וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "ראיתי פה 7,000 דברים שהתקשיתי לראות"

צביקה שרף לא ממש אהב את ההופעה של שחקני מכבי ת"א בהפסד לבני השרון. בירנבוים: "עשינו משהו גדול שעוד ידובר בו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

חדר ההלבשה של בני השרון היה הערב (ראשון) שקט, יחסית, לאחר הניצחון הדרמטי 78:79 על מכבי תל אביב. בכל זאת, לא היה חדש בכך עבור אפי בירנבוים ושות'; היה זה ניצחונם השלישי העונה של השרונים על מכבי, ולמעשה ניצחונם השלישי בהיכל בשנתיים האחרונות בלבד. בני השרון כבשה מחדש את המקום הראשון בטבלה והורידה את המארחת למקום השני, אולם בעיקר העניקה לה הרבה סיבות למחשבה לקראת המשחק השלישי והאחרון במסגרת סדרת רבע גמר היורוליג מול ברצלונה, שייערך ביום חמישי הקרוב.

בירנבוים: "ההחטאה של שארפ עשתה צדק"

"אין מה לעשות. הפסדנו את המשחק, ועכשיו צריך ללמוד מהשגיאות ולהרים את הקבוצה מהרצפה לקראת יום חמישי", אמר בסיום מאמן מכבי, צביקה שרף. "התחלנו רע, חזרנו והובלנו עד שתי דקות לסוף, אבל אז קרו כל מיני דברים שאתם חלקם אני יכול להסביר וחלק לא. זה הפסד שלא טוב לנו, אני מאוד לא מרוצה, אבל מאחר ואנחנו יודעים מה מצפה לנו בהמשך השבוע אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה בצד ולראות איך אנחנו מגיעים עם כמה שיותר ביטחון, אגרסיביות ומהירות, וזה דבר קשה. בני השרון קבוצה שיודעת מה היא רוצה".

באשר להחטאת העונשין הקריטית של דרק שארפ, הוסיף שרף כי "בכדורסל הכל יכול לקרות והכל קורה. ראיתי פה היום 7,000 דברים שהתקשיתי לראות, אבל צריך להתמודד עם זה. אי אפשר להאשים את דרק. ניקולה? הוא לא התאים לסגנון המשחק הזה ולהרכבים של בני השרון, אבל זו לא הייתה הבעיה שלנו".

"היה לי מזל שעשו עלי עבירה, אבל לא קלעתי. לפעמים מצליחים ולפעמים לא", הוסיף שארפ עצמו. "היה פשוט מזל רע, החטאנו זריקות והם קלעו. עכשיו צריך למצוא דרך לצאת מהמצב הזה. לכל משחק יש חיים משל עצמו אבל אני חושב שהאפקט של המשחק הזה על המשחק הבא יהיה חיובי, כי יש לנו מה להוכיח לעצמנו. נכון שהפסדנו לבני השרון שלוש פעמים, אבל אני מקווה שננצח אותם במשחק החשוב באמת". עומרי כספי הודה כי "אנחנו נמצאים בתקופה קשה. זה קורה. הם קלעו כמה קליעות גדולות ברבע הרביעי. אבל אנחנו צריכים להתקדם, כי ביום חמישי יש משחק גדול".

"היה משחק מאוד שקול, משחק של דפיקות לב ושל מאני טיים", סיפר בסיום המאמן המנצח, אפי בירנבוים, שחגג 'סוויפ' עונתי נדיר על מכבי. "עכשיו החבר'ה שלנו יצטרכו להתמודד עם הלחץ של קבוצה שניצחה שלוש פעמים מועדון גדול כמו מכבי. שום ילד שמשחק קט-סל בארץ לא היה נותן לדרק להרים את הכדור האחרון מהרצפה, כי האגדה של דרק עדיין פועמת בכל מי שמתעסק בכדורסל. אבל ההחטאה שלו הביאה לצדק, כי הניצחון הגיע לנו. עשינו משהו גדול מאוד שעוד ידובר בו רבות. גריזארד הוא שחקן נהדר שעשה את הדברים שהביאו לנו את הניצחון. הכי חשוב שהשחקנים שלי היו מלאי מוטיבציה, וכל הכבוד להם. אליפות? כולם מפחדים מהמילה 'אליפות', אבל אצלנו לא מפחדים ממנה. אליפות תיקבע בזמן שכולנו נלך עם כפכפים ומכנסיים קצרים. יש לנו עוד הרבה עבודה עד אז. אם המזל יידבק לנו, השמיים הם הגבול".

"זה ניצחון מאוד יוקרתי מבחינתנו", סיכם מאיר טפירו. "ראיתי שניקולה וויצ'יץ' אמר שאנחנו משחקים יפה וקבוצתי ובגלל זה אנחנו במקום השני בארץ. אני מקווה שעכשיו הוא יגיד שאנחנו במקום הראשון. לכל קבוצה יש מינוסים, גם למכבי, והחוכמה היא לשחק על המינוסים שלה. אני שמח שידענו לעשות את זה. לא עשינו פה משחק גדול; עשינו פה משחק טוב, עם הרבה אמונה והקרבה. לגבי מכבי, אני בטוח שהם ידעו להגיע ליום חמישי ולשחק כדורסל טוב. גם אני אהיה בקהל. אני מאחל לצביקה שיגיע לפיינל פור ומאחל למכבי רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully