וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הניצחון מוקדש לביברס נאתכו ומשפחתו"

קרן שמש ונתיב נחמני

6.4.2008 / 22:37

מאמן הפועל ת"א הקדיש את שלוש הנקודות לקשר, ששכל את אביו. זעם בקבוצה על מאמן בית"ר יצחק שום, שאמר למקורביו טרם המשחק: "נותר לי רק להוריד את הפועל". 25 עצורים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני


לבריחה שכזו מהתחתית, אפילו בהפועל תל אביב לא ציפו. האדומים פגשו הערב (ראשון) באלופה בבית"ר ירושלים, שניצחון היה מעניק לה את הזכות לחגוג את האליפות בבלומפילד, וניצחו 1:3, כדי לברוח במעט מהתחתית. שחקניו של יצחק שום ייאלצו לחכות למחזור הבא כדי לפתוח את בקבוקי השמפניה, אבל הדבר החשוב באמת מבחינתם של אוהדי הפועל תל אביב, הוא שלשם שינוי, הקבוצה שלהם שמרה על כבוד אוהדיה.

גוטמן: "עברנו טרגדיה"

חרף השמחה, אווירה מאופקת הורגשה בקרב השחקנים שעברו סוף שבוע לא קל עם הידיעה על מות אביו של חברם לקבוצה, ביברס נאתכו. שחקני הקבוצה עלו במוטיבציית שיא לנצח את המשחק.

מאמן האדומים אלי גוטמן התייחס לכך ואמר: "ראיתי את הטירוף שהיה להם בעיניים. עברנו טרגדיה בסוף השבוע עם מותו של אביו של ביברס נאתכו. אני אומר טרגדיה, כי הפועל תל אביב היא משפחה. ביברס אמר לשחקנים 'תשחקו גם קצת בשבילי ובשביל אבא שלי'. אני ראיתי את השחקנים נחנקים מדמעות, שחקנים שעלו היום כמו גברים, פיגרו ולא עזבו את המשחק, היינו נחושים לנצח". קפטן האדומים וואליד באדיר חיזק את דבריו של גוטמן: "אמרתי לשחקנים שאת המשחק הזה אנחנו חייבים לאבא של ביברס".

"זהו צעד גדול להישארות בליגה, אבל יש עוד כברת דרך ארוכה", הוסיף גוטמן. "הניצחון בשבוע שעבר על בני יהודה ברבע גמר הגביע נתן לנו עוד הרבה ביטחון. בשבוע הבא יש לנו משחק חוץ קשה נגד מכבי נתניה. אני מרגיש שייך למועדון".

ברוך דגו, שכבש את הפנדל שאיזן את המשחק אמר: "אם נפסיד את המשחק הבא, נחזור לאותו מקום, ובשבוע הבא אנחנו חייבים לנצח. לא רצינו שיחגגו עלינו פה".

למרות הניצחון בהפועל זעמו על מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום, שאמר למקורביו לפני המשחק, "יש לי עוד משימה אחת עם בית"ר וזה להוריד את הפועל ליגה".

פוגרום של אוהדי בית"ר

"זה מוכיח שגם שחקני בית"ר ירושלים הם בני אדם וגם הם תופסים משחקים גרועים", אמר מן העבר השני, מאמן בית"ר יצחק שום. "צריך לדעת שאם כל 14 משחקים יבוא הפסד, אני מוכן לקבל את זה. נקווה שביום ראשון הקרוב ננצח את מכבי הרצליה וניקח את האליפות".

"אני מכבד את השופט וחושב שהוא מצוין, אבל הגול השני היה חוקי", אמר עידן טל בסיום. "מהרגע שקיבלנו פנדל, זה לא היה צריך לקרות". על חגיגות באליפות שנדחו אמר, "אנחנו כל פעם דוחים את זה, אבל בשבוע הבא, צריך לבוא כמו שצריך ולחגוג, לא לחכות יותר".

טברטקו קאלה: "אמרו לי אחרי המשחק, שלא היה נבדל, גם את הפנדל אני לא ממש מבין, אפילו דגו דיבר איתי ואמר שלא היה פנדל". אריק בנאדו: "נקווה שנחגוג בשבוע הבא. אין סיבה אחת להפסד. התחלנו טוב את המשחק, אבל הפנדל, זה מה שכנראה החזיר את הפועל תל אביב למשחק".

כתבי עיתון "הארץ", מתן קרקוב ויניב קובוביץ', מוסיפים כי בסיום המשחק יצחק שום פתח בצעקות כלפי טברטקו קאלה: "איך יכול להיות שאתה גורם לפנדל כזה ותופס שחקן ברחבה? זה פשוט חוסר אחריות. קאלה הגיב בטונים גבוהים: "השופט טעה. לא היה פנדל". עם יציאתו מחדר ההלבשה הוסיף שום: "ההפרש לא משנה לי. הפסד זה הפסד. התחלנו מצוין והמשכנו גרוע מאוד, זה מוכיח שגם אנחנו בני אדם. אני מקווה שנשכח מהר מאוד את ההפסד הזה ונגמור את סיפור האליפות במחזור הבא".

אוהדי בית"ר הגיעו כבר משעות אחר הצהריים למתחם הסמוך לאצטדיון על מנת לחגוג את האליפות הצפויה, אלא שהשמחה שלהם נמהלה בעצב כאשר הם נתקלו באלימות של שוטרים כנגדם. כמו כן לא פחות מ-25 אנשים נעצרו על ידי כוחות השיטור באיזור. 20 בגין התפרעות ועוד חמישה על גרימת נזק לרכוש וניסיונות פריצה לרכב. עם סיום המשחק, התפתחה קטטה בין שני מחנות האוהדים. כמו כן, אוהדי בית"ר השחיתו מזנון הסמוך לאיצטדיון, שברו זכוכיות, הפכו שולחנות ופגעו פיזית בעובדי המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully