עצומים, טיגן שישה חובטים והיה תלוי רק בשמירה של אריק או'פלהרטי באינינג התשיעי. אלא שאו'פלהרטי העניק שתי ריצות לאוריולס באינינג האחרון, מחליפו מארק לואו נתן סינגל לג'יי פייטון והאוריולס ניצחו עם שלוש ריצות באינינג האחרון. שבעה אינינגים לג'רמי גאת'רי בבולטימור, ניצחון לדניס סרפאטה.


מינסוטה - קנזס סיטי 3:1

הרויאלס חזרו למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים, כשברט טומקו מנצח עם חמישה אינינגים מינימליים וג'ואקים סוריה שומר היטב כשהוא מכיש את כל הצד. שבעה וארבעה של בוף בונסר והומר של ג'סטין מורנו לא הספיקו לטווינס.


אוקלנד - קליבלנד 2:1

קליף לי, שחזר מעונה נוראית, הגיש 6.2 אינינגים שהספיקו לו כדי לנצח, הודות לשתי ריצות של האינדיאנס באינינג השביעי, שהפכו פיגור 1:0 ליתרון. ג'ו בורובסקי שמר היטב, ג'ו בלנטון נחל הפסד למרות 6.2 אינינגים טובים משלו.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 10:4

ג'ראלד ליירד תפס חתיכת יום, עם שני הומרים ושש הכנסות רצים, והיה בדיוק ההבדל בתוצאה בין הריינג'רס לאיינג'לס. בן ברוסארד, שפתח את העונה בכושר מעולה בעצמו, הוסיף הומר משלו ועזר גם הוא לויסנטה פאדייה לקצור ניצחון עם שבעה וארבעה. ג'ון גארלנד נוצח, למרות הומרים של טוריי האנטר וגארט אנדרסון.

גם לאטלנטה יש סוויפ קטן

אטלנטה - ניו יורק מטס 1:3

נגד יוהאן סנטנה חייבים להיות בכושר הכי טוב שיש, וזה מה שעשו ג'ון סמולץ והבולפן של אטלנטה. שבעה ושלושה הגיש סנטנה, רק כדי להיכנע לחמישה אינינגים טובים של סמולץ, למשחק משובח של שלושה מגישים ולסגירה של רפאל סוריאנו, שעברה עם תקלות. הומר למארק טשיירה, הברייבס לקחו את הסדרה במיני סוויפ של שני משחקים (אחד נדחה בגלל גשם).


סט. לואיס - וושינגטון 0:3

קייל לוהש שיחק אותה סיי יאנג עם שבעה אינינגים טובים מאוד, ג'ייסון איזרינגהאוזן סגר וריק אנקייל ממשיך להיות הסיפור של הליגה. מגיש העבר חבט להומר השלישי שלו העונה, ועושה רושם רציני של פאוור-האוס. ג'ון לנאן עם ההפסד.


קולורדו - אריזונה 5:2

פרנקלין מוראלס הגיש שישה אינינגים טובים והיה בדרך לניצחון, אבל במצב 0:1 לקולורדו באינינג התשיעי הפכו הדיאמונדבקס ליתרון 1:2 עם הומר ממחבטו של מארק ריינולדס זה כמעט שלא הספיק, כשהרוקיז השוו בתחתית האינינג, אלא שסטיבן דרו ירה למטח בן שלוש ריצות, והעניק לברנדון ליון ניצחון שלא הגיע לו. שמירה לצ'אד קוולס, הומר גם למאט הולידיי מקולורדו והפסד למייכה בואי.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 3:2

טרבור הופמן עדיין לא מגלה את היציבות הראויה העונה, ולאחר שנתן סינגל לצ'ין לונג הו נחל הפסד שני העונה, וכל זאת לאחר מאמץ עילאי של כריס יאנג, עם שבעה ושמונה. אנדריי אית'ייר רשם הומר ללוס אנג'לס, ג'ונתן ברוקסטון ניצח וטקאשי סאיטו שמר היטב.

בינתיים, תמונות חדשות העידו כי ג'ייק פיבי, האס של הפאדרס, השתמש בחומר מסנוור נגד הדודג'רס במשחק שלו בשבת. באד בלאק, מאמן סן דייגו, הגן על המגיש ואמר: "מדובר בבוץ מקרי שנדבק לו ליד. כשאתה משחק בייסבול, אתה מתלכלך. אין פה שום דבר פסול".


שיקגו קאבס - יוסטון 2:3

קרי ווד ממשיך להתרגל לתפקידו החדש כקלוזר, וקצר שמירה שלישית העונה. הוא עזר בכך לקרלוס זמבראנו התותח, שסגר שבעה אינינגים עם שבע קטילות. אלפונסו סוריאנו ודרק לי עם הומרים על ברנדון באקי, שהיה מצוין עם שישה ושישה ביוסטון. אוסקר ויאריאל עם הפסד שני בסדרה.


מילווקי - סן פרנסיסקו 0:7

בן שיטס סבל מהרבה פציעות לאורך הקריירה, שמנעו ממנו להיות מגיש עילית אמיתי. תשעה אינינגים, שמונה טיגונים וחמש חבטות בלבד רק חיזקו את ההרגשה. גייב קאפלר וריאן בראון חבטו להומרים בברוורס, על בארי זיטו הבלאי.


סינסינטי - פילדלפיה 2:8

קן גריפי ג'וניור מתקרב ל-600 הומרים, וחבט ל-594 שלו. ג'ף קפינגר הוסיף הומר משלו, והרדס על מאזן מעודד של 2:4 (שבוודאי לא יישאר זמן רב). אדינסון וולקז סגר 5.1 אינינגים עם ניצחון, וברט מאיירס נחל את ההפסד.


פלורידה - פיטסבורג 9:2

איאן סנל הגיש שישה אינינגים בהם חישמל עשרה חובטים, והסתייע בשלוש חבטות ובשני ריביז של נייט מקלאות' המבטיח. הומר לקסאווייר ניידי, הפסד לריק ואן דן הרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully